Ανάπτυξη Ψηφιακής Στρατηγικής στη Νέα Εποχή (100% Επιχορηγημένο)
- Digital Marketing/ Sales/ Service
25 Οκτ 2022 09:00 01 Νοε 2022 17:15
Αγγλικά
20.00 ώρες ( 2 μέρες )
Περικλής Έλληνας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το Πρόγραμμα Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ είναι πολύπλευρο και πολυεπίπεδο. Συμπεριλαμβάνει εργαλεία και ενέργειες διαφορετικών πρακτικών που όλες μαζί συμπληρώνουν μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ και μπορεί να υλοποιηθεί τόσο σε επιχειρήσεις λίγων ατόμων όσο και σε μεγάλες επιχειρήσεις.
Η διαφορά μεταξύ μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων είναι το βάθος γνώσης το οποίο χρειάζεται να αποκτήσει κάποιος για το κάθε επίπεδο και το εύρος των εργασιών τους που θα καθορίσει τις ανάγκες τους. Οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων πρέπει να κατανοήσουν πρώτα τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να αξιοποιήσουν και μετά να επιλέξουν αυτά που μπορούν να εκμεταλλευτούν για να πετύχουν τους στόχους τους
Οι μεγάλες επιχειρήσεις, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας τους θα πρέπει να εμβαθύνουν σημαντικά τις γνώσεις των στελεχών τους σε κάθε ένα από τα εργαλεία που πρόκειται να χρησιμοποιήσουν για να μπορέσουν να τα εντάξουν επιτυχώς στην στρατηγική τους.
Μέσα από το ενδοεπιχειρησιακό μέρος στο πρόγραμμα, επιτυγχάνεται η κατάλληλη καθοδήγηση που έχει ανάγκη ο κάθε οργανισμός, ανάλογα με το μέγεθος και το τομέα δράσης του.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των καταρτιζομένων σε ένα ολοκληρωμένο και πρωτοποριακό Πλαίσιο Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις φάσεις του προωθητικού κύκλου (Λανσάρισμα, Branding, Διαφήμιση, Πωλήσεις, Έρευνα Αγοράς, Στόχευση Κοινού, Διαδραστικότητα, κλπ).
Στόχοι Ιδρυματικού μέρους
- Να αναπτύσσουν την Μεθοδολογία Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ
- Να ανακαλύψουν τις κύριες ψηφιακές προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζει η επιχείρηση
- Να επιλύουν προβλήματα τα οποία εμποδίζουν την πρόοδο της στρατηγικής τους
- Να σχεδιάζουν μελλοντικούς στόχους για την επιχείρηση / προϊόντα & υπηρεσίες τους
- Να επιλέγουν αποτελεσματικούς τρόπους δημιουργίας εκστρατειών & πωλήσεων
- Να εφαρμόζουν αποτελεσματικές ενέργειες ψηφιακού marketing
- Να υπολογίζουν τις χρηματοοικονομικές ανάγκες της υλοποίησης της στρατηγικής τους
- Να εφαρμόζουν τις νέες μεθόδους & εργαλεία ψηφιακής προβολής & προώθησης
- Να υλοποιούν σύγχρονες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ & διαδικτυακών πωλήσεων
- Να εφαρμόζουν αποτελεσματικές ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ
- Να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν ανταγωνιστικές προκλήσεις
Στόχοι ενδοεπιχειρησιακού μέρους
- Να συντάσσουν Διαγνωστική Μελέτη για την επιχείρηση τους
- Να επιλέγουν μελλοντικούς επιχειρηματικούς στόχους για την επιχείρηση τους
- Να αναπτύσσουν ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρηση τους
- Να επιλέγουν και εφαρμόζουν κατάλληλες ενέργειες & εργαλεία ψηφιακού
- Marketing για την επιχείρηση τους
- Να αναλύουν αποτελέσματα εκστρατειών και να βελτιώνουν την στρατηγική τους
- Να εφαρμόζουν μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι ανώτερα στελέχη των επιχειρήσεων, που καλύπτουν τις προϋποθέσεις ένταξης (να είναι εργοδοτούμενοι στην επιχείρησή τους).
