4 Τρόποι να Επιβιώσεις με ένα Δύσκολο Εργοδότη

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Διεύθυνση & Ηγεσία,⠀
Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού,⠀
4 Τρόποι να Επιβιώσεις με ένα Δύσκολο Εργοδότη

Επειδή περνάμε πολύ χρόνο στη δουλειά μας, το καλύτερο θα ήταν να έχουμε μια καλή σχέση με τους ανθρώπους στο εργασιακό μας περιβάλλον. Το να έχεις έναν δύσκολο εργοδότη ωστόσο μπορεί να σου κάνει την καθημερινότητα δύσκολη. Εξάλλου, η κακή ηγεσία είναι ένας από τους συνηθέστερους λόγους για να φύγεις από μια δουλειά. Για να μη φτάσεις σε αυτό το σημείο όμως μπορείς απλά να μάθεις μερικές συμβουλές για να διαχειριστείς έναν τέτοιο άνθρωπο.

Είναι αλήθεια ότι ένας πολύ απαιτητικός, ένας νευρικός ή ένας απλά στριφνός άνθρωπος στη διοίκηση μπορεί να σου δυσκολέψει την επαγγελματική ζωή σου και να σε κάνει να χάσεις το κίνητρο σου. Πρέπει όμως να χειριστείς την κατάσταση με τακτ αν δε θέλεις να φύγεις από τη δουλειά σου. Ανακάλυψε λοιπόν 4 τρόπους να αντιμετωπίσεις ένα δύσκολο εργοδότη!

1. Κατανόησε τι τον ενοχλεί και απόφυγε το

Είναι σημαντικό να βρεις τι είναι αυτό που ενοχλεί τον προϊστάμενο σου και τον οδηγεί σε μια κακή συμπεριφορά προς τους υπόλοιπους υπαλλήλους. Το καλό είναι ότι αν κατανοήσεις τι είναι αυτό θα μπορείς και να το αποφύγεις. Έτσι, θα έχεις πιο ήσυχο το κεφάλι σου και δε θα φθείρεσαι καθημερινά από κακά vibes ή έντονες κουβέντες.

2. Προσπάθησε να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά

Κάτι που θα σε βοηθήσει να έχεις περισσότερη ηρεμία αν δουλεύεις με έναν παράλογα απαιτητικό manager είναι το να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά. Αυτό σημαίνει για παράδειγμα να έχεις ήδη έτοιμα μερικά αρχεία που θέλει συχνά πριν στα ζητήσει, να έχεις μιλήσει με πελάτες πριν σου το πει και γενικά να έχεις “προβλέψει” τις απαιτήσεις του. Αν ξεπερνάς τις απαιτήσεις που έχει από εσένα πώς θα βρει λόγο να σου την πει; Φυσικά αυτά είναι εφαρμόσιμα όταν υπάρχει ο χρόνος να το κάνεις και πάντα χωρίς να χάσεις την ενέργεια σου και οδηγηθείς στην εξάντληση!


ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ SOFT SKILLS ΣΤΗ MYSEMINARS

 

3. Διάλεξε προσεκτικά τις λέξεις σου

Το να δουλεύεις καθημερινά με έναν άνθρωπο που μπορεί εύκολα να αρπάξει φωτιά είναι μια μεγάλη πρόκληση. Γι’ αυτό καλό θα ήταν να μάθεις να διαλέγεις προσεκτικά τι θα του πεις. Σίγουρα θα υπάρχουν φράσεις που θα πυροδοτήσουν μια κακή αντίδραση. Καλύτερα εσύ να διαλέξεις τις σωστές λέξεις για να μην δεχτείς τα πυρά της κακής του συμπεριφοράς!

4. Θέσε τα όρια σου

Το να μάθεις να αποφεύγεις μια κακή αντίδραση του προϊσταμένου σου είναι σημαντικό. Από την άλλη όμως σίγουρα θα έρθουν στιγμές που θα είσαι το αντικείμενο μιας κακής ή υπερβολικά απαιτητικής συμπεριφοράς αν πρόκειται για έναν παράλογο άνθρωπο. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μάθεις να θέτεις τα όρια σου ώστε να προστατεύσεις τον εαυτό σου. Με έναν ευγενικό τρόπο λοιπόν εξέφρασε του ότι τις Κυριακές δεν είσαι διαθέσιμος για δουλειά ή ότι δεν λειτουργείς καλά κάτω από φωνές.



Share:
Διαβάστε Επίσης
Οργανωσιακές Αξίες: Πυλώνας Επιτυχίας και Διαφοροποίησης για τις Σύγχρονες Επιχειρήσεις

Οι αξίες δεν είναι απλώς ένα σύνολο κανόνων· είναι η φιλοσοφία που ορίζει το ποια είναι η επιχείρηση