Διοίκηση Αποθήκης Ξενοδοχείων, Μονάδων Τροφοδοσίας και Εστιατορίων

- Εφοδιαστική Αλυσίδα/ Εμπόριο - Τουρισμός/ Ξενοδοχεία/ Τρόφιμα

14 Ιουν 2021 08:30 15 Ιουν 2021 17:00
Ελληνικά
14 ώρες ( 2 μέρες )
Διοίκηση Αποθήκης Ξενοδοχείων, Μονάδων Τροφοδοσίας και Εστιατορίων

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η διοίκηση αποθηκών ξενοδοχείων, μονάδων τροφοδοσίας και εστιατορίων έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά λόγω του ότι πρόκειται για φύλαξη τροφίμων, ποτών, καθαριστικών κ.ά. η οποία διέπεται από συγκεκριμένους κανονισμούς, και λόγω του ότι πρέπει να εξυπηρετούνται με τον καλύτερο τρόπο οι λειτουργικές ανάγκες των μονάδων. Το πρόγραμμα ασχολείται με την λειτουργία και διοίκηση των σύγχρονων αποθηκών ξενοδοχείων, μονάδων τροφοδοσίας και εστιατορίων και καλύπτει διαδικαστικές, νομικές και άλλες υποχρεώσεις.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ο στόχος της αποθήκης ενός ξενοδοχείου / μονάδας τροφοδοσίας / εστιατορίου είναι η ελαχιστοποίηση του κόστους και η μεγιστοποίηση της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών. Ο χειρισμός μια αποθήκης περιλαμβάνει πολλές και διάφορες λειτουργικές δραστηριότητες και η αποτελεσματική της λειτουργία εξαρτάται από το πόσο καλά και αποτελεσματικά διενεργούνται οι δραστηριότητες αυτές.

Σε κάθε μια από τις ενότητες του προγράμματος, παρουσιάζεται βήμα προς βήμα ότι ισχύει διεθνώς για τη δομή, τη λειτουργία, τη ροή και προστασία των υλικών, τις προδιαγραφές φύλαξης και διοίκηση αποθηκών ξενοδοχείων μονάδων τροφοδοσίας και εστιατορίων.

Στο τέλος του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε καλύτερη θέση να αντιλαμβάνονται τα θέματα διοίκησης μιας αποθήκης ξενοδοχείου / μονάδας τροφοδοσίας /εστιατορίου και να δρουν με πιο ορθό τρόπο.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υπεύθυνους αποθηκών ξενοδοχειακών μονάδων, μονάδων τροφοδοσίας και εστιατορίων, food and beverage controllers, food and beverage managers, προσωπικό λογιστηρίου ξενοδοχειακών μονάδων, μονάδων τροφοδοσίας και εστιατορίων, σεφ και ιδιοκτήτες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Περιεχόμενο Προγράμματος:

Εισαγωγή - Βασικές Έννοιες - Στόχος αποθήκης - Ειδή αποθηκών - Μορφή κτηρίου - Επιλογή αποθηκευτικού συστήματος - Σχεδιασμός ροής των υλικών - Οικοδομικά στοιχεία κτηρίου - Οροφή - Δάπεδο – Πόρτες - Σήμανση – Ράμπες – Ράφια – Βασικά είδη ραφιών.

Προδιαγραφές Προϊόντων- Προσφορές.

Δραστηριότητες αποθήκης – Παραλαβές – Αποθήκευση – Προετοιμασία παραγγελιών.

Διαδικασία Απογραφών(ετήσιες και περιοδικές) – Επιστροφών (Reverse Logistics) - Ασφάλεια αποθηκών και εμπορευμάτων.

Σύστημα HACCP και Ποιότητα Τροφίμων.

Τρωκτικά, Pest control - JIT system – FIFO - FEFU- Ετικέτες Τροφίμων.

