LIVE ONLINE WEBINAR - Η δύναμη της επικοινωνίας στην επιχειρησιακή δραστηριότητα
- Soft Skills / Επικοινωνία
16 Νοε 2021 10:00 17 Νοε 2021 14:15
Ελληνικά
8.00 ώρες ( 2 μέρες )
Δέσποινα Ποταμίτου-Ζουρμπάνου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η επικοινωνία αποτελεί μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους και δυναμικές ως προς την αποδοτικότερη και πιο παραγωγική λειτουργία μιας επιχείρησης. Η εφαρμογή των σωστών επικοινωνιακών πρακτικών, τόσο σε επίπεδο εσωτερικό (συναδελφικές σχέσεις) όσο και σε εξωτερικό (πελατειακές σχέσεις, εξυπηρέτηση), είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης, για τη συνεχή πρόοδο και εξέλιξή της. Το προτεινόμενο πρόγραμμα εστιάζει στην ανάδειξη και εφαρμογή αρχών και τεχνικών αποτελεσματικής προφορικής επικοινωνίας, προς την επίτευξη των πιο πάνω στόχων.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν χρήσιμα εφόδια σχετικά με την εφαρμογή βασικών αρχών επικοινωνίας, μέσα από την υιοθέτηση ευέλικτων στάσεων και προσεγγίσεων. Η ορθή διαχείριση επικοινωνιακών δεξιοτήτων θα αποφέρει στους συμμετέχοντες σημαντικά οφέλη σε εταιρικό, ομαδικό και ατομικό επίπεδο.
Συγκεκριμένα, οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Αναγνωρίζουν τον ρόλο, σημασία, εμπόδια και προϋποθέσεις της αποτελεσματικής επιχειρησιακής επικοινωνίας (εσωτερικής και εξωτερικής),
- Προσδιορίζουν τις επικοινωνιακές δεξιότητες και αναγνωρίζουν τη σημασία της κατάλληλης λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας,
- Παραθέτουν κανάλια έκφρασης μη λεκτικής επικοινωνίας και ερμηνεύουν μη λεκτικά μηνύματα,
- Αναγνωρίζουν τη σημασία και προσδιορίζουν τα είδη της ενεργού ακρόασης,
- Ορίζουν τύπους ανθρώπινης συμπεριφοράς και επικοινωνίας,
- Παραθέτουν τις προϋποθέσεις αποτελεσματικής διαχείρισης διαφωνιών,
- Εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της επικοινωνίας,
- Επιλέγουν τις κατάλληλες λέξεις/φράσεις ή/και λέξεις/φράσεις «παγίδες» που θα πρέπει να αποφεύγουν,
- Χρησιμοποιούν την κατάλληλη μη λεκτική επικοινωνία, κατά περίπτωση, για επίτευξη των στόχων τους,
- Εφαρμόζουν τεχνικές ενεργού ακρόασης, ανατροφοδότησης και θετικής επικοινωνίας,
- Προσαρμόζουν επικοινωνιακές συμπεριφορές στις ανάγκες του δέκτη (πρακτικές, συναισθηματικές),
- Προσαρμόζουν το στυλ επικοινωνίας τους, κατά περίπτωση, για αποτελεσματική διαχείριση δύσκολων καταστάσεων και διαφωνιών,
- Εκτιμήσουν τη σημασία του ρόλου τους στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας,
- Κατανοούν δύσκολες ανθρώπινες συμπεριφορές,
- Υιοθετούν ευέλικτες στάσεις και επικοινωνιακές προσεγγίσεις που διευκολύνουν την αντιμετώπιση δύσκολων συμπεριφορών,
- Υποστηρίζουν τη διαρκή ανάπτυξη των επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων.
Οι υγιείς ανθρώπινες σχέσεις -σε επίπεδο πελατειακό, συναδελφικό ή και κάθε μορφής συνεργασίας- είναι το θεμέλιο για την εικόνα κάθε επιχείρησης και για τη συνεχή αναβάθμιση και ανάπτυξή της. Ως εκ τούτου, η επίτευξη θετικής επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης, μέσω των κατάλληλων τεχνικών και συμπεριφορών, κρίνεται ως αναγκαία.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα απευθύνεται ευρέως σε προσωπικό εταιρειών/οργανισμών, οι οποίες/οι επιθυμούν να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές πρακτικές τους εντός και εκτός της επιχείρησης, για καλύτερα επαγγελματικά αποτελέσματα.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 190.00
- € 96.00
- € 36.10
- € 94.00
- € 111.86
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 152.00
- € 0.00
- € 28.88
- € 152.00
- € 180.88
Κοστολογικές Πληροφορίες
20% έκπτωση σε μη δικαιούχους επιχορήγησης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 16 Νοε 2021
Ώρα
10:00 - 14:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Δέσποινα Ποταμίτου-ΖουρμπάνουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 17 Νοε 2021
Ώρα
10:00 - 14:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Δέσποινα Ποταμίτου-ΖουρμπάνουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom