Εργαστήρι Πώλησης: All about Sales

- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service

16 Οκτ 2024 08:45 23 Οκτ 2024 17:00
Ελληνικά
14 ώρες ( 2 μέρες )
anad greek logo
Εργαστήρι Πώλησης: All about Sales

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Τα πάντα αλλάζουν στην αγορά με γρήγορους ρυθμούς, λόγω της τεχνολογίας και των γενεών Millennial και Gen Z. Ο τρόπος που αγοράζουν οι πελάτες άλλαξε. Οι πωλήσεις οφείλουν να εναρμονισθούν με τις νέες τάσεις.

Αφού οι κανόνες των πωλήσεων έχουν αλλάξει, οι πωλητές είναι αδύνατο να είναι πετυχημένοι χωρίς εκπαίδευση. Αυτός είναι και ο λόγος που οι αποτελεσματικοί πωλητές δεν ξεπερνούν το 20%. Το σεμινάριο έρχεται να κλείσει αυτό το κενό: να εφοδιάσει τους επαγγελματίες της πώλησης με σύγχρονες τεχνικές, που θα τους βοηθήσουν να πετύχουν τους στόχους τους στην νέα οικονομία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Πρόγραμμα

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024


08:45 – 10:45 – Η πώληση και ο χορός (Analogy Training)

• Πόσες φορές ο πωλητής χρειάστηκε να χορέψει με τους πελάτες του;
• Ένα απαλό βαλς;
• Ένα ταγκό;
• Ένα σκληρό ροκ
• Παραδείγματα από την πράξη
• Συσχέτιση με το περιβάλλον κάθε συμμετέχοντα

Η πώληση στη νέα οικονομία

• Η πώληση γίνεται δημιουργική: Βρίσκω λύσεις vs πουλώ προϊόντα / υπηρεσίες
• Ο πωλητής από στρατιώτης γίνεται Στρατηγός
• Λειτουργώντας με σεβασμό τα ανθρώπινα θέλω και τις ανάγκες των πελατών του

10:45-11:00 – Διάλειμμα για Καφέ & Networking

11:00 – 13:00 – Το παραδοσιακό μοντέλο vs το αναδυόμενο μοντέλο πώλησης
• Η νέα προσέγγιση στη πώληση
• Ασθενέστεροι vs Ισχυρότεροι παράγοντες πιστότητας
• Πως θα διαφοροποιηθούμε στα μάτια των πελατών από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό;

13:00 – 13:45 – Διάλειμμα για Γεύμα & Networking

13:45 – 15:15 – Επιθετικές τακτικές vs Συμβουλευτική πώληση
• Πούλα vs Άκουσε τον πελάτη
• Βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα vs Μακροπρόθεσμη κάλυψη αναγκών και κερδοφορίας
• Δημιουργώντας Υπερ-Αξία για τον πελάτη
• Επιθετικές τακτικές vs Συμβουλευτική πώληση
• Διαφοροποιώντας το προϊόν προσθέτοντας σ’ αυτό υπηρεσίες
• Βρίσκοντας νέους πελάτες στην νέα οικονομία
• Πως αγοράζουν οι Millennial και οι Gen Z Πελάτες ;
• Διαχείριση προϊόντων vs Διαχείριση Πελατών

Για κάθε περίπτωση θα παρουσιαστούν σενάρια ή μικρές μελέτες περίπτωσης για να γίνει κατανοητή η κάθε περίπτωση

15:15 – 15:30 – Διάλειμμα για καφέ & Networking

15:30-17:00 – Τα στάδια της πώλησης, όπως τα ζει και αισθάνεται ο πελάτης

• Ο ενθουσιασμός

• Η αγανάκτηση

• Ο φόβος

• Η απογοήτευση

• Η αποδοχή

• Η ανακούφιση


Η συναισθηματική Εργαλειοθήκη στις πωλήσεις

• Δείχνοντας κατανόηση για την θέση του πελάτη

• Τρόποι ώθησης στις πωλήσεις

• Κίνητρα

• Η αίσθηση του επείγοντος

• Το τράβηγμα του προϊόντος μακριά από τον πελάτη

• Η επιμονή



Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024

08:45 – 10:45 – Πως θα μετατραπώ από Πωλητής σε Παραγωγό Πωλήσεων;
• Οργανώνεσαι για να πουλάς και όχι γιατί πρέπει
• Ταξινόμηση πελατολογίου με βάση το πιο κάτω τυπολόγιο
• Πελάτες ερωτηματικό
• Πελάτες σκυλί
• Πελάτες αστέρι
• Πελάτες αγελάδα

Πως χειρίζομαι κάθε κατηγορία πελατών ώστε να φέρνω τα μέγιστα αποτελέσματα;

10:45-11:00 – Διάλειμμα για Καφέ & Networking

11:00 – 13:00 – Χειρισμός Αντιρρήσεων 

• Γιατί προβάλλουν αντιρρήσεις οι πελάτες;
• Πως εκλαμβάνουν τις αντιρρήσεις οι πωλητές;
• Πως ένας καλός πωλητής γυρίζει τις αντιρρήσεις υπερ του;

Χειρισμός Συνήθων αντιρρήσεων:

«Είστε ακριβοί»
«Αγοράζω από άλλη εταιρεία και είμαι ευχαριστημένος»
«Θέλω λίγο χρόνο να το σκεφτώ»
«Ο ανταγωνιστής σας»
«Γιατί να συνεργαστώ μαζί σας»

Παίξιμο ρόλων & Παροχή εποικοδομητικής ανατροφοδότησης

13:00 – 13:45 – Διάλειμμα για Γεύμα & Networking

13:45 – 15:15 – Παιχνίδια που παίζουν οι πελάτες στις πωλήσεις

• Πουλώντας με βάση την κατάσταση του ΕΓΩ του πελάτη

• Εξάσκηση με διάφορα σενάρια

• Παιχνίδια ΕΓΩ Ενηλίκου: Συμπεριλαμβάνουν ειλικρινή και ανοιχτή επικοινωνία

• Παιχνίδια ΕΓΩ Γονέα: Συμπεριλαμβάνουν κριτική, έλεγχο και χειρισμό

• Παιχνίδια ΕΓΩ Παιδιού: Συμπεριλαμβάνουν παθητικότητα, εξάρτηση και υποταγή

• Συμπεράσματα: Πως επηρεάζουν έναν διάλογο πώλησης;  Τι πρέπει να κάνει ένας πωλητής σε κάθε περίπτωση για να κερδίζει πωλήσεις;

15:15 – 15:30 – Διάλειμμα για καφέ & Networking

15:30-17:00 – Επιθετικότητα – Παθητικότητα – Διεκδικητικότητα στις πωλήσεις

• Ποιο στιλ συμπεριφοράς κτίζει σχέσεις και φέρνει πωλήσεις;
• Τεστ αυτοξιολόγησης του στιλ κάθε πωλητή
• Συμβουλές ώστε ο πωλητής να γίνει πιο διεκδικητικός
• Αντοχή για τη νίκη

Συμπεράσματα, Αξιολόγηση Σεμιναρίου & εκπαιδευτή

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Μιχάλης Μαϊμάρης - Trainer, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Coach

Ο Μιχάλης Μαϊμάρης είναι Chartered Marketer από το Chartered Institute of Marketing (UK), Πιστοποιημένος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Course Director και Trainer και Πιστοποιημένος Coach από το Association for Coaching.

Είναι κάτοχος 2 Διπλωμάτων στο Μάρκετινγκ, ΜΒΑ με εξειδίκευση στη Διαχείριση Πληροφοριών και κάτοχος PostGrad Επιπέδου 7 στo eLearning & Blended Learning από την 'Training Qualifications - UK'

Έχει 32 χρόνια εργασιακή εμπειρία:

  • 12 έτη ως Διευθυντικό Στέλεχος στα Τμήματα Μάρκετινγκ & Πωλήσεων κυπριακών και πολυεθνικών οργανισμών, όπου απέκτησε σημαντικές εμπειρίες μέσα από την ανάπτυξη αγορών στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Νότιο Αφρική.  
  • 20 έτη ως Εκπαιδευτής και Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην εταιρεία Knowledge Training & Consulting Ltd. Έχει συμβουλεύσει πέρα των 350 επιχειρήσεων από το 1995, απ’ όλους τους τομείς δραστηριοτήτων της αγοράς. Επιπρόσθετα η εκπαιδευτική του εμπειρία ξεπερνά τις 13.500 ώρες. Άρθρα του με αντικείμενο τον κόσμο των επιχειρήσεων δημοσιεύονται στο LinkedIn, το περιοδικό του ΚυΣυΔΑΔ και άλλα  ΜΜΕ.


Έχει συμμετάσχει ως Σύμβουλος, Coach, Mentor και Trainer σε διάφορα Ευρωπαϊκά Προγράμματα όπως την:

  • Ανάπτυξη της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας,
  • Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
  • Δημιουργία Επιχειρήσεων από άτομα με εμπειρία που ήθελαν να γίνουν επιχειρηματίες,
  • Παροχή βοήθειας σε προβληματικές επιχειρήσεις, ανασχεδιάζοντας την Στρατηγική, τις λειτουργίες τους ή την τιμολογιακή τους πολιτική. 


Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια συμμετείχε σε περισσότερα από 110 σεμινάρια / συνέδρια παγκοσμίου φήμης ακαδημαϊκών, συγγραφέων και συμβούλων επιχειρήσεων στα θέματα “Ηγεσία”, “Στρατηγική”, “Μάρκετινγκ & Πωλήσεις”, “Customer Relationship Management”, ‘’Κτίσιμο ομάδων υψηλής παραγωγικότητας’’, ‘’Κοινωνικά Δίκτυα και Επιχειρήσεις’’, “Αντιμετωπίζοντας την οικονομική κρίση”, “Πως θα είναι η επιχείρηση του μέλλοντος”.  Τα τελευταία 6 χρόνια έχει ταξιδέψει συχνά στο Ισραήλ για να μελετήσει την κουλτούρα και να δει από κοντά τι έκανε την χώρα αυτή να ονομαστεί “The Startup Nation”.  Έχει κτίσει ένα ευρύ δίκτυο γνωριμιών με Ισραηλινούς Startuppers, αποκτώντας σημαντικές εμπειρίες από την συναναστροφή και συνεργασία μαζί τους.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 420.00
  • € 280.00
  • € 0.00
  • € 140.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 420.00
  • € 0.00
  • € 79.80
  • € 420.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 16 Οκτ 2024

Ώρα

08:45 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μιχάλης Μαϊμάρης

Τοποθεσία:

Πανεπιστήμιο Κύπρου (Λευκωσία)

Τετάρτη - 23 Οκτ 2024

Ώρα

08:45 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μιχάλης Μαϊμάρης

Τοποθεσία:

Πανεπιστήμιο Κύπρου (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εργαστήρι Πώλησης: All about Sales

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Η Τέχνη της Διαχείρισης Δύσκολων Πελατών...

Όσοι συναλλάσσονται με πελάτες κουράζονται από τις συνεχείς απαιτήσεις των πελατών με αποτέλεσμα να λειτουργούν συχνά με το συναίσθημα παρά με την λογική. Επιπρ...

18/09/2024 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Πανεπιστήμιο Κύπρου (Λευκωσία)

Εργαστήρι Πώλησης: All about Sales...

Τα πάντα αλλάζουν στην αγορά με γρήγορους ρυθμούς, λόγω της τεχνολογίας και των γενεών Millennial και Gen Z. Ο τρόπος που αγοράζουν οι πελάτες άλλαξε. Οι πωλήσε...

16/10/2024 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Πανεπιστήμιο Κύπρου (Λευκωσία)

Presentation Skills: Η Τέχνη να Παρουσιάζεις Αποτελεσματικά...

Στο σημερινό εργασιακό περιβάλλον είναι απαραίτητο να παρουσιάζουμε τις ιδέες μας σε ένα ευρύτερο κοινό. Για να καταφέρουμε να περάσουμε τις ιδέες μας πρέπει κα...

04/12/2024 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Πανεπιστήμιο Κύπρου (Λευκωσία)