Κόστος αποθήκης - Παραγωγικότητα- Δείκτες αξιολόγησης- Χρόνοι εργασιών

Διοίκηση Προσωπικού και διαχείριση του - Διαπροσωπικές Σχέσεις


Εκπαιδευτής

Παναγιώτης Χατζησυμεού

Ο κ. Παναγιώτης Χατζησυμεού εργάζεται από το 2007 στο KES College ως υπεύθυνος των Προγραμμάτων Σπουδών των Ξενοδοχειακών Σπουδών και παράλληλα είναι σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα όπως το άνοιγμα νέων εστιατορίων, ανάπτυξη μενού, επιλογή/εκπαίδευση προσωπικού και άλλα. Έχει πείρα πέραν των 40 χρόνων και εργάστηκε σε πολλές χώρες όπως Ελλάδα, Ελβετία, Χόνγκ Κονγκ, Σαουδική Αραβία, Ρωσία και άλλες. Εργάστηκε στις Κυπριακές Αερογραμμές ως Υπεύθυνος του Τμήματος Τροφοδοσίας. Είναι κάτοχος Ανώτερου Διπλώματος στις Γαστρονομικές Τέχνες, Πτυχίου στη Διοίκηση Ξενοδοχείων (BA hons) και Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Ξενοδοχείων και Επισιτιστικών Μονάδων από το Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι ιδρυτής και πρώτος πρόεδρος του Συνδέσμου Αρχιμαγείρων Κύπρου, πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Αρχιμαγείρων Γαστρονόμων-Eurotoques και πολλών άλλων επαγγελματικών συνδέσμων. Συχνά διδάσκει και παρουσιάζει σεμινάρια σε ακαδημαϊκά ιδρύματα του εξωτερικού.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Παναγιώτης Χατζησυμεού - M.A. [Hons] Hospitality & Culinary Arts Management

EDUCATION / PROFESSIONAL QUALIFICATIONS

2009 – 2010 Middlesex University – London, UK  M.A.  [Hons] Hospitality & Culinary Arts Management                                             

1999 – 2001 Middlesex University – London, UKB.A. [Hons] Hospitality Management                                                                         

1970 – 1973 Hotel & Catering Institute & Central Hotel Training School –Nicosia, CyprusHND in Culinary Arts                         

EMPLOYMENT                                                                                           

Since 2007     KES College, Nicosia Cyprus                             

 Head of the Hospitality School & Head of Programs Coordinator           

•Closely mentors students, several of which attain top chef jobs across Cyprus                                                                                                         

•Triple the size of the department in the space of 8 years                     

•Leads and evaluates a team of lecturers and prepares departmental hand books                                                                                                       


KANIKA Olympic Lagoon Hotel, Ayia Napa, CyprusFood & Beverage Director                                                                                           

•Led a team of managers responsible for multi-function outlets         

 •Prepared the F&B manuals for all hotels under KANIKA Group          2006                                                                                                               

King Richard Hotel Limassol, CyprusGeneral Manager                                 

•Restructured the hotel and implemented of new systems for a said period of time1985 - 2006                                                             

Cyprus Airways – Catering Services, CyprusGeneral Manager                 

•Managed a large scale catering operation with 380 staff and a €25 million annual budget which produced 13,000 meals on a daily basis 

•Initiated and led the development, implementation and monitoring of systems and control procedures, maintaining the highest possible catering service standards at a reasonable cost                                       

•Orchestrated the development and efficient operations of the Food and Beverage activities which include the function of catering standards and in-flight facilities and on-board sales                                 

•Designed and implemented an effective approach for personnel training/ development                                                                                   

•Successfully negotiated catering contracts for the provision of catering meals and services1980 - 1985Hilton International Executive Chef / Production Manager                        •Completed the two-year “Executive Chef Development Programme”                                                                                                       

•Worked in Hilton hotels in Greece, Switzerland, Saudi Arabia, Hong Kong, Taiwan and Egypt                                                                                 

•Developed high standards and a systematic approach 1973 – 1980        Cypriot Hotels Head Chef                                                                 

 •Worked as a Head Chef in a number of hotels                        CONSULTANCY                                                                                             

  •Led a team of experts in 10+ consultancy projects relating to clients in six different countries:Clients included catering units, restaurants/ restaurant chains and hotels. Individual project budgets ranged up to 10 million US dollars                                                                                         

•Worked in several client situations, including: Opening of catering units/ restaurants, Implementation of new systems such as management techniques, Implementation of Quality/Hygiene systems, Coordination of Food & Beverage activities Organisation of staff training/ seminars.                                                                               

 •Below an example project performed over 10+ years in Kazakhstan:Client situation: remodelling of  one airline catering and one hotel post takeover. Renovated and built new kitchens. Bought new equipment. Recruited and trained personnel Prepared all manuals and procedures. Designed and implemented HACCP and other quality systems. Approached prospective customers.Set up three new outlets (one Mediterranean Restaurant, one local and an Irish Pub), the Room Service, the Lounge and Extensive Conference & banqueting facilities

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 348.00
  • € 238.00
  • € 0.00
  • € 110.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 348.00
  • € 0.00
  • € 66.12
  • € 348.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δευτέρα - 14 Ιουν 2021

Ώρα

08:30 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Παναγιώτης Χατζησυμεού

Τοποθεσία:

Ayia Napa Hotels Limited (Alion Beach Hotel )

Τρίτη - 15 Ιουν 2021

Ώρα

08:30 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Παναγιώτης Χατζησυμεού

Τοποθεσία:

Ayia Napa Hotels Limited (Alion Beach Hotel )

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Διοίκηση Αποθήκης Ξενοδοχείων, Μονάδων Τροφοδοσίας και Εστιατορίων