Διαχείριση Αβεβαιότητας
- Soft Skills / Επικοινωνία
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ζούμε σε μία εποχή που τα πάντα αλλάζουν, επικρατεί αστάθεια, συνεχής αβεβαιότητα, συχνά οι καταστάσεις είναι πολύπλοκες και υπάρχει ασάφεια. Κλινόμαστε συχνά να πάρουμε αποφάσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα χωρίς να γνωρίζουμε όλες τις πληροφορίες και γεγονότα. Και ενώ αυτές οι αλλαγές αυξάνονται, αγγίζουν όλα τα επίπεδα της ζωής μας. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό να αποκτήσουμε εκείνες τις ικανότητες οι οποίες θα μας καταστήσουν ικανούς να διαχειριζόμαστε την αβεβαιότητα τις ξαφνικές αλλαγές στο χώρο εργασίας, έτσι ώστε να συμβάλλουμε αποτελεσματικά και εποικοδομητικά στην επιτυχημένη πορεία ενός οργανισμού.
Σκοπός της εκπαίδευσης αυτής είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται την αβεβαιότητα μέσω πρακτικών εργαλείων και διαδραστικές ασκήσεις και παιχνίδι.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος κατάρτισης, οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Περιγράφουν τι είναι η αβεβαιότητα στο χώρο εργασίας.
- Απαριθμούν του λόγους που η αβεβαιότητα επηρεάζει τα επίπεδα του άγχους.
- Αναγνωρίζουν τα στάδια αντίδρασής απέναντι στην αβεβαιότητα.
- Κατονομάζουν τους λόγους κατά τους οποίους η αβεβαιότητα ενδέχεται να γίνει τροχοπέδη για την προσωπική ανάπτυξη.
- Επικεντρώνονται στα σημεία/ θέματα/ εμπόδια/ προβλήματα που μπορούν να διαχειριστούν.
- Υιοθετούν ένα νέο τρόπο σκέψης και στάσης έτσι ώστε να μπορούν να διαχειριστούν την αβεβαιότητα.
- Διατυπώνουν και εφαρμόζουν τα βήματα επανάκτησης ελέγχου κατά τις περιόδους/ στιγμές αβεβαιότητας.
- Αποδέχονται ότι η αβεβαιότητα είναι μέρος της ζωής και επιλέγουν τους κατάλληλους τρόπους διαχείρισής της.
- Επεξηγούν και εφαρμόζουν τους δέκα βασικούς κανόνες του αυτοσχεδιασμού.
- Οργανώνουν και υλοποιούν τις καθημερινές τους δραστηριότητες έχοντας υπόψιν τους ότι τα πάντα είναι ρευστά και ανά πάσα στιγμή μπορούν να αλλάξουν.
- Ελέγχουν τη στάση και συμπεριφορά κατά τις περιόδους/ στιγμές αβεβαιότητας, παραμένουν πειθαρχημένοι και επικεντρωμένοι στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας λαμβάνοντας υπόψιν τυχόν απρόσμενες αλλαγές/ ανατροπές.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο είναι γενικού ενδιαφέροντος και μπορεί να το παρακολουθήσει σχεδόν οποιοσδήποτε. Από επαγγελματικής παόψεως το σεμινάριο είναι απολύτως κατάλληλο για τους πιο κάτω επαγγελματίες
- Επιχειρηματίες και Ιδιοκτήτες μικρών και μικρομεσέων επιχειρήσεων
- Επαγγελματίες στον Τομέα της Υγείας
- Ερευνητές και Ακαδημαϊκοί
- Επαγγελματίες του Χρηματοοικονομικού Τομέα
- Διαχειριστές Έργων (Project Managers)
- Επαγγελματίες διασώστες και μέλη ομάδων παροχής έκτακτης ανάγκης
- Επαγγελματίες της Ψυχικής Υγείας
- Εκπαιδευτικοί
- Άτομα που Αναζητούν Εργασία
- Γονείς
- Φοιτητές
- Αθλητές
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Πως προσφέρεται το σεμινάριο αυτό
Το πρόγραμμα αυτό προσφέρεται κατά κύριο λόγο ως Μονοεπιχειρησιακό εντός των επιχειρήσεων, για να είναι πιο αποτελεσματικό και να μπορεί να προσαρμοστεί στις συνθήκες που οι υπάλληλοι βιώνουν, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες της εταιρείας και των εργασιών που διεξάγει.
Τα μονοεπιχειρησιακά προγράμματα εντός των επιχειρήσεων είναι πολύ αποτελεσματικά και τυγχάνουν 100% επιχορήγησης από την ΑνΑΔ, συνεπώς οι εταιρείες δεν θα έχουν κανένα κόστος για την εκπαίδευση του προσωπικού τους.
Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να επικοινωνήσει μαζί σας η εκπαιδεύτρια του προγράμματος για λεπτομέρειες, διευκρινίσεις και διάγνωση των εκπαιδευτικών σας αναγκών, για μια ολοκληρωμένη πρόταση και καθοδήγηση
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 150.00
- € 119.00
- € 28.50
- € 31.00
- € 36.89
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 150.00
- € 0.00
- € 28.50
- € 150.00
- € 178.50