LIVE ONLINE WEBINAR - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης - Μεγάλης διάρκειας ΣΕΠ/CyQF/EQF ΕΠΙΠΕΔΟ 5

- Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες

05 Νοε 2021 16:30 12 Μαρτίου 2022 14:30
Ελληνικά
84.00 ώρες ( 28 μέρες )
anad greek logo
LIVE ONLINE WEBINAR - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης - Μεγάλης διάρκειας ΣΕΠ/CyQF/EQF ΕΠΙΠΕΔΟ 5

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

H εκπαίδευση των εκπαιδευτών ενηλίκων πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για τον κάθε ένα οργανισμό, διότι αποτελεί εγγύηση για ποιοτική ανάπτυξη ή και αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού στον οργανισμό.

Μέσα στο πλαίσιο αυτό, KEK KES College αναγνωρίζει ότι οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε θέματα μάθησης και διδασκαλίας ενηλίκων και ως εκ τούτου προτείνει το πρόγραμμα αυτό με σκοπό την κατάρτιση εκπαιδευτών ενηλίκων στη βάση του προτύπου της ΑνΑΔ «Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης ΣΕΠ/CyQF/EQF ΕΠΙΠΕΔΟ 5».


Στο πλαίσιο του προτύπου, οι υποψήφιοι εκπαιδευτές θα αναπτύξουν γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις σε τέσσερεις τομείς εργασίας, όπως:

(α) Διάγνωση αναγκών κατάρτισης,

(β) Σχεδιασμός προγραμμάτων ή και ενοτήτων κατάρτισης,

(γ) Υλοποίηση προγραμμάτων ή και ενοτήτων κατάρτισης και

(δ) Αξιολόγηση προγραμμάτων ή και ενοτήτων κατάρτισης.


To πρόγραμμα αφορά υποψήφιους εκπαιδευτές που δεν διαθέτουν καθόλου εκπαιδευτική πείρα και θα ήθελαν να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑνΑΔ ΣΕΠ/CyQF/EQF 5.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να: 

(σε επίπεδο Γνώσεων)

  1. Αναφέρουν τις βασικές αρχές θεωριών εκπαίδευσης ενηλίκων.
  2. Περιγράφουν τον ρόλο των  εκπαιδευτών  ενηλίκων  στην επαγγελματική κατάρτιση.
  3. Εντοπίζουν πηγές για διάγνωση των ευρύτερων αναγκών κατάρτισης τομέων οικονομικής δραστηριότητας. 
  4. Διακρίνουν προβλήματα στον τομέα που δραστηριοποιούνται.
  5. Εντοπίζουν θεματικούς τομείς αναγκών κατάρτισης σε συλλογικό επίπεδο και σε ατομικό επίπεδο.
  6. Αναφέρουν τεχνικές συλλογής στοιχείων κατά τη διερεύνηση συλλογικών αναγκών κατάρτισης οργανισμών.
  7. Ονομάζουν κριτήρια ομαδοποίησης αναγκών κατάρτισης.
  8. Κατονομάζουν τα είδη ανάλυσης των αποτελεσμάτων κατά τη συλλογή στοιχείων για τις ατομικές ανάγκες κατάρτισης των καταρτιζόμενων.

(σε επίπεδο Δεξιοτήτων)

  1. Σχεδιάζουν ερωτηματολόγια για διάγνωση ατομικών αναγκών κατάρτισης.
  2. Εφαρμόζουν τις κατά περίπτωση κατάλληλες τεχνικές συλλογής στοιχείων.
  3. Αναλύουν με ποσοτικές, ποιοτικές ή και στατιστικές τεχνικές τα δεδομένα κατά τη διερεύνηση των ατομικών αναγκών κατάρτισης των καταρτιζόμενων.
  4. Διατυπώνουν σκοπό κατάρτισης με σαφήνεια, συντομία και περιεκτικότητα.
  5. Διατυπώνουν μετρήσιμους στόχους κατάρτισης. 
  6. Αναλύουν και να οργανώνουν το περιεχόμενο κατάρτισης σε ενότητες.
  7. Σχεδιάζουν την εναρκτήρια και την καταληκτική συνάντηση ενός προγράμματος κατάρτισης.
  8. Επιλέγουν ή και να αναπτύσσουν τη μέθοδο κατάρτισης. 
  9. Επιλέγουν ή και να αναπτύσσουν τις τεχνικές κατάρτισης.
  10. Επιλέγουν ή και να αναπτύσσουν τα μέσα κατάρτισης που θα χρησιμοποιηθούν.
  11. Επιλέγουν τα υλικά κατάρτισης.
  12. Εφαρμόζουν τις αρχές τοποθέτησης μέσων κατάρτισης.
  13. Διαρρυθμίζουν ανάλογα τον χώρο κατάρτισης διασφαλίζοντας την ελάχιστη επιφάνεια χώρου ανά άτομο στην αίθουσα κατάρτισης.
  14. Ελέγχουν και να επιλύουν τεχνικά προβλήματα κατά τη λειτουργία των μέσων κατάρτισης.
  15. Υλοποιούν προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης στη βάση αρχών εκπαίδευσης ενηλίκων.
  16. Υλοποιούν προγράμματα κατάρτισης ενηλίκων διασφαλίζοντας τις κατά περίπτωση κατάλληλες συνθήκες κατάρτισης.
  17. Εφαρμόζουν τις αρχές διαχείρισης και εμψύχωσης της ομάδας.
  18. Δημιουργούν εποικοδομητικό κλίμα μάθησης.
  19. Διαχειρίζονται σωστά τον χρόνο διδασκαλίας.
  20. Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την προφορική επικοινωνία.
  21. Χρησιμοποιούν αποδοτικά τη γλώσσα του σώματος.
  22. Προσαρμόζουν την υλοποίηση του προγράμματος κατάρτισης λαμβάνοντας υπόψιν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των καταρτιζόμενων.
  23. Επιλέγουν και να εφαρμόζουν κατάλληλο τύπο ή τύπους αξιολόγησης.
  24. Αναπτύσσουν εργαλεία αξιολόγησης επιλέγοντας τους κατάλληλους άξονες αξιολόγησης, τύπους ερωτήσεων και κλίμακες μέτρησης.
  25. Εφαρμόζουν τις κατάλληλες τεχνικές αξιολόγησης.
  26. Επεξεργάζονται τα ευρήματα της αξιολόγησης.
  27. Παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης στους αποδέκτες.

(σε επίπεδο Στάσεων)

  1. Εκτιμούν το έργο που επιτελεί ο εκπαιδευτής ενηλίκων.
  2. Επιδεικνύουν προθυμία να διδάσκουν με νέες τεχνικές διδασκαλίας.
  3. Ενθαρρύνουν άλλους συνάδελφούς τους για κατάρτιση σε προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών στη βάση του προτύπου ΕΕΚ5 της ΑνΑΔ.
  4. Αποδέχονται σχόλια προς βελτίωση της διδασκαλίας τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

To πρόγραμμα απευθύνεται σε πρόσωπα τα οποία δεν διαθέτουν επαρκή εκπαιδευτική πείρα και θα ήθελαν να καταρτιστούν για να ενταχθούν στη διαδικασία αξιολόγησης μέσω της Διαδρομής 1 για να πιστοποιηθούν ως εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης με βάση το πρότυπο της ΑνΑΔ ΣΕΠ/CyQF/EQF 5.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέρες και ώρες εφαρμογής:

  • Kάθε Παρασκευή από 16:30 - 21:00 από τις 5/11/21 - 24/12/21 και
  • Κάθε Σάββατο από 09:00 - 14:30 από τις 8/1/22 -12/3/22.
  • Τα Σάββατα 5 & 12/3/2022 από 09:00 - 15:30.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1848.00
  • € 1428.00
  • € 0.00
  • € 420.00
  • € 420.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1848.00
  • € 0.00
  • € 351.12
  • € 1848.00
  • € 2,199.12
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Παρασκευή - 05 Νοε 2021

Ώρα

16:30 - 21:00

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 12 Νοε 2021

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 19 Νοε 2021

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 26 Νοε 2021

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 03 Δεκ 2021

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 10 Δεκ 2021

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 17 Δεκ 2021

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 24 Δεκ 2021

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 08 Ιαν 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 15 Ιαν 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 22 Ιαν 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 29 Ιαν 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 05 Φεβ 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 12 Φεβ 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 19 Φεβ 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 26 Φεβ 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 05 Μαρτίου 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 12 Μαρτίου 2022

Ώρα

09:00 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης - Μεγάλης διάρκειας ΣΕΠ/CyQF/EQF ΕΠΙΠΕΔΟ 5