Visual communication & photomanipulation with Adobe Photoshop
- Πληροφορική - Χρήστες
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Αυτό το πρόγραμμα δίνει έμφαση στο σχεδιασμό, στις γνώσεις οπτικής επικοινωνίας (visual communications) και στις πρακτικές δεξιότητες του λογισμικού Adobe Photoshop, έτσι ώστε οι καταρτιζόμενοι να μπορούν να επεξεργάζονται φωτογραφίες, να δημιουργούν διαφημίσεις, λογότυπα, και διάφορα έντυπα, κρατώντας την εταιρική τους ταυτότητα, με σκοπό την ποιοτηκή και αποτελεσματική διαφήμιση και παρουσίαση, απαντώντας σε ουσιαστική ανάγκη της αγοράς για την εν λόγω εκπαίδευση.
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση οδηγεί μια καταναλωτική οικονομία, προωθώντας αγαθά και υπηρεσίες, στοχεύοντας τους καταναλωτές που είναι πιο πιθανό να γίνουν αγοραστές. Οι υψηλότερες πωλήσεις για μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ μεταφράζονται σε επέκταση, δημιουργία θέσεων εργασίας, υψηλότερα φορολογικά έσοδα για τις κυβερνήσεις και, τελικά, συνολική οικονομική ανάπτυξη. Το λογισμικό Adobe Photoshop είναι από τα πιο ισχυρά και δημοφιλή λογισμικά για τη δημιουργία και σχεδίαση γραφικών και την επεξεργασία εικόνας, φωτογραφίας και ψηφιακής τέχνης.
Η ανάγκη να δημιουργήσουμε γρήγορα, όμορφα οπτικά μέσα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν οπουδήποτε – στην εκτύπωση, στον ιστό και στις εφαρμογές, σε παρουσιάσεις και καταλόγους, βίντεο και κινούμενα σχέδια, φωτογραφία, γραφήματα, διαφημίσεις, banner, λογότυπα, χάρτες, εικονογραφήσεις, πίνακες διάθεσης, και πολλά άλλα είναι πλέον απαραίτητο για οποιαδήποτε επιχείρηση που επιθυμεί να αυξήσει την αυτονομία και κερδοφορία της.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
- Να συγκρίνουν μεθόδους σχεδίασης εντός του λογισμικού Adobe Photoshop
- Να προσδιορίζουν τις εντολές του λογισμικού Adobe Photoshop
- Nα κατηγοριοποιούν τις αρμόδιες εντολές για τα διάφορα είδη σχεδίασης
- Να επιλέγουν το ιδανικό είδος διαφήμισης ανάλογα με το σκοπό τους
- Να προσδιορίζουν πηγές έμπνευσης
- Να σχεδιάσουν οποιαδήποτε μορφής διαφημιστικού
- Να διαχειρίζονται κατάλληλα το κείμενο και τα τυπογραφικά στοιχεία
- Να αναπτύξουν κριτική σκέψη για τον σχεδιασμό και το μάρκετινγκ
- Να αυξήσουν την παραγωγικότητα του γραφείου με στοχευμένες διαφημίσεις
- Να προσαρμόζονται στις καινούριες τεχνολογικές συνθήκες και απαιτήσεις των Social Media
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Γραφίστες, τυπογράφους, ειδικοί σε μάρκετινγκ, αρχιτέκτονες, σχεδιαστές, διαφημιστές, web developers & designers, Social Media Officers, υπεύθυνους σχεδιασμού στα MME, διαχειριστές διαφημίσεων ή/και καταλόγων, διοργανωτές εκδηλώσεων, καλλιτέχνες
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Εκπαίδευση: Live online - Microsoft Teams / Διάρκεια: 21 hours
Γλώσσα εκπαίδευσης: Ελληνικά / Γλώσσα σημειώσεων: Αγγλικά
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 600.00
- € 420.00
- € 0.00
- € 180.00
- € 180.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 600.00
- € 0.00
- € 0.00
- € 600.00
- € 600.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 06 Φεβ 2024
Ώρα
09:00 - 12:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Ευγενία Γεωργίου ΠοϊζάτΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τρίτη - 13 Φεβ 2024
Ώρα
09:00 - 12:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Ευγενία Γεωργίου ΠοϊζάτΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τρίτη - 20 Φεβ 2024
Ώρα
09:00 - 12:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Ευγενία Γεωργίου ΠοϊζάτΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τρίτη - 27 Φεβ 2024
Ώρα
09:00 - 12:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Ευγενία Γεωργίου ΠοϊζάτΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τρίτη - 05 Μαρτίου 2024
Ώρα
09:00 - 12:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Ευγενία Γεωργίου ΠοϊζάτΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τρίτη - 12 Μαρτίου 2024
Ώρα
09:00 - 12:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Ευγενία Γεωργίου ΠοϊζάτΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Δευτέρα - 18 Μαρτίου 2024
Ώρα
09:00 - 12:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Ευγενία Γεωργίου ΠοϊζάτΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom