Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν (Εξυπηρέτηση πελατών)
- Digital Marketing/ Sales/ Service
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η επιμόρφωση όσον αφορά τα πλεονεκτήματα της πελατοκεντρικής προσέγγισης, της σωστής ενημέρωσης
του πελάτη, της εφαρμογής αποτελεσματικών τεχνικών ποιοτικών πωλήσεων και τρόπων σωστής
εξυπηρέτησης, για αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησης
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει την έννοια της ποιοτικής
εξυπηρέτησης, ώστε να εκπροσωπούν επαγγελματικά τον οργανισμό στον οποίο ανήκουν, να
αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τις ανάγκες των ανθρώπων τους οποίους εξυπηρετούν, να χειρίζονται
αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες και να αντιμετωπίζουν εύστοχα τα παράπονα και τις αντιρρήσεις.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Στελέχη, των οποίων η καθημερινότητα περιλαμβάνει τη διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών ή άτομα που
έρχονται σε επαφή με το κοινό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ:
Η υλοποίηση της κατάρτισης θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης..
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:
Η υλικοτεχνική υποδομή περιλαμβάνει ηλεκτρονικό υπολογιστή, μηχάνημα και οθόνη προβολής, πίνακα (flip
chart),σημειώσεις και εκπαιδευτικές ταινίες.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 130.00
- € 104.00
- € 24.70
- € 26.00
- € 30.94
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 130.00
- € 0.00
- € 24.70
- € 130.00
- € 154.70
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 08 Ιουλ 2021
Ώρα
08:30 - 16:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Ανδρέας ΧριστοφόρουΤοποθεσία:
ΚΕΠΑ Λευκωσία (Καλλιπόλεως)
Παρασκευή - 09 Ιουλ 2021
Ώρα
08:30 - 16:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Ανδρέας ΧριστοφόρουΤοποθεσία:
ΚΕΠΑ Λευκωσία (Καλλιπόλεως)