Δημιουργώντας Πιστούς Πελάτες στην εταιρεία μας
- Digital Marketing/ Sales/ Service
06 Απρ 2021 09:00 08 Απρ 2021 17:45
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 2 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Μάθετε πως να μετατρέψετε κάθε επαφή με τον πελάτη σε θετική και κερδοφόρα! Ικανότητα απαραίτητη σ’ αυτές τις δύσκολες εποχές.
Επαγγελματικη & Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατων, Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης, Ανάπτυξη σωστών σχέσεων με τον πελάτη, Επίτευξη στόχων του οργανισμού μέσω καλών πρακτικών.
Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών επιδεικνύει υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού και αναπτύσσει τις σχέσεις πελατών, χτίζοντας έτσι θεμελιώδεις βάσεις για να καταφέρει ένας οργανισμός να προοδεύσει και να πέτυχει στην σημερινή ανταγωνιστική αγορά.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
- Επαγγελματικη & Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατων
- Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης
- Ανάπτυξη σωστών σχέσεων με τον πελάτη
- Επίτευξη στόχων του οργανισμού μέσω καλών πρακτικών
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Aπευθύνεται σε Προσωπικό και Στελέχη:
- Τμήματος Μάρκετινγκ & Πωλήσεων
- Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών
- Προσωπικό το οποίο έχει επαφή με πελάτες
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Το σεμινάριο θα είναι διαδραστικό, μέσω μελέτης καλών πρακτικών και αναπαράστασης σεναρίων
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 130.00
- € 84.00
- € 24.70
- € 46.00
- € 54.74
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 130.00
- € 0.00
- € 24.70
- € 130.00
- € 154.70
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 06 Απρ 2021
Ώρα
09:00 - 12:45
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Πέμπτη - 08 Απρ 2021
Ώρα
14:00 - 17:45
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom