H σημασία της πιστωτικής πολιτικής στο τμήμα πωλήσεων
- Χρηματοοικ. Ασφαλιστικά Τραπεζικά
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Επιτακτικά, σήμερα, λόγω της πανδημίας οι εταιρείες αντιμετωπίζουν σοβαρό θέμα σταθεροποίησης των πωλήσεων τους αλλά κυρίως των εισπράξεων. Τα μέτρα τα οποία υφίστανται δημιουργούν ευκαιρίες αλλά και απειλές όσο αφορά την βιωσιμότητά των επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της οικονομίας.
Συνήθως τα υπεύθυνα στελέχη των εταιρειών έχουν σαν κύρια προσπάθεια την αύξηση των πωλήσεων και βάζουν σε δεύτερη μοίρα τις εισπράξεις. Το Τμήμα πωλήσεων οφείλει να διασφαλίζει την έγκαιρη είσπραξη μέσω σωστών διαδικασιών επικοινωνίας με τον πελάτη και σωστής εσωτερικής επικοινωνίας με την εταιρείας και τα τμήματα πιστωτικού ελέγχου. Η δημιουργία ικανοποιητικών δεικτών ρευστότητας για κάθε εταιρεία είναι ακρογωνιαίος λίθος για την μελλοντική επιβίωσης της
Πρέπει λοιπόν να αντιληφθούν την σημασία των της σωστής πιστωτικής πολιτικής για την επιχείρηση και την επίδραση που έχουν στην επιχείρηση ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τέτοιες αβέβαιες περιόδους και οικονομικής αστάθειας . Επίσης πρέπει να αντιληφθούν την σημασία της πιστωτικής πολιτικής της εταιρείας, ιδιαίτερα τώρα σε περίοδο κρίσης και να την εφαρμόζουν στην προσπάθειά τους για διεύρυνση των πωλήσεων από υφιστάμενους αλλά και δυνητικούς πελάτες
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Στόχοι του σεμιναρίου:
Σε επίπεδο γνώσεων
- Να περιγράφουν τι είναι πιστωτική πολιτική και πως εφαρμόζεται
- Να κατατάσσουν το πιστωτικό όριο των πελατών με βάση ποιοτικά, ποσοτικά και εμπορικά στοιχεία.
- Να περιγράφουν τους κανόνες είσπραξης και να τους εκτελούν.
- Να κατονομάζουν και να επιδεικνύουν τα βασικά πρότυπα δεξιοτήτων που απαιτούνται για αποτελεσματική είσπραξη των οφειλών.
Σε επίπεδο δεξιοτήτων
- Να αιτιολογούν τι σημαίνει να είναι αποτελεσματικοί στην είσπραξη των οφειλών.
- Να αιτιολογούν το αποτέλεσμα για τον πελάτη και την επιχείρηση των πωλήσεων που δεν εισπράχθηκαν
- Να αναπτύξουν νέες τεχνικές πώλησης και είσπραξης
- Να αναπτύξουν ορθές διαδικασίες για συλλογή της σωστής πληροφόρησης πριν την επικοινωνία με τον πελάτη
Σε επίπεδο στάσεων
- Να υπερασπίζονται την σημασία της Πιστωτικής Πολιτικής εισπράξεων για την επιχείρηση ειδικά σε περίοδο κρίσης ή απότομης ανάπτυξης.
- Να υπερασπίζονται το κόστος της έλλειψης/απουσίας ολοκληρωμένης πιστωτικής πολιτικής και ελέγχου πιστώσεων
- Να παρακινούν τους Πωλητές ώστε να παραμείνουν δεσμευμένοι στηνν πιστωτική πολιτική της εταιρείας
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη οργανισμών και επιχειρήσεων που έχουν ως κύρια δραστηριότητα τους την προωθηση προϊόντων και υπηρεσίων αλλά και να εισπράττουν τα οφειλόμενα ποσά.
Παραδείγματα μερικών από τους ρόλους που θα επωφεληθούν από αυτό το σεμινάριο είναι οι εξής:
- Στελέχη τμημάτων Πωλήσεων
- Διευθυντές και Επιθεωρητές Πωλήσεων,
- Λειτουργοί Πωλησεων
- Υπεύθυνοι λιανικών καταστημάτων
- Προσωπικό Ασφαλιστικών εταιρειών
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
*Η πλήρης συμμετοχή στο σεμινάριο μπορεί να εγκριθεί για έως και με 6 πιστωτικές μονάδες CPD που επαληθεύονται απευθείας από το αρμόδιο Επαγγελματικό Οργανισμό/Σύνδεσμο.
**Για τον Παγκύπριο Δικηγορικό Σύνδεσμο το σεμινάριο αποτελεί μέρος της Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
των Δικηγόρων και μετρά ως Μη Πιστοποιημένες Μονάδες.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 215.00
- € 120.00
- € 40.85
- € 95.00
- € 113.05
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 120.00
- € 0.00
- € 22.80
- € 120.00
- € 142.80
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 15 Ιουν 2022
Ώρα
09:00 - 14:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Νίκος ΙωάννουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom