Θεαματικά Αποτελέσματα στις επιδόσεις σας με τη Πρωτοποριακή Μέθοδο LEAN SIX SIGMA (LSS)
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Ποιότητα και Σχετικά Πρότυπα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
H μεθοδολογία Lean Six Sigma έχει υιοθετηθεί από οργανισμούς όλων των επιχειρησιακών κλάδων (μεταποίηση και υπηρεσίες) και όλων των μεγεθών. Την εφαρμόζουν σε όλους τους τομείς δραστηριότητας τους όπως και στα εσωτερικά τους τμήματα και θεωρούνται ηγέτες στον τομέα τους.
Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, επιβάλλεται οι επιχειρήσεις να αναθεωρούν τον τρόπο που λειτουργούν για να μειώνουν τα λειτουργικά τους κόστη και να βελτιώνουν την ποιότητα των προϊόντων/ υπηρεσιών που προσφέρουν έτσι που να γίνονται πιο ανταγωνιστικές, να επιβιώνουν και να αναπτύσσονται. Η LSS προσφέρει τα εφόδια συνδυάζοντας αριστοτεχνικά τις έννοιες της λιτής παραγωγής με την συνέπεια στα αποτελέσματα (6σ). Είναι μια ισχυρή προσέγγιση με δομημένη μεθοδολογία και εργαλειοθήκη που αποτελείται από πολλά χρήσιμα εργαλεία από τα οποία επιλέγουμε το κατάλληλο για να επιτύχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα στις επιχειρηματικές μας επιδόσεις.
Το σεμινάριο αυτό έχουν παρακολουθήσει στελέχη από μερικές από τις μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες εταιρείες και οργανισμούς της χώρας μας, όπως: KPMG Cyprus, Ernst & Young (EY Cyprus), C.A. Papaellinas Group, Eurolife, Ελληνική Τράπεζα, Κεντρική Τράπεζα Κύπρου, AstroBank, Κόσμος Ασφαλιστική, Hellenic Technical Enterprises, Soroka General Transport, CTC Ari Airports και Ιπποκράτειο Νοσοκομείο
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
- Κατανοήσουν το βασικά στάδια της μεθοδολογίας Lean Six Sigma και πως αυτά εφαρμόζονται πρακτικά στον τομέα των υπηρεσιών
- Αντιληφθούν πως μπορούν να αξιοποιήσουν τα εργαλεία της μεθοδολογίας Lean Six Sigma για βελτίωση της παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας και τη μείωση των λειτουργικών κόστων στον τομέα των υπηρεσιών
- Αναγνωρίσουν τους παράγοντες επιτυχίας και το δικό τους ρόλο στην εφαρμογή της μεθοδολογίας αυτής.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους που προσφέρουν είτε καθαρά υπηρεσίες η/ και προϊόντα μαζί με υπηρεσίες (μη μεταποιητική βιομηχανία). Επιπρόσθετα, απευθύνεται και σε εσωτερικές/ υποστηρικτικές υπηρεσίες (π.χ. διεύθυνση προσωπικού, τεχνολογία, λογιστήριο κλπ.)
Συμμετέχοντες είναι Διευθυντές και ανώτατα στελέχη της επιχείρησης από τα ακόλουθα τμήματα:
- Γενική Διεύθυνση
- Εξειδικευμένα εσωτερικά τμήματα που ασχολούνται με θέματα βελτίωσης της λειτουργίας και της
- εξυπηρέτησης του πελάτη
- Διαχείριση ποιότητας
- Πωλήσεις και εξυπηρέτηση μετά την πώληση
- Οικονομική διεύθυνση
- Τεχνολογία
Στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Επιτυχούς παρακολούθησης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Η προσέγγιση του σεμιναρίου είναι πρακτική, με αναφορά σε παραδείγματα από την επιχειρηματική πραγματικότητα, ιδιαίτερα από τον τομέα των υπηρεσιών, και μεταφορά εμπειριών της συμβούλου για το θέμα αυτό. Η ενεργός συμμετοχή των παρευρισκόμενων θα ενθαρρυνθεί με ερωτήσεις και ασκήσεις, τα αποτελέσματα των οποίων θα συζητούνται, έτσι που το θέμα να γίνει κατανοητό.
Περιλαµβάνει 14 ώρες εκπαίδευση όπως επίσης και 5 ώρες επίσκεψη της εκπαιδευτού/ συµβούλου στην επιχείρηση σας. Στόχος της επίσκεψης είναι να ενηµερωθούν και άλλα στελέχη σας για τη µεθοδολογία αυτή και να καταρτιστεί πρόγραµµα δράσης για εφαρµογή της µεθοδολογίας αυτής στη δική σας επιχείρηση, προσαρµοσµένο στις δικές σας ανάγκες. Επιπρόσθετα, θα σας υποβληθεί έκθεση αποτελεσµάτων µε σχετικές εισηγήσεις. Η αξία που προσθέτει το σεµινάριο αυτό στους συµµετέχοντες είναι διαχρονικά αποδεδειγµένη. Όµως η υπεραξία του προγράµµατος εστιάζει ακριβώς στις ενέργειες που ακολουθούν, στις 4 ώρες Επιχειρηµατική Συµβουλευτική στην ίδια την επιχείρηση σας µε συγκεκριµένα παραδείγµατα και εισηγήσεις για εφαρµογή της µεθοδολογίας αυτής στην επιχείρησή σας µε πραγµατικά, ουσιώδη και µετρήσιµα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
Η διδασκαλία θα είναι στα Ελληνικά με χρήση ελληνικών και αγγλικών όρων και οι σημειώσεις θα είναι στα Αγγλικά.
Μας έχουν εμπιστευτεί μερικοί από τους μεγαλύτερους και πιο επιτυχημένους οργανισμούς της χώρας μας, όπως:
- KPMG Cyprus
- Ernst & Young (EY Cyprus)
- Deloitte
- C.A. Papaellinas Group
- Eurolife
- Ελληνική Τράπεζα
- Κεντρική Τράπεζα Κύπρου
- AstroBank
- Κόσμος Ασφαλιστική
- Hellenic Technical Enterprises
- Soroka General Transport
- CTC Ari Airports
- Galatariotis
- Sedigep
- University of Nicosia
- HS Data
- Υδατοπρομήθεια Λευκωσίας
- Ιπποκράτειο Νοσοκομείο
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 2210.00
- € 2210.00
- € 419.90
- € 0.00
- € 0.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 2210.00
- € 0.00
- € 419.90
- € 2210.00
- € 2,629.90
Κοστολογικές Πληροφορίες
Το πρόγραμμα έχει χαρακτηριστεί από την ΑνΑΔ ως 'Ζωτικής Σημασίας' και επιχορηγείται 100% από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 30 Δεκ 2021
Ώρα
08:30 - 16:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Μαρία ΑχιλλεούδηΔευτέρα - 03 Ιαν 2022
Ώρα
08:30 - 16:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Μαρία ΑχιλλεούδηΤετάρτη - 05 Ιαν 2022
Ώρα
08:30 - 16:30