Δημιουργία Ψηφιακών Καταλόγων Προϊόντων & Υπηρεσιών για μη Γραφίστες
- Digital Marketing/ Sales/ Service - Πληροφορική - Χρήστες
06 Δεκ 2022 08:30 13 Δεκ 2022 15:30
Ελληνικά
12.00 ώρες ( 2 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Με την σωστή προβολή και ανάδειξη των προϊόντων μέσα από ελκυστικούς, πλήρης και ορθώς ενημερωμένους καταλόγους, θα μπορεί να αυξηθεί η παραγωγικότητα των επιχειρήσεων, θα υπάρχει γρηγορότερη και άμεση επικοινωνία με συνεργάτες και πελάτες αλλά και πολύ υψηλότερη ποιότητα εξυπηρέτησης αφού θα μειωθούν τα επικοινωνιακά σφάλματα, οι παρεξηγήσεις, τα προβλήματα και θα συμβάλουν στην αύξηση των πωλήσεων.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
Σε επίπεδο γνώσεων ο καταρτιζόμενος μπορεί να:
- Περιγράφει τους επικοινωνιακούς στόχους της επιχείρησης.
- Απαριθμεί τις επιλογές ορθής φωτογράφηση προϊόντων
- Περιγράφει πώς οι εικόνες και το styling μπορούν να επηρεάσουν την αντίληψη του θεατή.
- Aναγνωρίζει τα χαρακτηριστικά των καταλόγων οι οποίοι είναι ελκυστικοί στο κοινό
- Αναγνωρίζει πώς συνδέεται το branding του οργανισμού με τον ψηφιακό κατάλογο
- Αναγνωρίζει τα χαρακτηριστικά των ψηφιακών εικόνων και τα διαφορετικά είδη (JPG, PNG).
Σε επίπεδο δεξιοτήτων ο καταρτιζόμενος μπορεί να:
- Να συσχετίζει τους επικοινωνιακούς στόχους της επιχείρησης με την εικόνα των καταλόγων
- Να φωτογραφίζει προϊόντα με τον σωστό τρόπο (χρήση φωτισμού, οπτικών γωνιών, φόντο κλπ)
- Να σχεδιάζει ψηφιακούς καταλόγους έτοιμους για αποστολή ή χρήση στο ψηφιακό τοπίο
- Να καταγράφει σωστά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων
- Να οργανώνει αρχείο με φωτογραφίες
- Σχεδιάζει οπτικά μηνύματα για σκοπούς προώθησης και χρήσης σε καταλόγους
- Διορθώνει τις φωτογραφίες ώστε να γίνονται πιο ελκυστικές στους δέκτες
Σε επίπεδο στάσεων ο καταρτιζόμενος να:
- Υιοθετεί υπεύθυνη στάση επικοινωνίας προς τους καταναλωτές, σχεδιάζοντας καταλόγους οι οποίοι να ανταποκρίνονται σε αληθή στοιχεία όσον αφορά τα προϊόντα.
- Ενθαρρύνει πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων/συνεργατών ρωτώντας για ανατροφοδότηση όσον αφορά την επικοινωνία του περιεχομένου των καταλόγων.
- Αισθάνεται δημιουργικός/ή φτιάχνοντας διαφορετικές εκδοχές διάταξης των σελίδων.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Εργαζόμενοι σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προμηθευτές, πλασιέ και καταστηματάρχες στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο. Επίσης άτομα στον χώρο των υπηρεσιών όπου η χρήση τιμοκαταλόγων θα βοηθήσει την αύξηση της παραγωγικότητας και των πωλήσεων. Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν επίσης Υπεύθυνοι τμημάτων μάρκετινγκ και στελέχη οργανισμών.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ενότητα 1:Εισαγωγή στους Ψηφιακούς καταλόγους
- Υποενότητα 1: Τι είναι ο κατάλογος και ποια η χρήση του
- Υποενότητα 2: Η εμπειρία του Καταλόγου: Η σημασία της χρήσης των καταλόγων για σκοπούς
- Υποενότητα 3: Διάφοροι τύποι καταλόγων και η χρήση από τα μεγάλα brands
- Υποενότητα 4: Βασικές αρχές σύνθεσης και σχεδιασμού καταλόγου
Ενότητα 2: Η χρήση φωτογραφιών για καταλόγους
- Υποενότητα 1: Ποιες είναι οι κατάλληλες φωτογραφίες για χρήση σε καταλόγους ανάλογα με την κάθε κατηγορία.
- Υποενότητα 2: Πηγές εξεύρεσης φωτογραφιών για καταλόγους
- Υποενότητα 3: Χρήση Αυθεντικών φωτογραφιών
- Υποενότητα 4: Φωτογράφηση προϊόντων / υπηρεσιών για χρήση σε καταλόγους
- Υποενότητα 5: Τεχνικά χαρακτηριστικά & Διόρθωση φωτογραφιών
- Υποενότητα 6: Αρχείο φωτογραφιών
Ενότητα 3: Σχεδιασμός ηλεκτρονικού καταλόγου
- Υποενότητα 1: Προσχέδιο Καταλόγου, Κατηγορίες, Περιγραφές & Τιμές
- Υποενότητα 2: Σχεδιασμός καταλόγου σε μορφή PDF με τη χρήση Power Point
- Υποενότητα 3: Δημιουργία Template, Τίτλοι και άλλα γραφιστικά στοιχεία
- Υποενότητα 4: Διόρθωση Καταλόγων και τελική μορφή
Ενότητα 4: Προώθηση καταλόγου και χρήση στο ηλεκτρονικό τοπίο
- Υποενότητα 1: Catalogue Marketing και η Αξιοποίηση των καταλόγων
- Υποενότητα 2: Αποστολή Ηλεκτρονικών καταλόγων στο καταναλωτικό κοινό
- Υποενότητα 3: Χρήση καταλόγων σε online πλατφόρμες για αύξηση πωλήσεων.
- Υποενότητα 4: Άλλες ομάδες στόχοι και κανάλια επικοινωνίας αποστολής καταλόγων
Εκπαιδεύτρια προγράμματος: Παναγιώτα Μιχαήλ
Η Παναγιώτα Μιχαήλ κατέχει πτυχίο Οπτικής Επικοινωνίας με κατεύθυνση Illustration for Animation και μεταπτυχιακό τίτλο στο Marketing Management με έμφαση στην επικοινωνία και την ψυχολογία των καταναλωτών. Εργάζεται ως υπεύθυνη επικοινωνίας και design στον χώρο του λιανικού εμπορίου αλλά και ως εκπαιδευτικός στον ιδιωτικό τομέα στον χώρο του design. Ασχολείται κυρίως με την εταιρική εικόνα των επιχειρήσεων, τον σχεδιασμό ηλεκτρονικών καταλόγων αλλά και την προώθηση της θετικής κουλτούρας στον χώρο εργασίας. Παράλληλα, είναι εκπαιδεύτρια σε προγράμματα Erasmus+ και εισηγήτρια σεμιναρίων οπτικής επικοινωνίας. Είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της ΑνΑΔ.
Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων με δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις, ενώ έχει βραβευτεί από το World Ports Association για την ερευνητική του εργασία, σχετικά με την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στα κύρια λιμάνια της Ελλάδας, και από την Oxford Innovation και το Small Business Assοciation της Αγγλίας για την καινοτόμο πρότασή του στη στρατηγική ανάπτυξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 284.00
- € 144.00
- € 0.00
- € 140.00
- € 140.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 284.00
- € 0.00
- € 53.96
- € 284.00
- € 337.96
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 06 Δεκ 2022
Ώρα
08:30 - 15:30
Τοποθεσία:
KES College (Λευκωσία)
Τρίτη - 13 Δεκ 2022
Ώρα
08:30 - 15:30
Τοποθεσία:
KES College (Λευκωσία)