Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
- Digital Marketing/ Sales/ Service
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και η σωστή επικοινωνία αποτελεί πλέον βασική προϋπόθεση για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Η προσοχή στις ανάγκες των πελατών και το πώς θα τους συμπεριφερθείς είναι το κλειδί για τη διατήρησή τους. Στόχος κάθε επιχείρησης για την ποιοτική ικανοποίηση των πελατών είναι να ικανοποιήσουν ή και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους. Η κατανόηση του πελάτη και των προσδοκιών του είναι το βασικό βήμα για την ικανοποίηση του.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
Σε επίπεδο γνώσεων:
- Να κατανοήσουν τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση.
- Να γνωρίζουν τους παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.
- Να καταλάβουν τον αντίκτυπο που έχει η εξυπηρέτηση πελατών στην αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας τους.
Σε επίπεδο δεξιοτήτων:
- Να αναπτύξουν δεξιότητες ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών βάση των θέλω της εταιρείας τους.
- Να αντιλαμβάνονται σε πιο στάδιο βρίσκεται ο πελάτης / δυνητικός πελάτης στον κύκλο απόφασης του
- Να λαμβάνουν διορθωτικά μέτρα όταν υπάρχει διαφορά μεταξύ των προσδοκιών του πελάτη και της πραγματικής εξυπηρέτησης.
- Να χειρίζονται δύσκολους ή και δυσαρεστημένους πελάτες.
- Να δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες που θα φέρνουν επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Σε επίπεδο στάσεων:
- Να εκτιμήσουν τα ωφελήματα που παρέχει στον οργανισμό τους η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
- Να εμπεδώσουν τη σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης για τα πλάνα και στόχους της εταιρείας τους
- Να συμβάλλουν θετικά στην δημιουργία ή και περαιτέρω ενίσχυση της πελατοκεντρικής κουλτούρας και φιλοσοφίας της εταιρείας τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων/οργανισμών των οποίων η καθημερινότητα περιλαμβάνει τη διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Εισηγήτρια: Έμιλυ Νικολάου
Η Έμιλη Νικολάου είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΑνΑΔ). Κάτοχος δύο μεταπτυχιακών, Master in Business Administration (MBA), Master in Human Resources Management & Organizational Behaviour (HRM & OB). Κατέχει μεγάλη εμπειρία σε θέματα εκπαιδεύσεων που αφορούν την Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών, Σχέσεις Διοίκησης και Προσωπικού όπως και Προσωπική Εμφάνιση και Υγιεινή.
Ενότητες Προγράμματος
Ενότητα 1
- Παρουσίαση στον Πελάτη
- Τι σημαίνει αποτελεσματική εξυπηρέτηση
- Απο που επηρεάζεται ο πελάτης
- Θετικός τρόπος προσέγγισης
Ενότητα 2
- Παρουσίαση βίντεο
- Στρατηγική, Προσωπικό, Σύστημα
- Ανάλυση και Εξαγωγή συμπερασμάτων από τους καταρτιζόμενους σε μικρές ομάδες εργασίας
Ενότητα 3
Ασκήσεις και Περιπτωσιακή μελέτη:
- Στα θέματα ευγενούς χειρισμού πελατών, καλής επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων, τεχνικές συμπεριφοράς και επαφής
- Προσωπικά ποιοτικά χαρακτηριστικά προσωπικού, χειρισμός παραπόνων, παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, σωστή χρήση του τηλεφώνου
Ενότητα 4
Αρνητική/Θετική αποτελεσματική Εξυπηρέτηση πελατών:
- Τι είναι μια θετική στάση?
- Πόσο θετική είναι η στάση σας?
- Πόσο χρειάζεται να αλλάξει η στάση σας?
- Γιατί στρέφονται στον ανταγωνιστή οι πελάτες?
Ενότητα 5
Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση και Ποιότητα:
- Γιατί είναι αναγκαία η καλή αποτελεσματική εξυπηρέτηση?
- Τί πρέπει να θυμόμαστε?
- Τρία βασικά χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης
- Τι ρωτά ο πελάτης?
- Μερικές βασικές ανθρώπινες ανάγκες
Αποτελεσματική επικοινωνία με τον πελάτη:
- “Ακούω” τον πελάτη μου
- Ο δύσκολος πελάτης
- Παράπονα πελατών
- Αφήστε τους πελάτες να εκφραστού τίμια και ειλικρινά
Ενότητα 6
- Μετρήστε την αυτοπεποίθηση σας στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών
- Ελέγξετε τις δυνατότητες σας στον τομέα της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης
- Πώς βλέπω τους άλλους (αντίληψη των άλλων)
- Πως βλέπω τον εαυτό μου (αυτοαντίληψη)
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 320.00
- € 240.00
- € 0.00
- € 80.00
- € 80.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 320.00
- € 0.00
- € 60.80
- € 320.00
- € 380.80
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 16 Μαΐου 2024
Ώρα
09:00 - 15:45
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Έμιλη ΝικολάουΤοποθεσία:
Λεμεσός
Πέμπτη - 23 Μαΐου 2024
Ώρα
09:00 - 15:45
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Έμιλη ΝικολάουΤοποθεσία:
Λεμεσός