21st Cyprus Grocery Retail Conference and 11th IN Business Grocery Retail Awards

- Digital Marketing/ Sales/ Service - Εφοδιαστική Αλυσίδα/ Εμπόριο

03 Απρ 2024 08:30 03 Απρ 2024 15:00
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
21st Cyprus Grocery Retail Conference and 11th IN Business Grocery Retail Awards

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το λιανικό εμπόριο τροφίμων διανύει μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και στην Κύπρο. Πρωτοφανείς προκλήσεις όπως οι πληθωριστικές πιέσεις και η συνεχής άνοδος των τιμών, προκαλούν αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών, ενώ η ανατρεπτική τεχνολογία και η προσπάθεια για βιωσιμότητα παρέχουν τόσο ευκαιρίες όσο και νέες απαιτήσεις στη λειτουργία και διαχείριση των επιχειρήσεων του τομέα.

Ο τομέας λιανικού εμπορίου στην Κύπρο είναι σε θέση να προσαρμοστεί, με ρυθμούς που θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών; Το αυξημένο κόστος της καινοτομίας, των πράσινων και κυκλικών πρακτικών θα μειώσει την ανταγωνιστικότητα σε δύσκολους οικονομικούς καιρούς; Πώς μπορεί να επιτευχθεί η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και πώς μπορεί η χρηστή διακυβέρνηση να στηρίξει ένα επιτυχημένο μοντέλο ανάπτυξης;

Το Cyprus Grocery Retail Conference διοργανώνεται για 21η χρονιά με στόχο να παρουσιάσει τις τάσεις οι οποίες συμβάλλουν στην επιτυχή μετάβαση του τομέα στη νέα εποχή υπεύθυνης, βιώσιμης, πράσινης και ψηφιακής ανάπτυξης. Με παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες και ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν εις βάθος για όλες τις πτυχές και τα απαραίτητα συστατικά για επιτυχή λειτουργία των δραστηριοτήτων τους.

Δηλώστε συμμετοχή στην μεγαλύτερη σύναξη στελεχών που δραστηριοποιούνται μπροστά και πίσω από τα ράφια του λιανικού εμπορίου των FMCGs στην Κύπρο για να λάβετε ενεργά μέρος στη συναρπαστική αυτή συζήτηση για τις προκλήσεις και ευκαιρίες για το λιανικό εμπόριο στην Κύπρο .

Πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο θα φιλοξενήσει η τελετή απονομής των 11ων IN Business Grocery Retail Awards, κατά την οποία θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων. Ανάμεσα στα κριτήρια περιλαμβάνεται η αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, νέες κατηγορίες προϊόντων, αυξημένη κερδοφορία για τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές και καινοτομία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους τομείς ενδιαφέροντος στελεχών από:

  • Εμπορικές Εταιρείες: Παραγωγοί, Εισαγωγείς, Προμηθευτές Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs)
  • Υπεραγορές
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα
  • Εταιρείες Logistics
  • Πολυκαταστήματα
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

MEGATRENDS ΣΤΟ ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Ο τομέας του λιανικού εμπορίου έχει υποστεί τις περισσότερες ή ίσως και τις μεγαλύτερες αλλαγές τα τελευταία χρόνια σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία.

Διακεκριμένοι επαγγελματίες από το εξωτερικό αναλύουν καίρια θέματα όπως:

  • Ποιες είναι οι κρίσιμες τάσεις που διαμορφώνουν το λιανικό εμπόριο και τις συνήθειες των καταναλωτών;
  • Τα ψώνια ως εμπειρία: personalized και experiential retail
  • Κεντρικοποίηση υπεραγορών, Συγκέντρωση Λιανικού Εμπορίου - Συγχωνεύσεις & Εξαγορές
  • Παγκόσμιοι Vs τοπικοί παίκτες
  • Brand loyalty και Ιδιωτικές Ετικέτες Vs Brands

ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ FMCG ΣΉΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

MASTERING THE AISLES: NEXT-GENERATION CATEGORY MANAGEMENT IN GROCERY RETAIL

Στο μεταβαλλόμενο τοπίο του λιανικού εμπορίου, ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις στρατηγικές διαχείρισης κατηγοριών νέας γενιάς. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι δυναμικές της αγοράς υφίστανται σημαντικές αλλαγές, τα σουπερμάρκετ καλούνται να προσαρμοστούν και να καινοτομήσουν στην προσέγγισή τους ως προς τη διαχείριση κατηγοριών.

