Στρατηγικές δημιουργίας Περιεχομένου Μάρκετινγκ στον ψηφιακό κόσμο

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία

14 Δεκ 2023 08:45 14 Δεκ 2023 17:00
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Στρατηγικές δημιουργίας Περιεχομένου Μάρκετινγκ στον ψηφιακό κόσμο

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το περιεχόμενο έχει ονομασθεί ως ο “Βασιλιάς” όλων των ενεργειών Μάρκετινγκ. Βάση του περιεχομένου θα κριθεί κατά πόσο θα πεισθεί ένας επισκέπτης να μετατραπεί σε πελάτη της επιχείρησης μας. Τα Στελέχη Μάρκετινγκ πρέπει να χειρίζονται στρατηγικά το περιεχομένο για να έχουν απήχηση οι ενέργειες τους. Η χρήση του σωστού περιεχομένου σε συστηματική βάση μπορεί να δημιουργήσει τριπλάσια leads από άλλες ενέργειες Μάρκετινγκ, και μάλιστα με χαμηλότερο κόστος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

Στρατηγικές δημιουργίας περιεχομένου
Σε τι διαφέρει η δημιουργία Περιεχομένου Μάρκετινγκ (Content Marketing vs Content);

  • Σύγκριση μεταξύ διαφημιστικής καμπάνιας και Περιεχομένου Μάρκετινγκ
  • Τι δεν αποτελεί Περιεχόμενο;

Ανάλυση Στρατηγικών Περιεχομένου Ψηφιακού Μάρκετινγκ

  • Τι είναι το Funnel Marketing
  • To marketing funnel είναι το κλειδί στην κατανόηση του online marketing. Την ίδια ώρα το 90% των Μάρκετερς το αγνοούν.


Μοντέλο για δημιουργία Buyer Personas (Προφίλ των Πελατών μας)

  • Τι είναι;
  • Πως δημιουργούνται;
  • Γιατί πρέπει να δημιουργούμε περιεχόμενο ανάλογα με το πως ψάχνουν οι Buyer Personas;

Ατομική Άσκηση: Δημιουργία Buyer Persona για ένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας μας.
Η σημασία του tone of voice ανάλογα με την κατηγορία του πελάτη Παρουσίαση διάφορων tone of voice

Δημιουργία Περιεχομένου με βάση το Ταξίδι του Πελάτη

  • Τι είναι το Ταξίδι του Πελάτη;
  • Από το πρόβλημα του πελάτη, μέχρι την λύση
  • Εκπαιδεύοντας τον Πελάτη με τη χρήση περιεχομένου

Άσκηση σε ομάδες: Δημιουργία podcast με βάση σενάριο που θα δοθεί. Το podcast θα ηχογραφηθεί και θα παίξει ώστε να δοθεί ανατροφοδότηση


Είδη Περιεχομένου Μάρκετινγκ

  • Παρουσίαση τα διαφορα είδη περιεχομένου • Που πλεονεκτεί το καθένα;
  • Παρουσίαση παραδειγμάτων

Άσκηση: Ο κάθε συμμετέχοντας θα ετοιμάσει 3 παραδείγματα περιεχομένου σχετικό με την εταιρεία του, επιλέγοντας 3 από τα είδη που θα παρουσιαστούν.
Η δημιουργία μηνιαίου Ημερολογίου για Περιεχομένου Μάρκετινγκ
Παρουσίαση Πίνακα με παράδειγμα, το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν και οι συμμετέχοντες για την δική τους επιχείρηση

Συμπεράσματα, Αξιολόγηση Σεμιναρίου & εκπαιδευτή


Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Μιχάλης Μαϊμάρης - Trainer, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Coach
Ο Μιχάλης Μαϊμάρης είναι Chartered Marketer από το Chartered Institute of Marketing (UK), Πιστοποιημένος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Course Director και Trainer και Πιστοποιημένος Coach από το Association for Coaching. Είναι κάτοχος 2 Διπλωμάτων στο Μάρκετινγκ, ΜΒΑ με εξειδίκευση στη Διαχείριση Πληροφοριών και κάτοχος PostGrad Επιπέδου 7 στo eLearning & Blended Learning από την 'Training Qualifications - UK' Έχει 32 χρόνια εργασιακή εμπειρία: 12 έτη ως Διευθυντικό Στέλεχος στα Τμήματ...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 200.00
  • € 119.00
  • € 0.00
  • € 81.00
  • € 81.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 200.00
  • € 0.00
  • € 38.00
  • € 200.00
  • € 238.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 14 Δεκ 2023

Ώρα

08:45 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μιχάλης Μαϊμάρης

Τοποθεσία:

Λεμεσός

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Στρατηγικές δημιουργίας Περιεχομένου Μάρκετινγκ στον ψηφιακό κόσμο