Ποιότητα στον Τομέα της Υγείας – Ανάλυση Απαιτήσεων Προτύπου ISO 9001:2015
- Ποιότητα και Σχετικά Πρότυπα - Πρώτες Βοήθειες/ Υπηρεσίες Υγείας
22 Σεπ 2022 08:30 23 Σεπ 2022 17:15
Ελληνικά
14.00 ώρες ( 2 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στις μέρες μας οι ασθενείς απαιτούν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, έχουν ψηλές προσδοκίες, και η ικανοποίηση τους αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την εξέλιξη και την επιτυχία των παρόχων υγείας, οι οποίοι δραστηριοποιούνται πλέον στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του εθνικού συστήματος υγείας.
Η παροχή ποιοτικών και ασφαλών υπηρεσιών υγείας προϋποθέτει όχι μόνο την ορθή κλινική πρακτική, αλλά και την αποτελεσματική διαχείριση και οργάνωση των υπηρεσιών υγείας, η απουσία των οποίων μπορεί να έχει σοβαρότατες επιπτώσεις στην λειτουργία τους στην ασφάλεια των ασθενών, και μπορεί επιπλέον να οδηγήσει στην αύξηση λαθών και παραπόνων, τη δυσαρέσκεια ασθενών και προσωπικού, τη δυσφήμιση, την έλλειψη εμπιστοσύνης, αλλά και το αυξημένο κόστος για τους παρόχους υγείας. Είναι επομένως μεγάλη η ανάγκη εκπαίδευσης των εργαζομένων στο χώρο της υγείας στον τομέα αυτό.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων αναφορικά με τις πιο πάνω προϋποθέσεις, αλλά και η κατάρτιση τους στις απαιτήσεις του διεθνούς και Ευρωπαϊκού προτύπου CYS ΕΝ ISO 9001:2015 για τη διαχείριση ποιότητας, και τον τρόπο που αυτό εφαρμόζεται στις υπηρεσίες υγείας. Η εφαρμογή χρήσιμων εργαλείων διαχείρισης ποιότητας, όπως είναι το CYS EN ISO 9001:2015 μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τις υπηρεσίες υγείας να εφαρμόσουν λειτουργικές και αποδοτικές διεργασίες, και σαν αποτέλεσμα να βελτιώνονται, να ικανοποιούν τις ανάγκες των ασθενών, να προσαρμόζονται στις συνεχείς αλλαγές και απαιτήσεις του τομέα της υγείας και να αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Υπεύθυνους Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Εσωτερικούς Επιθεωρητές σε Οργανισμούς/Εταιρίες στον χώρο της Υγείας π.χ. νοσοκομεία. κλινικές, κέντρα αποκατάστασης, διαγνωστικά κέντρα, φυσιοθεραπευτήρια, οδοντιατρεία κτλ. Διευθυντικό και Διοικητικό προσωπικό σε Οργανισμούς/Εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της Υγείας, Ιατρικό και Παραϊατρικό προσωπικό, Σύμβουλους επιχειρήσεων κ.α.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Πρότυπο CYS EN ISO 9001:2015
Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα απαιτείται η χρήση του Προτύπου CYS EN ISO 9001:2015. Για σκοπούς εκπαίδευσης ο Κυπριακός Οργανισμός Τυποποίησης (CYS) προσφέρει την ελληνική έκδοση του Προτύπου στους συμμετέχοντες (και για περίοδο 3 μηνών από την ημερομηνία έναρξης του σεμιναρίου) με έκπτωση, με τελικό κόστος: €41.65 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Για αγορά του Προτύπου παρακαλώ επικοινωνήστε στο τηλ. 22411438.
Εκπαιδεύτρια: Έλενα Δημοσθένους
- Επικεφαλής Επιθεωρητής Συστημάτων Διαχείρισης
- Μέλος της ISO TC 304/WG5 Healthcare Quality Management
Πρόγραμμα Σεμιναρίου 22/9/2022
Ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας
- Βασικές Προϋποθέσεις & Ποιοτικά Χαρακτηριστικά Αποτελεσματική Διαχείρισης Ποιότητας Υπηρεσιών Υγείας - Άσκηση
- Πρότυπα Συστημάτων Διαχείρισης Υπηρεσιών Υγείας - Ορισμός – Πλεονεκτήματα
- Εισαγωγή στο διεθνές πρότυπο CYS EN ISO 9001
Ανάλυση Βασικών Απαιτήσεων Προτύπου CYS EN ISO 9001:2015
- Κατανόηση του οργανισμού και του πλαισίου λειτουργίας
- Κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών των ενδιαφερομένων μερών
- Ομαδική Άσκηση
- Καθορισμός του πεδίου εφαρμογής του ΣΔΠ
- Ηγεσία
- Πολιτική Ποιότητας
- Ρόλοι, καθήκοντα και υπευθυνότητες
Ανάλυση Βασικών Απαιτήσεων Προτύπου CYS EN ISO 9001:2015 (συνέχεια):
- Προσδιορισμός κινδύνων, αξιολόγηση της διακινδύνευσης και προσδιορισμός των μέτρων ελέγχου των ρίσκων και αξιοποίησης των ευκαιριών
- Ομαδική Άσκηση
15:45 - 17:00 Ανάλυση Βασικών Απαιτήσεων Προτύπου CYS EN ISO 9001:2015 (συνέχεια):
- Στόχοι/Δείκτες ποιότητας
- Ατομική Άσκηση
- Διαχείριση αλλαγών
- Πόροι & Υποδομή
- Παρακολούθηση και Μέτρηση
- Επικοινωνία
Πρόγραμμα Σεμιναρίου 23/9/2022
Ανάλυση Βασικών Απαιτήσεων Προτύπου CYS EN ISO 9001:2015 (συνέχεια):
- Επαγγελματική Επάρκεια
- Τεκμηριωμένες Πληροφορίες
- Επιχειρησιακός σχεδιασμός
- Απαιτήσεις για υπηρεσίες
- Επικοινωνία με τους πελάτες
- Έλεγχος παροχής υπηρεσιών από εξωτερικά μέρη
Ανάλυση Βασικών Απαιτήσεων Προτύπου CYS EN ISO 9001:2015 (συνέχεια):
- Έλεγχος της παραγωγής και της παροχής υπηρεσιών
- Ταυτοποίηση και ιχνηλασιμότητα
- Ιδιοκτησία των πελατών ή των εξωτερικών παρόχων
- Διατήρηση
- Δραστηριότητες μετά την παροχή των υπηρεσιών
- Έλεγχος Αλλαγών
- Αποδέσμευση προϊόντων και υπηρεσιών
- Έλεγχος μη συμμορφούμενων αποτελεσμάτων
- Παρακολούθηση και μέτρηση
Ανάλυση Βασικών Απαιτήσεων Προτύπου CYS EN ISO 9001:2015 (συνέχεια):
- Ικανοποίηση πελατών
- Εσωτερική Επιθεώρηση
- Διοικητική Ανασκόπηση
- Μη συμμορφώσεις και διορθωτικές ενέργειες
- Μελέτη Περίπτωσης - Άσκηση
- Συνεχής Βελτίωση
Ομαδική Άσκηση Τεκμηρίωσης
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 400.00
- € 238.00
- € 76.00
- € 162.00
- € 192.78
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 400.00
- € 0.00
- € 76.00
- € 400.00
- € 476.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 22 Σεπ 2022
Ώρα
08:30 - 17:15
Τοποθεσία:
Cleopatra Hotel (Λευκωσία)
Παρασκευή - 23 Σεπ 2022
Ώρα
08:30 - 17:15
Τοποθεσία:
Cleopatra Hotel (Λευκωσία)