  • Οι τάσεις στο Category Management
  • Καινοτόμες πρακτικές και ελκυστικός τρόπος παρουσίασης:
  • Κατηγοριοποίηση προϊόντων
  • Εξοικονόμηση χώρου και υιοθέτηση ψηφιακής τεχνολογίας
  • Ικανοποίηση πελατών Vs μεγιστοποίηση πωλήσεων
  • Συνεργασία Προμηθευτών και Λιανεμπόρων
  • Υπερβολική ποικιλία Vs μείωση ποικιλίας στο ράφι (assortment reduction)

Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉΣ “ΚΑΝΕΙ” ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Με τους καταναλωτές στην κυριολεξία να κάνουν παιχνίδι, πώς διαμορφώνεται η συμπεριφορά και οι προτιμήσεις των καταναλωτών;

  • Με τον πληθωρισμό να συνεχίζει την ανιούσα ποιες αλλαγές παρατηρούνται στην συμπεριφορά των καταναλωτών;
  • Η νέα γενιά καταναλωτών αποτελεί ακόμη μια πρόκληση για τον τομέα λιανικού εμπορίου καθώς διαθέτει υψηλές προσδοκίες σε ό,τι αφορά την καινοτομία, ενώ θέτει υψηλά τον πήχη για προοδευτικές και κοινωνικά υπεύθυνες επιχειρήσεις. Πώς διαμορφώνουν οι προσδοκίες των Millennials και της Generation Z το λιανικό εμπόριο;
  • Πώς μπορούν οι επιχειρηματίες του τομέα να προβλέψουν και να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες αυτές ανάγκες; Πως χρειάζεται να αλλάξει το επιχειρηματικό μοντέλο προκειμένου να μην προκύψει μείωση στην κερδοφορία και την ανταγωνιστικότητα;

PANEL DISCUSSION:

ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ, ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ: ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ, Η ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΩΝ, ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ

Πως η αύξηση του πληθωρισμού, η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, η πράσινη μετάβαση και η αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών επηρεάζουν τον τομέα του λιανικού εμπορίου. Οι βασικοί παίκτες λιανικού εμπορίου στην Κύπρου καλούνται να συζητήσουν τις μελλοντικές προοπτικές και προκλήσεις:

  • Τα μεγάλα θέματα που είναι στην ατζέντα των προμηθευτών
  • Οι μεγάλες τάσεις του τομέα
  • Ο πληθωρισμός
  • Η αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών
  • Σχέσεις με Λιανέμπορους
  • Συνεργασίες Προμηθευτών – εξαγορές – συγχωνεύσεις
  • Παράλληλες εισαγωγές και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
  • Προσφορές Vs χαμηλές τιμές σε καθημερινή βάση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αγγίζει πλέον κάθε πτυχή δραστηριότητας, οργανωτικής δομής και εταιρικής διακυβέρνησης, ειδικά με την άνοδο νέων ψηφιακών καναλιών πωλήσεων προς τους καταναλωτές, αλλάζοντας άρδην το ρόλο και το σκοπό που επιτελεί σήμερα το φυσικό κατάστημα.

  • Πώς τα σουπερμάρκετ μετασχηματίζουν ψηφιακά τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στη μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
  • Ρομποτική, machine learning, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποιημένα συστήματα που μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένη απόδοση.
  • Πώς οι επιχερήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τα φυσικά τους περιουσιακά στοιχεία για να διαφοροποιηθούν στην αγορά τους και να διασφαλίσουν λειτουργική αποτελεσματικότητα.
  • Προγράμματα Loyalty και καινοτόμες τακτικές προώθησης.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
  • € 190.00
  • € 0.00
  • € 36.10
  • € 190.00
  • € 226.10

Κοστολογικές Πληροφορίες

Κόστος εγγραφής για μη Μέλη 1η Συμμετοχή: €190 + 19% ΦΠΑ 2η Συμμετοχή: €170 + 19% ΦΠΑ 3η Συμμετοχή: €150 + 19% ΦΠΑ 4η Συμμετοχή και άνω*: €120 + 19% ΦΠΑ *Συμμετοχή από την ίδια εταιρεία/οργανισμό ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΕΛΗ 20% • Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών • Σύνδεσμοs Διαφημιζομένων Κύπρου • Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου • ECR Cyprus

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 03 Απρ 2024

Ώρα

08:30 - 15:00

Τοποθεσία:

Hilton Nicosia

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : 21st Cyprus Grocery Retail Conference and 11th IN Business Grocery Retail Awards