Managing Digital Advertising Campaigns For Small Enterprises (100% επιχορηγημένο)

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Digital Marketing/ Sales/ Service

21 Απρ 2021 08:30 22 Απρ 2021 17:15
Αγγλικά
21.00 ώρες ( 3 μέρες )
anad greek logo
Managing Digital Advertising Campaigns For Small Enterprises (100% επιχορηγημένο)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι δαπάνες για διαδικτυακή διαφήμιση αυξάνονται με ταχύτατους ρυθμούς παγκόσμια τα τελευταία χρόνια. Οι μικρές επιχειρήσεις στην Κύπρο παρουσιάζουν αυξανόμενη ζήτηση για διαφημιστικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο. Οι κλάδοι των λογιστών, δικηγόρων, μέσω μαζικής ενημέρωσης και γενικά των καταναλωτικών αγαθών ξοδεύουν κάθε χρόνο όλο και μεγαλύτερα ποσά για την διαδικτυακή προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Ωστόσο, οι μικρές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις όσον αφορά την διαχείριση των διαφημιστικών διαδικτυακών δαπανών. Αυτές συνοψίζονται ως ακολούθως:-

Καθορισμός και επιλογή κοινού: Οι μικρές επιχειρήσεις δυσκολεύονται να ορίσουν το κοινό στο οποίο θα πρέπει να απευθυνθούν. Δεν γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα που τους προσφέρουν εργαλεία όπως το Facebook Mirror Audiences ή το Facebook Audience Insights ή και άλλα όπως το Google Adwords κλπ.

Μηνύματα: Τα περισσότερα μηνύματα είναι γενικά. Δεν είναι προσαρμοσμένα σε συγκεκριμένες κατηγορίες και το περιεχόμενο ή οι πληροφορίες που παρέχονται δεν είναι συναφείς με τις κατηγορίες στις οποίες απευθύνονται. 

Επιλογή Καναλιού Προώθησης: Συνήθως οι Κυπριακές επιχειρήσεις αγνοούν ότι το περιεχόμενο τους συχνά διανέμεται σε ακατάλληλους ιστότοπους.

Προϋπολογισμός, Δαπάνη και Απόδοση Επένδυσης (ROI): Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν ελέγχουν και δεν παρακολουθούν επαρκώς τον προϋπολογισμό και την απόδοση της επένδυσης.

Τόσο το Facebook όσο και το Google προσφέρουν ισχυρά εργαλεία για την αυτοδιαχείριση ψηφιακών διαφημιστικών εκστρατειών (campaigns). Κατά συνέπεια, οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις δεν πρέπει μόνο να γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες, αλλά να μπορούν να τις χρησιμοποιούν για να ελέγχουν τους συνεργάτες τους (third party contractors) και να βελτιώνουν την αποδοτικότητα της διαφημιστικής τους εκστρατείας.

Όλα τα πιο πάνω θα αποτελέσουν το βασικό σκοπό αυτού του καινοτόμου προγράμματος, το οποίο περιλαμβάνει τα πιο εξελιγμένα εργαλεία που προσφέρονται για την αποτελεσματική διαχείριση ψηφιακών εκστρατειών. Τα εργαλεία αυτά θα επεξηγηθούν και θα αναλυθούν με απλό και πρακτικό τρόπο στους συμμετέχοντες Διευθυντές και Υπεύθυνους Μάρκετινγκ και Πωλήσεων Μικρών Επιχειρήσεων.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • περιγράφουν τις σύγχρονες τάσεις της ψηφιακής διαφήμισης (digital advertising)
    αναπτύσσουν στρατηγικό σχέδιο ψηφιακής εκστρατείας (Strategic Digital Campaign Plan) για την επιχείρηση / οργανισμό τους. 
  • καθορίζουν και να κατηγοριοποιούν το διαδικτυακό τους κοινό/πελάτες και να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα διαδικτυακά εργαλεία για προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.
  • διατυπώνουν στοχευμένα και προσαρμοσμένα μηνύματα για συγκεκριμένες υπηρεσίες ή προϊόντα που μπορούν να προωθηθούν διαδικτυακά.
    αναπτύσσουν διαδικτυακές διαφημίσεις και πωλήσεις μέσω των κατάλληλων καναλιών προώθησης.
  • κοστολογούν και να αξιολογούν σωστάτην απόδοση της ψηφιακής διαφημιστικής τους εκστρατείας αξιοποιώντας τις δυνατότητες που τους προσφέρουν οι πλατφόρμες: Facebook Adverts, Google PPC, Google Branded Adverts
    αναπτύξουν ένα ψηφιακό σχέδιο δράσης (Digital Action Plan) που θα έχει στόχο την υιοθέτηση και διαχείριση της ψηφιακής διαφημιστικής εκστρατείας

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Διευθυντές και Υπεύθυνους τμημάτων Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Στρατηγικού Σχεδιασμού μικρών επιχειρήσεων(μέχρι 49 εργαζόμενους).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Δομή του προγράμματος:

 Το πρόγραμμα είναι πρακτικής φύσης και περιλαμβάνει τόσο Ιδρυματική (14 ώρεςόσον και Ενδοεπιχειρησιακήκατάρτιση. Ο εκπαιδευτής θα πραγματοποιήσει επίσκεψη 7 ωρών σε κάθε συμμετέχουσα επιχείρηση για εξειδικευμένη επί τόπου μελέτη και συζήτηση των εφαρμογών που θα πρέπει να λάβουν χώρα στη συγκεκριμένη επιχείρηση σε σχέση με το αντικείμενο του προγράμματος.

Εκπαιδευτής: Το εν λόγω Επιμορφωτικό πρόγραμμα θα διδάξει ο ξένος εμπειρογνώμονας κ. Philip AmmermanΤο πρόγραμμα θα διεξαχθεί στην Αγγλική γλώσσα, όμως συζητήσεις και παρεμβάσεις μπορούν να γίνουν και στην Ελληνική γλώσσα.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1785.00
  • € 1785.00
  • € 339.15
  • € 0.00
  • € 0.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1785.00
  • € 0.00
  • € 339.15
  • € 1785.00
  • € 2,124.15
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 21 Απρ 2021

Ώρα

08:30 - 17:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 22 Απρ 2021

Ώρα

08:30 - 17:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Managing Digital Advertising Campaigns For Small Enterprises (100% επιχορηγημένο)