LIVE ONLINE WEBINAR - Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σύγχρονης και Ασύγχρονης Ηλεκτρονικής Μάθησης

- Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) - Ακαδημαϊκά Θέματα

10 Φεβ 2022 18:00 07 Μαΐου 2022 19:15
Ελληνικά
72.00 ώρες ( 24 μέρες )
anad greek logo
LIVE ONLINE WEBINAR - Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σύγχρονης και Ασύγχρονης Ηλεκτρονικής Μάθησης

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών επιβάλλει τη διαμόρφωση νέων δεδομένων, μεθοδολογιών και πρακτικών στον χώρο εργασίας και, ως εκ τούτου, δημιουργεί νέες ανάγκες δια βίου μάθησης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης για την αύξηση της απόδοσης και της παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού στους οργανισμούς. Η ΑνΑΔ, ως οργανισμός δημοσίου δικαίου με αποστολή τη δημιουργία των προϋποθέσεων για προγραμματισμένη και συστηματική κατάρτιση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου, αναμένεται να παίξει ηγετικό ρόλο σχετικά με τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθεί ο τομέας της επαγγελματικής εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης στην Κύπρο για την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας.

Πρόσφατες εξελίξεις σε μακρο-κοινωνικό επίπεδο (Ευρωπαϊκό Συμβούλιο της Lisbon) και σε θεσμικό επίπεδο (π.χ., τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας των εκπαιδευτικών φορέων) έχουν καθιερώσει την δια βίου εκπαίδευση ως διαδικασία πρόσκτησης και αναδιοργάνωσης γνώσης από τους πολίτες καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Η εκπαίδευση μετασχηματίζεται πλέον σε μια διαδι­κασία δημιουργίας μιας ατομικής μαθησιακής βιογραφίας, που υπερβαίνει τις τυπικές δομές εκπαίδευσης. Επίσης, η δυναμική ένταξη της ψηφιακής τεχνολογίας επιτρέπει διαφοροποιημένους τρόπους μάθησης, διδασκαλίας, αξιολόγησης, επι­κοινωνίας και εργασίας και επαναπροσδιορίζει νέες μεθόδους και τεχνικές για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών διαφόρων επαγγελματικών ομάδων στη διά βίου εκπαίδευση, καθώς και την προσφορά νέων ευκαιριών μάθησης στις κοινωνικά ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού.

Στη βάση του σκεπτικού αυτού, ο σκοπός του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει εκπαιδευτές στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη μαθημάτων εξ αποστάσεως για σκοπούς ψηφιακού μετασχηματισμού των υπηρεσιών εκπαίδευσης που προσφέρουν με συνεπακόλουθο τη διεύρυνση του κύκλου εργασιών τους και ταυτόχρονα την ικανοποίηση πολλαπλών και ποικίλων αναγκών του ανθρώπινου δυναμικού των οργανισμών μέσα από ευέλικτες μαθησιακές διαδικασίες που εξασφαλίζουν (α) την αμεσότητα στην πρόσβαση της πληροφορίας, (β) την χωροχρονική υπέρβαση, (γ) την πολυμεσικότητα, (δ) την πολυτροπικότητα και την (ε) διαδραστικότητα. 

Οι καταρτιζόμενοι στο πρόγραμμα θα έχουν την ευκαιρία να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν ένα ολοκληρωμένο μάθημα εξ αποστάσεως με την πλατφόρμα TalentLMS και να αναπτύξουν ελκυστικό μαθησιακό υλικό και διαδραστικές ηλεκτρονικές μαθησιακές δραστηριότητες με ποικιλία ψηφιακών εργαλείων. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα δίνει βασικές απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα:

  • Ποια είναι τα βασικά μοντέλα εκπαίδευσης στο Διαδίκτυο και πώς εφαρμόζονται;
  • Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσει ένας σχεδιαστής εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή ένας εκπαιδευ­τικός/εκπαιδευτής για να διαμορφώσει τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό μιας Διαδικτυακής τάξης ή ενός ηλεκτρονικού μαθήματος;
  • Ποιες βασικές τεχνολογικές υποδομές θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει κανείς για να μπορέσει να λειτουρ­γήσει μια Διαδικτυακή τάξη;
  • Πώς διασφαλίζεται η ποιότητα των μαθημάτων εξ αποστάσεως; 

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων

  • Επεξηγούν τα πλεονεκτήματα της μιντιακά διαμεσολαβούμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  • Αναφέρουν τις δέκα βασικές παιδαγωγικές θέσεις για την ηλεκτρονική μάθηση.
  • Περιγράφουν την ηλεκτρονική μάθηση ως χωροχρονική αποπλαισίωση.
  • Εξηγούν την μέθοδο της ταχείας προτυτοποίησης ηλεκτρονικών μαθημάτων.
  • Εξηγούν το μοντέλο εκπαιδευτικού σχεδιασμού των Dick και Carey μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού μαθημάτων εξ αποστάσεως.
  • Κατονομάζουν τεχνικές τμηματοποίησης του περιεχομένου εξ αποστάσεως μαθήματος.
  • Αναφέρουν τα χαρακτηριστικά του συστήματος TalentLMS ως πλατφόρμα για τη δημιουργία ηλεκτρονικών μαθημάτων.
  • Δίνουν παραδείγματα για τις αρχές πολυμέσων στον σχεδιασμό ηλεκτρονικού υλικού.
  • Κατονομάζουν διάφορα εργαλεία για τη δημιουργία του περιεχομένου ενός μαθήματος εξ αποστάσεως.
  • Δηλώνουν τα είδη των μαθησιακών δραστηριοτήτων σε ένα ηλεκτρονικό μάθημα.
  • Επεξηγούν τα πρότυπα για τη διασφάλιση ποιότητας σε μαθήματα εξ αποστάσεως.


Σε επίπεδο δεξιοτήτων

  • Εφαρμόζουν τις δέκα βασικές παιδαγωγικές θέσεις για το σχεδιασμό μαθήματος εξ αποστάσεως.
  • Χρησιμοποιούν την μέθοδο της ταχείας προτυτοποίησης ηλεκτρονικών μαθημάτων για το σχεδιασμό του ηλεκτρονικού τους μαθήματος.
  • Eφαρμόζουν το μοντέλο εκπαιδευτικού σχεδιασμού των Dick και Carey για το σχεδιασμό της διαδικτυακής τους τάξης.
  • Αξιοποιούν τεχνικές τμηματοποίησης του περιεχομένου για το σχεδιασμό του εξ αποστάσεως τους μαθήματος.
  • Χρησιμοποιούν την πλατφόρμα TalentLMS για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού τους μαθήματος.
  • Εφαρμόζουν τις αρχές πολυμέσων στον σχεδιασμό ηλεκτρονικού υλικού για την διαδικτυακή τους τάξη.
  • Αξιοποιούν διάφορα ψηφιακά εργαλεία για τη δημιουργία του περιεχομένου του ηλεκτρονικού τους μαθήματος.
  • Σχεδιάζουν μαθησιακές δραστηριότητες για το ηλεκτρονικό τους μάθημα.
  • Εφαρμόζουν τα κατάλληλα πρότυπα για τη διασφάλιση της ποιότητας μάθησης στο ηλεκτρονικό τους μάθημα.


Σε επίπεδο στάσεων

  • Eπιδεικνύουν προθυμία για τη δημιουργία μαθημάτων εξ αποστάσεως.
  • Eκτιμούν την αξία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη δια βίου μάθηση.
  • Eνθαρρύνουν και άλλους συναδέλφους τους να αναπτύσσουν εξ αποστάσεως μαθήματα. 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Πιστοποιημένους από την ΑνΑΔ Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΕΚ).
  • Εκπαιδευτές που παρέχουν υπηρεσίες σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) πιστοποιημένα από την ΑνΑΔ ή/και σε Επιχειρήσεις/Οργανισμούς.
  • Εκπαιδευτές, Εκπαιδευτικούς και άλλους διδάσκοντες που παρέχουν υπηρεσίες σε κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων, επιμορφωτικά κέντρα, φροντιστήρια, πανεπιστήμια, κολλέγια και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα ανεξαρτήτως βαθμίδας.
  • Διευθυντές, Υπευθύνους Κατάρτισης και άλλα διοικητικά στελέχη των ΚΕΚ, των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ανεξαρτήτως βαθμίδας και, των Επιχειρήσεων/Οργανισμών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εισηγητές: Δρ. Χαρούλα Αγγελή, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών.

Η Δρ Χαρούλα Αγγελή είναι Πρωτοβάθμια Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Είναι επίσης η Διευθύντρια του Κέντρου Διδασκαλίας και Μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου με πρωταρχικό ρόλο την συνεχόμενη εκπαίδευση των ακαδημαϊκού προσωπικού του Πανεπιστημίου για την ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας στο Πανεπιστήμιο. Έχει προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής με πτυχίο και μεταπτυχιακό στην Επιστήμη των Υπολογιστών και, Διδακτορικό στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία. Διετέλεσε επίσης μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Learning Research and Development Center στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Το ερευνητικό έργο της Δρ Αγγελή επικεντρώνεται στην ανάπτυξη του θεωρητικού πλαισίου της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου, στο σχεδιασμό προγραμμάτων κατάρτισης, στην εκπαίδευση ενηλίκων, στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των ενηλίκων εκπαιδευτών και στην επίδραση της ψηφιακής τεχνολογίας στη μάθηση και διδασκαλία. 


Ημερομηνίες Προγράμματος: Έναρξη (10/02/2022) - Λήξη (07/05/2022)

Ημέρες Κατάρτισης: Πέμπτη (18:00-21:15) & Σάββατο (16:00-19:15)

Μέθοδος Κατάρτισης: Σύγχρονη και Ασύγχρονη Τηλεμάθηση (Ηλεκτρονική μάθηση).

Ώρα «προσέλευσης»: 10 λεπτά πρίν την έναρξη του μαθήματος.


 

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1530.00
  • € 1224.00
  • € 290.70
  • € 306.00
  • € 364.14

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1530.00
  • € 0.00
  • € 290.70
  • € 1530.00
  • € 1,820.70
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 10 Φεβ 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 12 Φεβ 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 17 Φεβ 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 19 Φεβ 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 24 Φεβ 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 26 Φεβ 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 03 Μαρτίου 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 05 Μαρτίου 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 10 Μαρτίου 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 12 Μαρτίου 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 17 Μαρτίου 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 19 Μαρτίου 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 24 Μαρτίου 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 26 Μαρτίου 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 31 Μαρτίου 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 02 Απρ 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 07 Απρ 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 09 Απρ 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 14 Απρ 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 16 Απρ 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 28 Απρ 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 30 Απρ 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 05 Μαΐου 2022

Ώρα

18:00 - 21:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 07 Μαΐου 2022

Ώρα

16:00 - 19:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σύγχρονης και Ασύγχρονης Ηλεκτρονικής Μάθησης