Αποτελεσματική εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

26 Σεπ 2024 08:30 26 Σεπ 2024 16:30
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Αποτελεσματική εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το σεμινάριο αυτό αποσκοπεί στο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν πρακτικές και τεχνικές εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών.

Μέσω του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες/ουσες θα αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών, αναπτύσσοντας τεχνικές ακρόασης επικοινωνίας, ενσυναίσθησης, διαχείρισης περίπλοκων καταστάσεων και ετοιμότητας για την προσφορά εξατομικευμένων λύσεων που ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών. 

Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο έχει διαφανεί η ανάγκη για άριστη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και διαχείριση των πελατών. 

Η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί για κάθε εταιρεία μία καθημερινή πρόκληση, απαιτώντας από τα στελέχη της να είναι πλήρως καταρτισμένα, τόσο σε γνώσεις και δεξιότητες, όσο και σε θέματα αυτό-διαχείρισης, για να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν επαρκώς στην εργασία τους.  

Η ορθή αναγνώριση και διαχείριση των αναγκών των πελατών, πλέον δεν αποτελεί προτεραιότητα μόνο των εργαζομένων εξυπηρέτησης αλλά θεωρείται ο πυρήνας κάθε δραστηριότητας του συνόλου μιας εταιρείας. 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι, να βοηθήσει τους/τις συμμετέχουσες να υιοθετήσουν την κουλτούρας εξυπηρέτησης, έτσι ώστε να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα τους στον χώρο εργασίας.

Ως εκ τούτου, παρίσταται η ανάγκη υιοθέτησης των βέλτιστων πρακτικών, εργαλείων και μεθόδων, ούτως ώστε οι εταιρείες να είναι σε θέση να κατανοούν πλήρως τις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά, να επικοινωνούν με τα κατάλληλα μέσα μαζί του και να βελτιστοποιήσουν τις παρεχόμενες τους υπηρεσίες, μέσω της ορθής εξυπηρέτησης του.

Μέσω του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες/ουσες θα αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών, αναπτύσσοντας τεχνικές ακρόασης επικοινωνίας, ενσυναίσθησης, διαχείρισης περίπλοκων καταστάσεων και ετοιμότητας για την προσφορά εξατομικευμένων λύσεων που ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών. 

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο θα παρέχει επίσης τη δυνατότητα στους/στις συμμετέχοντες/ουσες να αναπτύξουν γνώσεις και οι δεξιότητες συναισθηματικής νοημοσύνης, κατά την εξυπηρέτηση πελατών, ούτως ώστε να είναι σε θέση να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις, πιθανές εντάσεις και συγκρούσεις κατά την εκτέλεση των εργασιακών τους καθηκόντων.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Οι συμμετέχοντες με το πέρας του σεμιναρίου θα είναι σε θέση να:

Γνώσεις

  • Αναγνωρίσουν τη σημασία της ποιότητας της εξυπηρέτησης και πως αυτή συνδέεται με τα πλάνα και τους στόχους τoυ οργανισμού τους.
  • Κατανοούν και να εξηγούν την έννοια της εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών.
  • Γνωρίσουν τις αρχές της καλής εξυπηρέτησης πελατών πρόσωπο με πρόσωπο και τηλεφωνικώς.
  • Κατανοήσουν τις προσδοκίες του πελάτη.

Δεξιότητες

  • Εφαρμόζουν καλές πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών.
  • Επιδεικνύουν ικανότητα αποτελεσματικής επίλυσης συγκρούσεων.
  • Αναπτύσσουν αποτελεσματικές τεχνικές διαχείρισης σχέσεων.
  • Αναγνωρίζουν και διορθώνουν τις συνέπειες κακής εξυπηρέτησης.

Στάσεις

  • Συμμετέχουν στην υιοθέτηση θετικού κλίματος και περιβάλλοντος συνεργασίας στον χώρο εργασίας. 
  • Κατανοούν συναισθήματα και συμπεριφορές των εξυπηρετούμενων.
  • Κατανοήσουν τη σημασία της ενεργής ακρόασης.
  • Υιοθετούν τεχνικές επίλυσης προβλημάτων

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, απευθύνεται στο προσωπικό εταιρειών που έχουν στα καθήκοντα τους, την εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ενότητες και Θέματα

  • Εισαγωγή
  • Πελάτης και Εξυπηρέτηση
  • Ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης – πρακτική ανάλυση
  • Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση πρόσωπο με πρόσωπο και τηλεφωνική επικοινωνία
  • Διαχείριση σύγκρουσης και επίλυση προβλημάτων
  • Διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη
  • Οδηγός καλών πρακτικών
  • Κλείσιμο σεμιναρίου

Χώρος Διεξαγωγής: Εκπαιδευτικό Κέντρο ΚΕΣΕΑ, Λεωφόρος Στροβόλου 113, Γρ. 501, Λευκωσία

Εκπαιδευτής: Το σεμινάριο θα διεξαχθεί από τον Χάρη Ταπάκη στην Ελληνική γλώσσα

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 250.00
  • € 140.00
  • € 0.00
  • € 110.00
  • € 110.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 250.00
  • € 0.00
  • € 47.50
  • € 250.00
  • € 297.50
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 26 Σεπ 2024

Ώρα

08:30 - 16:30

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Αποτελεσματική εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών