Ψηφιακή Επικοινωνία για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
- Digital Marketing/ Sales/ Service
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Θέλεις να διαχειρίζεσαι τα social media και τη ψηφιακή επικοινωνία της επιχείρησης ή του οργανισμού σου αλλά δεν ξέρεις από που να αρχίσεις; Κατανοώντας το ότι αρκετές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις δεν είναι σε θέση να προσλάβουν κάποιο agency για τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσής τους και της ψηφιακής επικοινωνίας τους γενικότερα, σχεδιάσαμε ένα διαδικτυακό πρόγραμμα 35 ωρών για να σου δείξουμε πώς να το κάνεις μόνος σου!
Θα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πώς δημιουργούμε επαγγελματικούς λογαριασμούς στο Meta Business Suite, πώς συνδέουμε το Instagram και το Facebook μας κάτω από το Business Portfolio της σελίδας μας για ευκολότερη διαχείριση, καθώς και θα μάθουμε τις διαφορές μεταξύ Meta Business Suite και Ads Manager, και πότε χρησιμοποιούμε το καθένα. Στο κομμάτι αυτό θα δούμε και τρόπους με τους οποίους κρατάμε τους λογαριασμούς μιας επιχείρησης ασφαλείς στο διαδίκτυο και τι πρέπει να γνωρίζουμε σχετικά με το κομμάτι της κυβερνοασφάλειας στα social media. Φυσικά θα καλύψουμε και την εταιρική χρήση του LinkedIn, και πώς μπορείς να το αξιοποιήσεις σωστά.
Θα δούμε πρακτικά πώς τρέχουμε σωστές και στρατηγικές διαφημίσεις στα social media, πώς δημιουργούμε ελκυστικά σχεδιαστικά μέσω του CANVA, πώς επεξεργαζόμαστε εύκολα βίντεο στο CapCut, πώς γράφουμε δυνατές λεζάντες και κείμενα, πώς δημιουργούμε το δικό μας mailing list και πώς φτιάχνουμε δυνατές καμπάνιες email marketing. Επίσης, θα δούμε βήμα-βήμα πώς μπορεί κάποιος να ξεκινήσει να τρέχει Google Ads χωρίς κάποια εμπειρία, αλλά και θα καλύψουμε την έννοια του SEO, και απλά βήματα που μπορούμε να εφαρμόζουμε για την ενίσχυσή του. Δε θα μείνουμε εκεί όμως. Θα σου δείξουμε επίσης πώς να ετοιμάζεις το δικό σου πλάνο επικοινωνίας για την επιχείρησή σου
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Υπαλλήλους εταιρειών που τα καθήκοντά τους συμπεριλαμβάνουν τη διαχείριση της επικοινωνίας με καταναλωτές, υπαλλήλους και ενδιαφερόμενους φορείς
- Εργαζομένους που ασχολούνται με το μάρκετινγκ ή τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησης στην οποία εργάζονται
- Άτομα τα οποία θέλουν να αναλάβουν τη ψηφιακή επικοινωνία μιας επιχείρησης σε όλο της το φάσμα
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Περιεχόμενο Προγράμματος
Βασικές αρχές της ψηφιακής επικοινωνίας
- Τι περιλαμβάνει
- Βασικές έννοιες που πρέπει να γνωρίζεις
Social media marketing strategy
- Γιατί χρειάζεται η εταιρεία μου social media marketing
- Πώς προσδιορίζω το κοινό-στόχο μου και τις προτιμήσεις του
- Αλληλεπίδραση με το κοινό και δημιουργία κοινότητας.
- Πώς αξιολογώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μιας εταιρείας.
- Πώς μελετώ τον ανταγωνισμό μου.
- Πώς δημιουργώ ημερολόγιο περιεχομένου
- Πώς δημιουργώ ένα αποτελεσματικό social media marketing strategy
Δημιουργία και σχεδιασμός δυνατού περιεχομένου
- Τι περιλαμβάνει η δημιουργία περιεχομένου.
- Γλώσσα και ύφος περιεχομένου.
- Πώς αξιοποιώ την τεχνολογία για δημιουργία περιεχομένου.
- Πώς βρίσκω ιδέες για τη δημιουργία περιεχομένου.
- Πώς συλλέγω και δομώ ιδέες για περιεχόμενο με τη χρήση του ChatGPT.
- Πώς δημιουργώ το δικό μου brand kit μέσω του CANVA,
- Δημιουργία και σχεδιασμός ελκυστικού περιεχομένου μέσω του CANVA χωρίς προηγούμενη εμπειρία στη γραφιστική.
- Δημιουργία ελκυστικών βίντεο μέσω του Lumen5 και του CapCut χωρίς προηγούμενη εμπειρία.
- Πώς ενσωματώνω τις βασικές αρχές του branding στα σχεδιαστικά μου.
Δημιουργία περιεχομένου μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης
- Χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου.
- Πώς διαχειρίζομαι περιεχόμενο μέσω εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.
- Χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για τη συγγραφή λεζάντων και blogs.
- Αποτελεσματικά prompts για το ChatGPT για τη συγγραφή λεζάντων και κειμένων.
- Τι πρέπει να προσέχω με τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία περιεχομένου.
- Πρακτική εξάσκηση: Δημιουργία περιεχομένου με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης
Copywriting και Storytelling
- Πώς συντάσσω δυνατές λεζάντες χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά.
- Πώς γράφω ελκυστικά διαφημιστικά κείμενα που ευθυγραμμίζονται με την ταυτότητα του οργανισμού μου.
- Τι πρέπει να προσέχω στη συγγραφή κειμένων.
- Τι είναι το Storytelling.
- Πώς γράφω δυνατές ιστορίες που πουλούν.
- Στρατηγικές Storytelling - AIDA model.
Επαγγελματική χρήση του Instagram
- Επαγγελματικές λειτουργίες του Instagram
- Πότε χρησιμοποιώ το Instagram.
- Πώς επιλέγω το κατάλληλο είδος λογαριασμού μεταξύ προσωπικου, επαγγελματικού
- και creator.
- Πώς τρέχω διαφημίσεις μέσα στην εφαρμογή.
- Περιορισμοί των διαφημίσεων στο Instagram.
- Πώς δημιουργώ reels μέσα στην εφαρμογή.
- Πώς εντοπίζω trending audios για τα reels μου.
- Πότε ανεβάζω stories και τι υλικό ανεβάζω στα stories.
- Αξιοποίηση των hashtags.
Επαγγελματική χρήση του Facebook
- Επαγγελματικές λειτουργίες του Facebook
- Πότε χρησιμοποιώ το Facebook
- Πώς φτιάχνω σελίδες στο Facebook
- Πως φτιάχνω Επαγγελματικούς λογαριασμού μέσω του Meta Business Suite.
- Διαχείριση του Meta Business Suite
- Πώς και πότε χρησιμοποιώ το Ads Manager
- Πώς δημιουργώ Ad Account για να τρέχω διαφημίσεις
- Πώς βρίσκω νέους πελάτες μέσω του Facebook
- Πώς τρέχω αποτελεσματικές διαφημίσεις στο Facebook
- Πώς καθορίζω τον προϋπολογισμό και τη διάρκεια των διαφημισεων μου
- Πως στοχεύω αποτελεσματικά στις διαφημίσεις στο Facebook
- Πώς συνδέω το Instagram με το Meta Business Suite
- Ταυτόχρονη δημοσίευση σε Instagram και Facebook
- Βήματα για τη διασφάλιση της ασφάλειας των επαγγελματικών λογαριασμών στο Facebook.
- Πώς προστατεύω τους λογαριασμούς μου.
- Τι κάνω αν ο λογαριασμός μου πέσει θύμα hacking.
Εταιρική χρήση του LinkedIn
- Πότε και γιατί το χρησιμοποιώ
- Πώς βρίσκω νέους πελάτες μέσω του LinkedIn
- Πώς τρέχω διαφημίσεις στο LinkedIn για καλύτερα αποτελέσματα
- Πώς επιλέγω τι περιεχόμενο πρέπει να ανεβάζω στο LinkedIn μιας εταιρείας.
- Ιδέες για περιεχόμενο κατάλληλο για το LinkedIn.
- Πώς γράφω εταιρικά άρθρα στο LinkedIn.
- Πώς μπορώ να εκμεταλλευτώ τον αλγόριθμο του LinkedIn για καλύτερη προβολή.
Email Marketing
- Η σημασία του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τις ΜΜΕ
- Δημιουργία λίστας συνδρομητών email marketing
- Ιδέες για αύξηση της λίστα συνδρομητών email marketing
- Τι να αποφεύγω όταν δημιουργώ εκστρατείες email marketing
- Είδη email marketing
- Ζητήματα GDPR που συνδέονται με το email marketing
- Πώς φτιάχνω εκστρατείες email marketing στο MailChimp
- Διαθέσιμα εργαλεία email marketing
Google Ads
- Γιατί να χρησιμοποιήσω Google Ads
- Πότε πρέπει να αξιοποιώ τα Google Ads
- Πώς δημιουργώ λογαριασμό Google Ads
- Πώς τρέχω διαφημίσεις Google Ads
- Πώς επιλέγω τα κατάλληλα σχεδιαστικά
- Πώς επιλέγω προϋπολογισμό και διάρκεια για τα Google Ads μου
- Τι πρέπει να προσέχω με τα Google Ads
- Πώς παρακολουθώ και αξιολογώ τις καμπάνιες Google Ads (Analytics)
Βασικές αρχές του SEO
- Εισαγωγή στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
- Τεχνικές SEO εντός και εκτός σελίδας
- Έρευνα και βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών (key words)
- Αλγόριθμος μηχανών αναζήτησης και παράγοντες κατάταξεις
- Πώς αυξάνω το SEO μου οργανικά
- Καλές πρακτικές.
Δημιουργία ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας
- Πώς φτιάχνω μια ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας
- Καθορισμός στόχων SMART για τη στρατηγική επικοινωνίας
- Δημιουργία ενός εφαρμόσιμου σχεδίου για την υλοποίηση της στρατηγικής του κάθε οργανισμού με την καθοδήγηση του εκπαιδευτή και ζωντανή ανατροφοδότηση
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 875.00
- € 700.00
- € 0.00
- € 175.00
- € 175.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 875.00
- € 0.00
- € 166.25
- € 875.00
- € 1,041.25
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 23 Οκτ 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 30 Οκτ 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 06 Νοε 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 13 Νοε 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 20 Νοε 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 27 Νοε 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Παρασκευή - 29 Νοε 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 04 Δεκ 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Παρασκευή - 06 Δεκ 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 11 Δεκ 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Παρασκευή - 13 Δεκ 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 18 Δεκ 2024
Ώρα
15:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Αντωνία ΠαπαντωνίουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom