RESTART & GROW: Ισχυρή Επιχειρηματική Ανάκαμψη

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία

16 Φεβ 2021 09:30 11 Μαΐου 2021 12:30
Ελληνικά
1 ώρες ( 1 ημέρα )
RESTART & GROW: Ισχυρή Επιχειρηματική Ανάκαμψη

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το πρωτοποριακό πρόγραμμα 16 εβδομάδων ‘Restart- Ισχυρή Επιχειρηματική Ανάκαμψη’ έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει εσάς και την επιχείρησης σας να ανακάμψετε δυναμικά, να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες τις οποίες δημιουργεί η κρίση και να δημιουργήσετε την καλύτερη σας χρονιά μέχρι τώρα.

Το πρόγραμμα είναι βασισμένο στην εμπειρία μας τα τελευταία 25 χρόνια για ανάπτυξη επιχειρήσεων από €100,000 μέχρι €100,000,000 σε οκτώ χώρες!

Επίσης, είναι βασισμένο στην εμπειρία μας για διαχείριση έξι οικονομικών κρίσεων κυρίως σε Κύπρο, Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο.

Το πρόγραμμα αυτό είναι δομημένο έτσι ώστε η εταιρία σας να μπορέσει να εντοπίσει και να υλοποιήσει τις κατάλληλες ενέργειες έτσι ώστε να ανακάμψει, να αναπτυχθεί, να ενισχύσει την ρευστότητα της αλλά και να προσαρμοστεί στην νέα εποχή!

Βασικές ενότητες Προγράμματος RESTART:
1. Βελτίωση- Ενέργειες για ανάκαμψη
2. Ανάπτυξη- Πωλήσεις
3. Ανάπτυξη- Marketing
4. Οικονομική Διαχείριση



ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τι συμπεριλαμβάνει το Πρόγραμμα Επιχειρηματικής Ανάκαμψης;
  • 4 Ατομικές Συναντήσεις για σχεδιασμό και υλοποίηση συγκεκριμένων δράσεων με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησης σας (προσωπικά ή διαδικτυακά)
  • 4 Ημερίδες Εργασίας μία ανά κύριο θέμα: Βελτίωση, Ανάπτυξη Πωλήσεις, Marketing, Οικονομικά (διαδικτυακά)
  • 2 Ομαδικές Συναντήσεις με έμφαση την επίλυση προβλημάτων και την ανταλλαγή απόψεων
  • Συμμετοχή σε ομάδα επιχειρηματιών και στελεχών επιχειρήσεων για αλληλοβοήθεια
  • Εκπαίδευση σε βασικά επιχειρηματικά εργαλεία όπως Διαγνωστική Μελέτη, Σχέδια Πωλήσεων, Σχέδιο Marketing, Κυλιόμενες Ταμειακές Ροές, Σχέδιο Ανάκαμψης
  • Πρόσβαση σε επιλεγμένα βίντεο με υλικό των σεμιναρίων για τρεις μήνες
  • 3 Οδηγοί: Οδηγός Διαχείρισης Κρίσης, Οδηγός Ενίσχυσης Ρευστότητας & Οδηγός Επιχειρηματικών Εργαλείων
  • Ετοιμασία Σχεδίου Ανάκαμψης και παράλληλη υλοποίηση με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησης
  • Εγγύηση επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερών εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι

Στόχοι
1. Ανάκαμψη επιχείρησης
2. Αύξηση πωλήσεων
3. Ενίσχυση ρευστότητας
4. Χρήση επιχειρηματικών εργαλείων
5. Αξιοποίηση νέων ευκαιριών

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Ηγέτες οι οποίοι θέλουν όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά και να ευδοκιμήσουν στην δύσκολή αυτή περίοδο
  • Ιδιοκτήτες και μέτοχους επιχειρήσεων
  • Στελέχη επιχειρήσεων
  • Διάδοχους οικογενειακών επιχειρήσεων
  • Νέους επιχειρηματίες
  • Γενικά άτομα τα οποία θέλουν να διαμορφώσουν νέα επιχειρηματική στρατηγική, να μάθουν να χρησιμοποιούν νέα επιχειρηματικά εργαλεία, να υλοποιούν λύσεις, να οδηγήσουν εταιρίες και οργανισμούς σε ανάκαμψη
  • Επιχειρήσεις μέχρι 50 άτομα προσωπικό
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Γιώργος Χαραλαμπίδης - CEO at EXES Strategy Consultants - Bsc, ACA, FISM

Ο Γιώργος Χαραλαμπίδης ξεκίνησε την καριέρα του το 1991 με την Ernst & Young (EY) στο Λονδίνο όπου εργάστηκε αρχικά σαν Ορκωτός Ελεγκτής και μετά σαν σύμβουλος στο Τμήμα Στρατηγικής & Ανάπτυξης.  Έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρίες όπως British Petroleum (BP), Lloyds of LondonCadbury SchweppesClarks ShoesWH SmithSumitomo κ.α.

Το 1997 ξεκίνησε να εργάζεται για την PricewaterhouseCoopers (PwC) στην Αθήνα όπου ανέλαβε το Τμήμα Στρατηγικής & Οργάνωσης σαν Ανώτερος Διευθυντής. Έχει συνεργαστεί με εταιρίες όπως Titan CementCoca Cola 3E, Αερολιμένας Αθηνών, Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού, Σκλαβενίτης/ MakroBacardi MartiniMars κ.α.

Στην συνέχεια μεταπήδησε σε καθετοποιημένο τουριστικό όμιλο με βάση την Μεγάλη Βρετανία σαν Διευθυντής Στρατηγικής & Ανάπτυξης Ομίλου. Ο Όμιλος εξελίχθηκε στον 8ο μεγαλύτερο τουριστικό όμιλο με πωλήσεις άνω των €500εκ και τρεις εισηγμένες εταιρίες.

Το 2002 ανέπτυξε επιχειρηματικές δραστηριότητες στους τομείς των τροφίμων & ποτών, τουρισμού, αυτοκίνησης  και υπηρεσιών.

Το 2009 ίδρυσε την συμβουλευτική εταιρία EXES Strategy Consultants με στόχο την υλοποίηση λύσεων για ανάπτυξη, οργάνωση και χρηματοδότηση επιχειρήσεων.  Η EXES έχει συνεργαστεί με εταιρίες όπως Dynamic Orbits (Ινδία) , Payler (Ρωσία), Calsta (Αίγυπτο), Νάμμος, Ελληνική Τράπεζα, Sharp και δεκάδες οικογενειακές επιχειρήσεις σε Κύπρο και Ελλάδα.


Το 2019 έγινε μέλος του Knowledge Business Blueprint (Antony Robins- ΗΠΑ) και του απονεμήθηκε ο τίτλος Fellow από το Institute of Sales Management (Μεγάλη Βρετανία).

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
  • € 1000.00
  • € 0.00
  • € 190.00
  • € 1000.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

€1000 μεχρι τις 7/02/2021 €1500 από 8/2/2021 μ'εχρι τις 15/2/2021

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 16 Φεβ 2021

Ώρα

09:30 - 12:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 16 Μαρτίου 2021

Ώρα

09:30 - 12:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 13 Απρ 2021

Ώρα

09:30 - 12:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 11 Μαΐου 2021

Ώρα

09:30 - 12:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : RESTART & GROW: Ισχυρή Επιχειρηματική Ανάκαμψη