Εκπαίδευση Πωλήσεων - H Διαδρομή προς τη Συμφωνία
- Digital Marketing/ Sales/ Service
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο χώρος των πωλήσεων είναι από τους πιο υποσχόμενους εισοδηματικά, αλλά παράλληλα και πολύ απαιτητικός. Είναι για εκείνους που όχι μόνο κατέχουν τις τεχνικές πωλήσεων, αλλά έχουν την ορθή στάση, έχουν υψηλό πνεύμα αντίληψης αλλά και ώθηση/πρωτοβουλία.
Η κάθε ομάδα πωλήσεων έχει την ανάγκη, όχι μόνο να ενισχύσει την ικανότητα κλεισίματος μιας συμφωνίας/πώλησης, αλλά και να δημιουργήσει το δικό της μονοπάτι /διαδικασία αναγνώρισης αναγκών, καθοδήγησης, προσφοράς λύσεων και τέλος ολοκλήρωσης της διαδικασίας με τη σύναψη συμφωνίας μεταξύ των μερών.
Η εκπαίδευση αυτή έχει σκοπό να βοηθήσει το πωλητή, έτσι ώστε να εισαγάγει μίαν ολοκληρωμένη διαδικασία έξι βημάτων την οποία να είναι σε θέση να αξιοποιήσει ο καθένας για να ολοκληρώσει με επιτυχία μια πώληση /συμφωνία. Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα αντιληφθούν ότι η πώληση δεν αφορά μόνο την ενημέρωση των πελατών για ένα προϊόν ή μίαν υπηρεσία, δεν είναι πιεστική διαδικασία, δεν είναι επιθετική αλλά ούτε και ανταγωνιστική.
Δεν είναι μια διαδικασία από την οποία ο ένας να κερδίζει και ο άλλος να χάνει. Αντιθέτως, η επαγγελματική πώληση είναι μια κερδοφόρα πρόταση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Οδηγεί την προοπτική σε μονοπάτι συμφωνίας. Είναι μια διαδικασία με την οποία βοηθάμε τον υποψήφιο πελάτη να κατανοήσει ότι αυτό που ψάχνει βρίσκεται στις υπηρεσίες που εσύ προσφέρεις.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος κατάρτισης οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Χρησιμοποιούν αποδοτικές τεχνικές συμπεριφοράς σε σχέση με τις πωλήσεις.
- Υιοθετήσουν μια άνετη στάση επικοινωνίας με τον υποψήφιο πελάτη.
- Γνωρίζει τη ψυχολογία της πώλησης.
- Αναπτύσσουν τα 6 ισχυρά βήματα πωλήσεων που καθιστούν τον αποτελεσματικά υπεύθυνο πωλητή.
- Προσδιορίζουν τους λόγους που ωθούν τον πελάτη να αγοράσει ο,τιδήποτε.
- Αξιολογήσουν την πραγματική αξία και τις προοπτικές των πωλήσεων.
- Αναπτύσσουν τη μεθοδολογία ενός απλού και αποτελεσματικού τρόπου για να επιστρέψουν και να πουλήσουν σε έναν υποψήφιο που έχει την ανάγκη αλλά δεν αγόρασε την πρώτη φορά.
- Αναγνωρίζουν πώς να μετατρέπουν τις χαμένες πωλήσεις σε κατάσταση WIN-WIN.
- Παρακινούν το ενδιαφέρον του υποψήφιου πελάτη για την ιδέα /υπηρεσίες.
- Καθησυχάζουν τον υποψήφιο πελάτη ώστε να μην βιώνει τύψεις και φόβο αλλά με αυτοπεποίθηση να γίνει πελάτης για μια ζωή.
- Ξεπερνούν οποιεσδήποτε ενστάσεις που αφορούν την αποτελεσματική επικοινωνία πωλήσεων.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Πωλητές
- Διευθυντές Πωλήσεων
- Εξυπηρέτηση Πελατών
- Υπεύθυνοι Marketing
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Πως προσφέρεται το σεμινάριο αυτό
Το πρόγραμμα αυτό προσφέρεται κατά κύριο λόγο ως Μονοεπιχειρησιακό εντός των επιχειρήσεων, για να είναι πιο αποτελεσματικό και να μπορεί να προσαρμοστεί στις συνθήκες που οι υπάλληλοι βιώνουν, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες της εταιρείας και των εργασιών που διεξάγει.
Τα μονοεπιχειρησιακά προγράμματα εντός των επιχειρήσεων είναι πολύ αποτελεσματικά και τυγχάνουν 100% επιχορήγησης από την ΑνΑΔ, συνεπώς οι εταιρείες δεν θα έχουν κανένα κόστος για την εκπαίδευση του προσωπικού τους.
Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να επικοινωνήσει μαζί σας η εκπαιδεύτρια του προγράμματος για λεπτομέρειες, διευκρινίσεις και διάγνωση των εκπαιδευτικών σας αναγκών, για μια ολοκληρωμένη πρόταση και καθοδήγηση
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 300.00
- € 238.00
- € 57.00
- € 62.00
- € 73.78
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 300.00
- € 0.00
- € 57.00
- € 300.00
- € 357.00
Κοστολογικές Πληροφορίες
Το κόστος θα ανακοινωθεί σύντομα