4 τρόποι για να τελειοποιήσετε την ‘Τέχνη της Διαφωνίας’

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
4 τρόποι για να τελειοποιήσετε την ‘Τέχνη της Διαφωνίας’

Η ικανότητα να μπορεί να διαφωνεί κάποιος με ηρεμία και επιχειρήματα είναι μια ‘τέχνη’ θα έλεγε κανείς δεδομένου ότι είναι δύσκολο να μην χάσει τη ψυχραιμία του όταν αδικείται ή όταν δυσκολεύεται να υποστηρίξει τις απόψεις του.

«Μην υψώνετε τη φωνή σας»,

θα συμβούλευαν οι ψυχολόγοι και «βελτιώστε τον τρόπο που επικοινωνείτε», αλλά οι περισσότεροι καταλήγουμε να κοκκινίζουμε από τα νεύρα, να κλαίμε ή να φωνάζουμε χωρίς καν να καταλαβαίνουμε τι λέμε.

Για να αποφύγετε έντονες καταστάσεις και κυρίως για να καταφέρετε να λύσετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με ένα συνάδελφο, ένα φίλο ή με τον σύντροφό σας, δοκιμάστε τους παρακάτω 4 τρόπους για να τελειοποιήσετε την ‘τέχνη της διαφωνίας’:

1. Αποκτήστε Στρατηγική: Δεν είναι λογικό να ξεκινάτε μια διαφωνία χωρίς να ξέρετε για ποιο πράγμα λογομαχείτε ή τι θέλετε να καταφέρετε από αυτή τη συζήτηση. Μπορεί αυτό να ακούγεται δεδομένο αλλά οι πιο συχνές διαφωνίες γίνονται για ανούσια πράγματα που κρύβουν από πίσω βαθύτερες αιτίες. Καλό είναι να μπαίνετε σε μια διαφωνία μόνο αν έχετε ένα ρεαλιστικό αποτέλεσμα στο μυαλό σας, διαφορετικά προσπαθήστε να την αποφύγετε.

2. Να Ακούτε: Πριν μιλήσετε καλό είναι να ακούσετε πρώτα τι έχει να σας πει ο άλλος και να καταλάβετε και τη δική του οπτική. Δεν χρειάζεται να συμφωνήσετε αλλά καλό είναι να δείξετε στον άλλο ότι καταλαβαίνετε όσα σας λέει. Έτσι είναι πιο πιθανό να αποφύγετε τη διαφωνία κι απλά να κάνετε μια πιο πολιτισμένη συζήτηση. 3d head and open door


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


3. Να δείχνετε και να είστε ‘Ανοιχτόμυαλοι’: Κανείς δεν μπορεί να κάνει μια εποικοδομητική συζήτηση με κάποιον που είναι απόλυτος ή πεισματάρης. Καλό είναι να δείξετε ότι υποστηρίζετε την άποψή σας αφού έχετε πάρει υπόψη σας και άλλες εναλλακτικές και απόψεις.

4. Εμπιστευθείτε τις προθέσεις του άλλου: Ακόμα κι αν κάποιος σας έχει στεναχωρήσει ή σας έχει πληγώσει, καλό είναι να υποθέσετε ότι το έκανε κατά λάθος ή χωρίς να το θέλει. Έτσι θα μπορέσετε να εξετάσετε με περισσότερη ψυχραιμία το πρόβλημα και να βρείτε λύσεις αντί να αναλώνεστε σε διαφωνίες.


Share:
Διαβάστε Επίσης
7 τρόποι να Ξεπεράσεις την Αναβλητικότητα που Σκοτώνει την Καριέρα σου

Πολλοί άνθρωποι όταν δουλεύουν προτιμούν να αφιερώσουν λίγο χρόνο στο να χαζέψουν στα social media

Embracing Lifelong Learning: A Pathway to Mastery and Personal Growth

It is an essential and transformative journey that constantly reveals new horizons.