Εξυπηρέτηση Πελατών σε Χώρους Αναψυχής
- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service
30 Νοε 2022 08:30 07 Δεκ 2022 16:30
Ελληνικά
14.00 ώρες ( 2 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Έχει παρατηρηθεί ότι στην εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους αναψυχής, πολλοί από τους εργαζόμενους δεν γνωρίζουν τις σωστές τεχνικές προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών με αποτέλεσμα να προσφέρουν χαμηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, η οποία δεν ικανοποιεί τους πελάτες. Γι’ αυτό υπάρχει μεγάλη ανάγκη να καταρτιστούν οι εργοδοτούμενοι επιχειρήσεων στις σωστές τεχνικές προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
Σε επίπεδο γνώσεων:
- Περιγράφουν το όραμα της επιχείρησης.
- Απαριθμούν τους άξονες επιτυχίας των χώρων αναψυχής.
- Επεξηγούν τις τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών.
- Κατονομάζουν διάφορες εστίες κινδύνου στους χώρους εργασίας τους.
- Ορίζουν το περιεχόμενο του μενού για τους α λα καρτ πελάτες.
Σε επίπεδο δεξιοτήτων:
- Εφαρμόζουν προληπτικά μέτρα για να μην δημιουργούνται εστίες κινδύνου.
- Χρησιμοποιούν τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών.
- Διαχειρίζονται σωστά τα παράπονα των πελατών.
- Τηρούν τις πρόνοιες του πρωτοκόλλου covid 19 που αφορούν την εργασία τους.
- Εφαρμόζουν την τεχνική της προτεινόμενης πώλησης.
Σε επίπεδο στάσεων:
- Σέβονται το όραμα της επιχείρησης υιοθετώντας πρακτικές για την υλοποίηση του.
- Αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία τους δύσκολους πελάτες επικοινωνώντας αποτελεσματικά μαζί τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα αφορά Υπεύθυνους και Λειτουργούς εξυπηρέτησης πελατών σε χώρους αναψυχής (π.χ. καφέ, εστιατόρια, ταχυφαγεία, παιδότοπους, θεματικά πάρκα, ξενοδοχεία)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Μέθοδος Κατάρτισης:
Η υλοποίηση του προγράμματος θα γίνει με κατά πρόσωπο εκπαίδευση.
Περιεχόμενο προγράμματος
Όραμα και στόχοι επιχείρησης
- Άξονες επιτυχίας των χώρων αναψυχής
- Στόχοι επιχείρησης και ατομικοί εργασιακοί στόχοι
- Γλώσσα Σώματος
Προσωπική εμφάνιση
- Γλώσσα σώματος
- Τύποι πελατών
- Ασφάλεια και Καθαριότητα
Εστίες κινδύνου
- Πρωτόκολλο καθαριότητας και υγιεινής
- Εξυπηρέτηση Πελατών
Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
- Εξυπηρέτηση Πελατών α λα καρτ/σε πάρτι
- Προτεινόμενη Πώληση και χειρισμός ιδιαίτερων απαιτήσεων πελατών
Προτεινόμενη Πώληση
- Διαδικασία χειρισμού παραπόνων
Βιογραφικό Εκπαιδεύτριας:
Η κα Πετρούλα Παπαλεοντίου Τασουρή κατέχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Μάρκετινγκ, δίπλωμα στη Δημοσιογραφία και είναι Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Επαγγελματικής Κατάρτισης Επιπέδου 5.
Είναι Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων, Event Planner και Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης. Διαθέτει 15 χρόνια εμπειρίας ως Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Διοργάνωσης & Συντονισμού Εκδηλώσεων.
Από το 2011-2020 ήταν ιδιοκτήτρια και διοικούσε πολυχώρο με εστιατόριο/καφετέρια/παιχνιδότοπο. Μεταξύ άλλων ήταν υπεύθυνη για την διοργάνωση εκδηλώσεων, την επικοινωνία με τους πελάτες και την εκπαίδευση του προσωπικού στην εξυπηρέτηση πελατών.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 308.00
- € 168.00
- € 0.00
- € 140.00
- € 140.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 308.00
- € 0.00
- € 58.52
- € 308.00
- € 366.52
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 30 Νοε 2022
Ώρα
08:30 - 16:30
Τοποθεσία:
KES College (Λευκωσία)
Τετάρτη - 07 Δεκ 2022
Ώρα
08:30 - 16:30
Τοποθεσία:
KES College (Λευκωσία)