Συνεπώς όσοι συμμετέχουν, θα πρέπει να καλύπτουν μια από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Ιδιοκτήτες ενεργά ασχολούμενοι με την επιχείρηση
- Γενικοί Διευθυντές
- Διευθυντές ή Υπεύθυνοι σε Διευθύνσεις ή Τμήματα με ευθύνες σχετικές με την ανάπτυξη της επιχείρησης, όπως ενδεικτικά:
- Υπεύθυνοι Ανάπτυξης
- Υπεύθυνοι Πωλήσεων
- Υπεύθυνοι Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Υπεύθυνοι Μάρκετινγκ
- Υπεύθυνοι Δημοσίων Σχέσεων
- και ανάλογες μονάδες, όπως ονομάζονται ανά επιχείρηση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Η Μεθοδολογία Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ έχει δοκιμαστεί σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και σε διαφορετικούς τομείς όπως Εμπόριο, Βιομηχανία και Υπηρεσίες.
- Στρατηγικός Σχεδιασμός
- Διεύθυνση Διαχείρισης Πωλήσεων
- Διεύθυνση/ Διαχείριση Marketing
- Γενικές Αρχές Διαχείρισης Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Διεύθυνση Διαχείρισης Μεθοδολογιών
- Ψηφιακές Γνώσεις & Δεξιότητες Χρηστών
Τιμολόγηση
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από την ΑνΑΔ ως ζωτικής σημασίας και ως εκ τούτου το κόστος συμμετοχής των € 1.700 ανά άτομο χρηματοδοτείται 100% (χωρίς ΦΠΑ που αντιστοιχεί σε € 323 ανά συμμετοχή). Κάθε οργανισμός δικαιούται μέχρι 3 συμμετέχοντα στελέχη.
Εκπαιδευτής
Ο Περικλής Έλληνας είναι ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms - της πρώτης εταιρείας που εξειδικεύεται ολοκληρωτικά στον τομέα του Interactive Marketing στην Κύπρο.
Θεωρείται ανάμεσα στους πρωτοπόρους του Internet Marketing με εμπειρία πέραν των 20 χρόνων σε Κύπρο και Αμερική.
Έχει δημιουργήσει το πρώτο διαδραστικό εργαλείο μέτρησης online αγορών και διαδραστικής συμπεριφοράς σε συστηματική βάση - The I Report. Επίσης απονεμήθηκε το διεθνούς εμβέλειας Marketing Excellence Award για την καλύτερη διαδραστική εκστρατεία της χρονιάς. Ο Περικλής Έλληνας ήταν από το 2006 ο Εμπνευστής και Διευθυντής του διεθνούς τμήματος διαδραστικής επικοινωνίας OgilvyOne Worldwide στην Κύπρο και ανάμεσα στους πρώτους εφαρμοστές διαδραστικών εκστρατειών διαφήμισης και επικοινωνίας στο διαδίκτυο.
Είναι διεθνής συνεργάτης και εγκεκριμένος εκπαιδευτής του Digital Marketing Institute προσφέροντας τα διεθνής εμβέλειας προγράμματα και διπλώματα του στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Έχει δουλέψει για εκατοντάδες Brands δημιουργώντας τη ψηφιακή τους στρατηγική, μάρκετινγκ και επικοινωνία τα τελευταία 22 χρόνια σε Κύπρο και εξωτερικό.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1700.00
- € 1700.00
- € 323.00
- € 0.00
- € 0.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1700.00
- € 0.00
- € 323.00
- € 1700.00
- € 2,023.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 25 Οκτ 2022
Ώρα
09:00 - 17:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Περικλής ΈλληναςΤοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)
Τρίτη - 01 Νοε 2022
Ώρα
09:00 - 17:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Περικλής ΈλληναςΤοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)