Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν (Εξυπηρέτηση πελατών)
- Digital Marketing/ Sales/ Service
28 Μαρτίου 2022 08:30 30 Μαρτίου 2022 16:30
Ελληνικά
14.00 ώρες ( 2 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η επιμόρφωση όσον αφορά τα πλεονεκτήματα της πελατοκεντρικής προσέγγισης, της σωστής ενημέρωσης
του πελάτη, της εφαρμογής αποτελεσματικών τεχνικών ποιοτικών πωλήσεων και τρόπων σωστής
εξυπηρέτησης, για αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησης
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει την έννοια της ποιοτικής
εξυπηρέτησης, ώστε να εκπροσωπούν επαγγελματικά τον οργανισμό στον οποίο ανήκουν, να
αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τις ανάγκες των ανθρώπων τους οποίους εξυπηρετούν, να χειρίζονται
αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες και να αντιμετωπίζουν εύστοχα τα παράπονα και τις αντιρρήσεις.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Στελέχη, των οποίων η καθημερινότητα περιλαμβάνει τη διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών ή άτομα που
έρχονται σε επαφή με το κοινό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ:
Η κατάρτιση θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της συμβατικής δια ζώσης κατάρτισης στην τάξη, τηρώντας πάντα όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και προστασίας και οτιδήποτε άλλο προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία αναφορικά με το covid-19.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:
Η υλικοτεχνική υποδομή περιλαμβάνει ηλεκτρονικό υπολογιστή, μηχάνημα και οθόνη προβολής, πίνακα (flip chart),σημειώσεις και εκπαιδευτικές ταινίες.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 140.00
- € 112.00
- € 0.00
- € 28.00
- € 28.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 140.00
- € 0.00
- € 26.60
- € 140.00
- € 166.60
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δευτέρα - 28 Μαρτίου 2022
Ώρα
08:30 - 16:30
Τοποθεσία:
ΚΕΠΑ Λευκωσία (Καλλιπόλεως)
Τετάρτη - 30 Μαρτίου 2022
Ώρα
08:30 - 16:30
Τοποθεσία:
ΚΕΠΑ Λευκωσία (Καλλιπόλεως)