ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: Βασικές Αρχές Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Digital Marketing/ Sales/ Service - Καινοτομία/ Start Ups
24 Σεπ 2024 18:00 07 Νοε 2024 21:15
Ελληνικά
40.00 ώρες ( 13 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οι Βασικές αρχές ψηφιακού Μάρκετινγκ, περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων, όπως η βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ μέσω κοινωνικής δικτύωσης, η δημιουργία περιεχομένου, το μάρκετινγκ μέσω email και τα αναλυτικά στοιχεία. Η συμμετοχή σε αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα επιτρέψει στους υποψήφιους συμμετέχοντες να επεκτείνουν το σύνολο των δεξιοτήτων τους και να αποκτήσουν επάρκεια σε διάφορους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτή η ευελιξία θα επιτρέψει στα άτομα να προσαρμοστούν σε διαφορετικές προκλήσεις μάρκετινγκ και να συμβάλουν σε ολοκληρωμένες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Σε επίπεδο γνώσεων οι καταρτιζόμενοι να:
- Κατονομάζουν τις βασικές αρχές και έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Μάθουν την σημασία των βασικών δεξιοτήτων στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
- Διαχωρίζουν τις βέλτιστες τεχνικές για τα διάφορα ψηφιακά κανάλια όπως οι ιστοσελίδες, τα κοινωνικά δίκτυα, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το μαρκετινγκ περιεχομένου και η ανάλυση δεδομένων
- Διατυπώνουν την σημασία της ορθής διαχείρισης των ψηφιακών καναλιών και να δημιουργούν για αυτά το βέλτιστο σχετικό περιεχόμενο.
- Διαχωρίζουν τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ από το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
- Περιγράφουν την σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ για την δημιουργία επιτυχημένων στρατηγικών σε επιχειρήσεις/οργανισμούς.
- Απαριθμούν τους λόγους για συμμόρφωση με τους κανόνες ηθικής των ψηφιακών καναλιών στις δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ
Σε επίπεδο δεξιοτήτων οι καταρτιζόμενοι να:Επιλέγουν αποδοτικό περιεχόμενο για το κάθε ψηφιακό κανάλι στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Επεξηγούν τους παράγοντες που συμβάλλουν στην δημιουργία πιστών πελατών μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ
- Εκτελούν αποτελεσματικά τις τεχνικές, και τα μοντέλα για αύξηση αναγνωρισιμότητας μιας επωνυμίας (brand awareness)
- Επιδεικνύουν τις αδυναμίες ή τα δυνατά σημεία του ψηφιακού μάρκετινγκ ενός ανταγωνιστή με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση της δικής τους στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Αναπτύσσουν ποικιλόμορφη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ
- Επιδεικνύουν προσοχή σε κάθε πληροφορία που μεταβιβάζουν στο διαδίκτυο για σκοπούς παραβίασης των ψηφιακών κώδικων ηθικής.
- Επιλέγουν το ορθό ψηφιακό κανάλι σε σχέση με το κοινό-στόχου τους
Σε επίπεδο στάσεων οι καταρτιζόμενοι να:
- Υπερασπίζονται τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ για τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες
- Δικαιολογούν την ανάγκη για συνεχόμενη εκπαίδευση σε θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ
- Συνεργάζονται μεταξύ των διάφορων επιχειρηματικών τμημάτων εντός μιας επιχείρησης/οργανισμού ή μεταξύ εξωτερικών συνεργατών για τον καθορισμό ορθών στόχων με την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ
- Παρακινούν συναδέλφους/συνεργάτες για την ορθή χρήση πρακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ
- Αντιπαραβάλλουν τις μεθόδους ανάπτυξης ψηφιακού μάρκετινγκ που σχετίζονται με ηθικά ζητήματα συμμόρφωσης στη χρήση διαφόρων ψηφιακών καναλιών
- Δικαιολογούν την σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ για τις δραστηριότητες επιχειρήσεων/οργανισμών
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανέργους, εργαζομένους, αυτοεργοδοτούμενους, και φοιτητές που ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με το digital marketing και θέλουν να εξελιχθούν, να αναβαθμίσουν την θέση τους ή να αποκτήσουν νέα προσόντα για την αγορά εργασίας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Δίδακτρα για Δικαιούχους εταιρικής επιχορήγησης: ΔΩΡΕΑΝ
Χώρος διεξαγωγής:
- Χειλέτης -Εξαδάκτυλου Ιδιωτικό Φροντιστήριο
- Σωκράτους Ευαγγέλου 2, 8021 Πάφος
Δωρεάν Σεμινάριο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 24 Σεπ 2024
Ώρα
18:00 - 21:15
Τοποθεσία:
Πάφος
Πέμπτη - 07 Νοε 2024
Ώρα
18:00 - 21:15
Τοποθεσία:
Πάφος