Ψηφιακές Δεξιότητες για τον Εκπαιδευτή Δια Βίου Μάθησης

- Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) - Ακαδημαϊκά Θέματα

18 Δεκ 2021 15:00 02 Απρ 2022 18:15
Ελληνικά
42 ώρες ( 14 μέρες )
anad greek logo
Ψηφιακές Δεξιότητες για τον Εκπαιδευτή Δια Βίου Μάθησης

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Μέσα στα πλαίσια της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης εκπαιδευτών διά βίου μάθησης, το πρόγραμμα προτείνεται για να καλύψει ανάγκες κατάρτισης των εκπαιδευτών που σχετίζονται με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στο πλαίσιο των προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης που προσφέρουν.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα εμπλουτίζει το πλαίσιο του υφιστάμενου προτύπου της ΑνΑΔ «Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης – Επίπεδο 5» και παρέχει εξειδίκευση στη χρήση και αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας ως μέσου αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του θεσμού του Εκπαιδευτή Επαγγελματικής Κατάρτισης.

Η ΑνΑΔ, ως οργανισμός δημοσίου δικαίου με αποστολή τη δημιουργία των προϋποθέσεων για προγραμματισμένη και συστηματική κατάρτιση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου, αναμένεται να παίξει ηγετικό ρόλο σχετικά με τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθεί ο τομέας της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Κύπρο για την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας.

Αδιαμφισβήτητα, η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών επιβάλλει τη διαμόρφωση νέων δεδομένων, μεθοδολογιών και πρακτικών στον χώρο εργασίας και, ως εκ τούτου, δημιουργεί νέες ανάγκες κατάρτισης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης για την αύξηση της απόδοσης και της παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού στους οργανισμούς.

Για τον λόγο αυτό, επιβάλλεται η ανάγκη κατάρτισης των εκπαιδευτών διά βίου μάθησης σε καλές πρακτικές εφαρμογής των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση και κατάρτιση με στόχο τη μεγιστοποίηση του οφέλους της τεχνολογίας για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης και της παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού στους οργανισμούς.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:

Σε επίπεδο γνώσεων:

1. Να επιλέγουν περιεχόμενο από το πρόγραμμα κατάρτισης για να διδαχθεί με τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών και με τρόπο που να αναδεικνύεται η προστιθέμενη αξία των ψηφιακών εργαλείων.

2. Να εξηγούν πως οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μετασχηματίζουν ένα περιεχόμενο κατάρτισης.

3. Να κατονομάζουν τεχνικές κατάρτισης οι οποίες είναι δύσκολο ή αδύνατο να εφαρμοστούν με άλλους τρόπους, όπως η εφαρμογή ιδεών σε πλαίσια στα οποία είναι αδύνατον να προκύψει εμπειρική γνώση στην πραγματική ζωή.

4. Να αναφέρουν εργαλεία ψηφιακής τεχνολογίας που ενισχύουν τη διδασκαλία του εκπαιδευτή.

5. Να επεξηγούν τις σχέσεις μεταξύ των θεωριών μάθησης, τεχνικών κατάρτισης ενηλίκων και ψηφιακής τεχνολογίας.


Σε επίπεδο δεξιοτήτων:

1. Να εφαρμόζουν γνώσεις διδακτικού σχεδιασμού με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.

2. Να ενσωματώνουν δραστηριότητες κατάρτισης ενισχυμένων με την τεχνολογία σε πρόγραμμα κατάρτισης ενηλίκων που υλοποιούν.

3. Να σχεδιάζουν προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης ενηλίκων με την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας και με τρόπο που οι καταρτιζόμενοι εμπλέκονται ενεργά.

4. Να υλοποιούν προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης ενισχυμένων με τη ψηφιακή τεχνολογία στη βάση αρχών εκπαίδευσης ενηλίκων.

5. Να αναπτύσσουν κατάλληλα εργαλεία αξιολόγησης των προγραμμάτων τους με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων.

6. Να δημιουργούν και να επεξεργάζονται αρχεία ήχων.

7. Να δημιουργούν διαδραστικά βίντεο.

8. Να δημιουργούν infographics και poster.

9. Να αξιοποιούν το Διαδίκτυο στα προγράμματα κατάρτισής τους.

10. Να δημιουργούν ελκυστικό ηλεκτρονικό μαθησιακό υλικό (π.χ. παρουσιάσεις).

11. Να δημιουργούν ψηφιακά portfolio.

12. Να δημιουργούν ηλεκτρονικά quiz.


Σε επίπεδο στάσεων:

1. Να επιδεικνύουν προθυμία στο να υιοθετούν τεχνικές κατάρτισης ενισχυμένες με τη ψηφιακή τεχνολογία.

2. Να αποδέχονται την προστιθέμενη αξία της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση ενηλίκων ενσωματώνοντάς την στα προγράμματα κατάρτισης που προσφέρουν.

3. Να ενθαρρύνουν και άλλους συναδέλφους τους να ενσωματώνουν τη ψηφιακή τεχνολογία στα δικά τους προγράμματα κατάρτισης.


 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  •  Πιστοποιημένους από την ΑνΑΔ Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΕΚ). 
  • Εκπαιδευτές που παρέχουν υπηρεσίες σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) πιστοποιημένα από την ΑνΑΔ ή/και σε Επιχειρήσεις/Οργανισμούς.
  • Εκπαιδευτές, Εκπαιδευτικούς και άλλους διδάσκοντες που παρέχουν υπηρεσίες σε κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων, επιμορφωτικά κέντρα, πανεπιστήμια, κολλέγια και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
  • Διευθυντές, Υπευθύνους Κατάρτισης και άλλα διοικητικά στελέχη των ΚΕΚ, των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και των Επιχειρήσεων/Οργανισμών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Πιστοποίηση κατάρτισης:

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος και επιτυχία στις τελικές εξετάσεις, οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό, το οποίο αποτελεί προϋπόθεση για συμμετοχή στη διαδικασία αξιολόγησης και πιστοποίησης σύμφωνα με το πρότυπο του Εκπαιδευτή Επαγγελματικής Κατάρτισης ΣΕΠ/CYQF/EQF5.


Μεθοδολογία εκπαίδευσης:

Το πρόγραμμα είναι συμμετοχικό και διαδραστικό. Περιλαμβάνει παρουσιάσεις, πρακτική εξάσκηση και άσκηση σε οργανισμό για τη διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης. Επίσης περιλαμβάνει, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, υπόδυση ρόλων, καθοδήγηση στη προετοιμασία της ειδικής εργασίας και πρακτική άσκηση της μικροδιδασκαλίας.


Εισηγητές: Δρ. Χαρούλα Αγγελή, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών.

Η Δρ Χαρούλα Αγγελή είναι Πρωτοβάθμια Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Είναι επίσης η Διευθύντρια του Κέντρου Διδασκαλίας και Μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου με πρωταρχικό ρόλο την συνεχόμενη εκπαίδευση των ακαδημαϊκού προσωπικού του Πανεπιστημίου για την ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας στο Πανεπιστήμιο. Έχει προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής με πτυχίο και μεταπτυχιακό στην Επιστήμη των Υπολογιστών και, Διδακτορικό στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία. Διετέλεσε επίσης μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Learning Research and Development Center στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Το ερευνητικό έργο της Δρ Αγγελή επικεντρώνεται στην ανάπτυξη του θεωρητικού πλαισίου της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου, στο σχεδιασμό προγραμμάτων κατάρτισης, στην εκπαίδευση ενηλίκων, στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των ενηλίκων εκπαιδευτών και στην επίδραση της ψηφιακής τεχνολογίας στη μάθηση και διδασκαλία.  


Ημερομηνίες Προγράμματος: Έναρξη (18/12/2021) - Λήξη (02/04/2022)

Ημέρες Κατάρτισης: Σάββατα (15:00- 18:15) 

Μέθοδος Κατάρτισης: Σύγχρονη και Ασύγχρονη Τηλεμάθηση (Ηλεκτρονική μάθηση).

 Ώρα «προσέλευσης»: 10 λεπτά πρίν την έναρξη του μαθήματος.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 892.00
  • € 714.00
  • € 169.48
  • € 178.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 892.00
  • € 0.00
  • € 169.48
  • € 892.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σάββατο - 18 Δεκ 2021

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 08 Ιαν 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 15 Ιαν 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 22 Ιαν 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 29 Ιαν 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 05 Φεβ 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 12 Φεβ 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 19 Φεβ 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 26 Φεβ 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 05 Μαρτίου 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 12 Μαρτίου 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 19 Μαρτίου 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 26 Μαρτίου 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 02 Απρ 2022

Ώρα

15:00 - 18:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Ψηφιακές Δεξιότητες για τον Εκπαιδευτή Δια Βίου Μάθησης