Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών
- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service
07 Δεκ 2022 08:30 07 Δεκ 2022 12:45
Ελληνικά
4.00 ώρες ( 1 ημέρα )
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Αναλυτικότερα με την λήξη του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πετύχουν τα ακόλουθα:
- Θα περιγράφουν τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα ενός τηλεφωνητή / μιας τηλεφωνήτριας.
- Θα αναλύουν τεχνικές οι οποίες βοηθούν κάποιον να διαγνώσει μέσω τηλεφώνου την ανάγκη του συνομιλητή, π.χ. μέσω του τρόπου ομιλίας ή του τόνου της φωνής.
- Θα ορίζουν τρόπους ώστε να ξεπερνούν τα εμπόδια στην επικοινωνία που θέτουν απαιτητικοί ή θυμωμένοι πελάτες.
- Θα αναπτύξουν δεξιότητες χειρισμού διαφορετικών τύπων πελατών μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, απ’ ότι είναι μέχρι σήμερα συνηθισμένοι.
- Θα συνδυάζουν γνώση, εμπειρία και δεξιότητες ως επαγγελματίες στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, ώστε να ανταποκρίνονται με επιτυχία στο έργο τους.
- Θα είναι σε θέση να χειρίζονται απαιτητικούς πελάτες με αυτοπεποίθηση.
- Κατανοώντας την διαφορετικότητα των πελατών, θα είναι σε θέση να συνεργάζονται καλύτερα μαζί τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους όσον αφορά τις τηλεφωνικές πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Συγκεκριμένα, το σεμινάριο απευθύνεται:
- Στα στελέχη επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων
- Σε agents που στελεχώνουν call centers
- Σε γραμματείς
- Σε εργαζόμενους που διαχειρίζονται πελάτες τηλεφωνικά
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
CPD accreditation:
*The course may be approved for up to 4CPD units verified directly by the participant's association, regulator or other bodies which holds membership.
** For the Cyprus Bar Association Members this counts as part of their Continuous Professional Development, qualified as Non-verifiable CPDs.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
- € 0.00
- € 0.00
- € 0.00
- € 0.00
- € 0.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 07 Δεκ 2022
Ώρα
08:30 - 12:45
Τοποθεσία:
Λευκωσία