Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών

- Digital Marketing/Sales/Service

18 Jan 2022 08:45 18 Jan 2022 16:45 OnLine Virtual Classroom
Greek
7 Hours ( 1 Day )
anad english logo
Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών

Description

Ο Πελάτης είναι το επίκεντρο της κάθε Εταιρείας / Οργανισμού. Η επαφή με τους πελάτες είναι συνεχής από όλο το προσωπικό και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος το προσωπικό να απορροφάτε περισσότερο από την εργασία και να χάνει την ουσία της εξυπηρέτησης με τους πελάτες.

Ειδικά στις συνθήκες κρίσης που επικρατούν τον τελευταίο 1,5 χρόνο, όπου οι πελάτες είναι πιο Απαιτητικοί αλλά και πιο δύσκολοι σε σχέση με τις απαιτήσεις τους.

Για αυτό ακριβώς τον λόγο η εκπαίδευση του προσωπικού στον τομέα της εξυπηρέτησης δύσκολων πελατών είναι πλέον απαραίτητη.

Seminar Scope

Με τη συμπλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
  • Κατανοούν και να εξηγούν την σημαντικότητα της θετικής στάσης στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.
  • Αναγνωρίζουν τα εμπόδια και τις παγίδες που υπάρχουν και να τα ξεπερνούν.
  • Γνωρίζουν τι είναι επαγγελματική συμπεριφορά προς πελάτες.
  • Χρησιμοποιούν τον σωστό τρόπο χαιρετισμού, να αποχαιρετούν τον πελάτη σωστά και να κάνουν σωστές ερωτήσεις για παροχή σωστής εξυπηρέτησης, ανεξαρτήτως καταστάσεως.
  • Εφαρμόζουν τεχνικές για ενσυναίσθηση και ακοή, με σκοπό την ενίσχυση της κατανόησης και το χτίσιμό μιας ισχυρής σχέσης με τους πελάτες.
  • Αντιστρέφουν την δυσαρέσκεια του πελάτη σε θετική μέσα από τεχνικές και μεθόδους.
  • Χειρίζονται άψογα παράπονα που προκύπτουν.
  • Εφαρμόζουν τα 10 βήματα για να διαχειριστείς ένα Απαιτητικό, Θυμωμένο και Δύσκολο Πελάτη.
  • Κινητοποιηθούν σε ότι αφορά την εφαρμογή των τεχνικών και μεθόδων για αποτελεσματική εξυπηρέτηση δύσκολων, απαιτητικών και θυμωμένων πελατών.
  • Υιοθετήσουν τα χαρακτηριστικά των αποτελεσματικών ατόμων εξυπηρέτησης.

Best Suitable for

Προσωπικό εξυπηρέτησης που έχει άμεση επαφή και τηλεφωνική επαφή με πελάτες.

More Information

Το Σεμινάριο μπορεί να διοργανωθεί και σε Ενδοεπιχειρησιακό Επίπεδο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε Εταιρείας.

Εξοπλισμός:

Δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις

Μόνο πρόσβαση σε γρήγορο ίντερνετ από:

PC or Laptop

Desktops (camera, microphone and speakers)

Android Tablet


iPads

Detailed Seminar Costs

For HRDA (AnAD) Beneficiaries

  • € 170.00
  • € 84.00
  • € 32.30
  • € 86.00
  • € 102.34

For non-HRDA (AnAD) Beneficiaries

  • € 170.00
  • € 0.00
  • € 32.30
  • € 170.00
  • € 202.30
Seminar Program

Tuesday - 18 Jan 2022

Time

08:45 - 16:45

Contact us : Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών