Stress Management & Professional Resilience (in Greek)
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία - Ασφάλεια & Υγεία στην Εργασία
25 Μαΐου 2022 09:00 26 Μαΐου 2022 13:00
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 2 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η συναισθηματική αστάθεια και οι συναισθηματικές καταρρεύσεις είναι πολύ συχνές στις μέρες μας μεταξύ των εργαζομένων με υψηλές επιδόσεις. Η αδυναμία ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και η προσπάθεια επίτευξης προσωπικών και οικονομικών εργασιακών στόχων, μπορούν να προκαλέσουν σημαντική αύξηση του στρες και του άγχους, ιδιαίτερα μετά από μία διετία πανδημίας.
Έρευνες αποδεικνύουν ότι τα αυξημένα επίπεδα άγχους στους εργαζομένους συνδέονται με τη μείωση της παραγωγικότητας, της ποιότητας εργασίας και της σωστής εξυπηρέτησης πελατών, με την αύξηση των αδειών ασθενείας και των ψυχολογικών διαταραχών, την ευερεθιστικότητα αλλά και με υψηλά ποσοστά παραιτήσεων. Αυτό το σεμινάριο θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να μάθουν πως μπορούν να διαχειριστούν το άγχος τους, το οποίο θα βοηθήσει και στην ανθεκτικότητάτους απέναντι στις καθημερινές προκλήσεις, το εσωτερικό άγχος και τις στρεσογόνες καταστάσεις.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Διαχωρίζουν και να ερμηνεύουν ευκολότερα αυτό που βιώνουν, (π.χ. στρες,άγχος, ανησυχία) καθώς και άλλα συναισθήματα που επηρεάζουν την παραγωγικότητα και την ποιότητα της εργασίας τους.
- Επιλέγουν κατάλληλες τεχνικές οι οποίες θα τους βοηθήσουν να μειωθεί το άγχος ή οποιοδήποτε άλλο αρνητικό αίσθημα βιώνουν.
- Αναγνωρίζουν την τρέχουσα συναισθηματική κατάστασή τους και σε ποιους τομείς αυτή επηρεάζει την εργασία τους.
- Προσδιορίζουν τους στρεσογόνους παράγοντες που τους επηρεάζουν και τις αντιδράσεις άγχους που εξωτερικεύουν.
- Χρησιμοποιούν με επιτυχία μεθόδους και τεχνικές που θα διδαχθούν ώστε να εξυπηρετούν ποιοτικότερα τους πελάτες τους.
- Ελέγχουν με μεγαλύτερη ευκολία τις αντιδράσεις τους όταν βιώνουν δύσκολες καταστάσεις.
- Οργανώνουν καλύτερα τις σκέψεις και τα καθήκοντα τους ώστε να διαχειρίζονται τις ομάδες και τα έργα τους αποτελεσματικότερα.
- Αποδείξουν ότι μπορούν να είναι ανθεκτικοί υπό πίεση και σε απαιτητικά περιβάλλοντα.
- Αποδέχονται τα όποια αισθήματα και καταστάσεις τους επηρεάζουν στον επαγγελματικό τους τομέα.
- Είναι πιο υποστηρικτικοί και κατανοητικοί απέναντι σε συνάδελφους και πελάτες οι οποίοι διανύουν μία περίοδο έντονου στρες και άγχους.
- Υιοθετήσουν καινούριες συνήθειες που θα τους βοηθήσουν να διαχειρίζονται επιτυχώς το άγχος τους και να γίνουν πιο ανθεκτικοί βάσει των τεχνικών που θα διδαχθούν.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε υπευθύνους τμημάτων όπως, προϊστάμενους, διευθυντές, ανώτερους διευθυντές, συμβούλους, διευθύνοντες σύμβουλους, σε άτομα που εργάζονται σε τμήματα ανθρώπινου δυναμικού, εξυπηρέτησης πελατών, παραγωγής και σε άλλους επαγγελματίες που επιθυμούν να αναπτυχθούν ψυχικά και να αυξήσουν τα επίπεδα ανθεκτικότητα τους. Απευθύνεται επίσης, σε εργαζόμενους που ταλαιπωρούνται από υψηλά επίπεδα εργασιακού άγχους, στρες και ανησυχίας.
* Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος και έχει οριστεί σε 28 θέσεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Εκπαιδευτές
Γιάννης Νικολάου
Διοικητικός Σύμβουλος, KPMG Κύπρου
Ο Γιάννης είναι Διοικητικός Σύμβουλος της KPMG (σε τμήμα Ελεγκτικών Υπηρεσιών). Είναι επίσης υπεύθυνος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Προσωπικού αναφορικά με σεμινάρια ανάπτυξης επαγγελματικών δεξιοτήτων και σεμινάρια ελέγχου. Διατέλεσε Διοικητικός Σύμβουλος σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG στη Λεμεσό για περίοδο 6 χρόνων. Έχει εργαστεί στην Κύπρο και στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ενώ διαθέτει περισσότερα από 17 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας.
Είναι κάτοχος πτυχίου Λογιστικής από το Πανεπιστήμιο της Αριζόνας και είναι μέλος του American Institute of Certified Public Accountants (AICPA), του Συνδέσμου Εγκεκριμένων Λογιστών Κύπρου (ΣΕΛΚ) και του Association of Talent Development (ATD).
Ο Γιάννης είναι εγκεκριμένος εκπαιδευτής από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΑΝΑΔ) και κατέχει πιστοποίηση στην Εκπαίδευση και Ανάπτυξη από το Chartered Institute of Personnel Development (CIPD). Είναι, επίσης, εγκεκριμένος εκπαιδευτής του ψυχομετρικού εργαλείου MBTi.
Με την ένταξή του στην KPMG, το 2005, ο Γιάννης έχει προσφέρει υπηρεσίες σχετικές με την εκπαίδευση προσωπικού και ενηλίκων, τον σχεδιασμό προγραμμάτων κατάρτισης και την αξιολόγηση εκπαιδευτών και διευθυντών της KPMG Κύπρου και Ευρώπης. Το πελατολόγιό του προέρχεται από διάφορους τομείς όπως η πληροφορική, η ενέργεια, τα κτηματομεσιτικά, τα ναυτιλιακά και το διεθνές εμπόριο.
Ως πιστοποιημένος εκπαιδευτής της KPMG International, έχει προσθέσει στο βιογραφικό του την επιτυχής παράδοση εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε θέματα ελέγχου και ανάπτυξης επαγγελματικών δεξιοτήτων, που απευθύνονται στο προσωπικό και στους πελάτες της KPMG τόσο σε Κύπρο όσο και στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
Κούλλα Παπαμιχαήλ
Senior Manager, Τμήμα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης, KPMG Κύπρου
Η Κούλλα έχει σπουδάσει Κοινωνιολογία και Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Kingston του Ηνωμένου Βασιλείου και την παρούσα περίοδο εκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική, καθώς και στο Executive Coaching. Από το 2009 ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων και έχει παραδώσει πολλά πολυεπιχειρησιακά και μονοεπιχειρησιακά σεμινάρια επαγγελματικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων (soft skills) τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό . Επικεντρώνεται σε θέματα επικοινωνίας, διαπροσωπικών σχέσεων, ενδυνάμωσης της ομάδας (teambuilding), πωλήσεων, προσωπικής ανάπτυξης, αυτοπεποίθησης, διαχείριση άγχους και ανθρώπινου δυναμικού. Είναι εγκεκριμένη εκπαιδεύτρια της ΑνΑΔ.
Το 2015 εργοδοτήθηκε στην ομάδα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης της KPMG Kύπρου. Είναι υπεύθυνη για την ενίσχυση της μάθησης και την ανάπτυξη των υπαλλήλων της KPMG Κύπρου, ενώ συμμετέχει στην ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών και σε άλλες σχετικές έρευνες τόσο της KPMG όσο και των πελατών της. Συνεργάζεται στενά με τις ομάδες διαχείρισης πελατών της KPMG, παρουσιάζει τα αποτελέσματα των δεδομένων των σχετικών ερευνών και επανασχεδιάζει εκπαιδευτικά προγράμματα που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων. Επιπλέον, έχει εκτενή πείρα στις προσλήψεις προσωπικού σε όλες τις βαθμίδες.
Μαρία Ναλμπάντη
Εργασιακή Ψυχολόγος, KPMG Κύπρου
H Μαρία είναι άρτια εκπαιδευμένη ψυχολόγος με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
Στην αρχή της επαγγελματικής της πορείας είχε συνεργαστεί με Ψυχιατρικές Κλινικές και Κέντρα Ψυχικής Υγείας ως επιστημονική συνεργάτιδα και ασκούσε καθήκοντα ψυχολόγου παίρνοντας μέρος σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες, διεξάγοντας ψυχομετρικά τεστ και λαμβάνοντας ψυχιατρικά ιστορικά. Έχει διεξάγει πλήθος διαλέξεων και σεμιναρίων σε θέματα ψυχικής υγείας, συμπεριφοράς και εργασιακής ικανοποίησης.
Το 2019 εργοδοτήθηκε από την KPMG Κύπρου ως Εργασιακή Ψυχολόγος και ανέλαβε τη δημιουργία ενός ολιστικού προγράμματος για την υγεία και ευεξία των εργαζομένων. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει αναλάβει τη συμβουλευτική υποστήριξη των εργαζομένων μέσω ατομικών συνεδριών αλλά και την εκπαίδευσή/ενημέρωσή τους τους σε θέματα που άπτονται της σωματικής και ψυχικής υγείας μέσω διαλέξεων και σεμιναρίων. Επίσης έχει οργανώσει την Ακαδημία Γονέων της KPMG Κύπρου η οποία στοχεύει στην παροχή βοήθειας στους εργαζόμενους γονείς.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 185.00
- € 84.00
- € 35.15
- € 101.00
- € 120.19
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 185.00
- € 0.00
- € 35.15
- € 185.00
- € 220.15
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 25 Μαΐου 2022
Ώρα
09:00 - 13:00
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Πέμπτη - 26 Μαΐου 2022
Ώρα
09:00 - 13:00
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom