Αρχές για την Επιτυχία του Dale Carnegie
Ο Αμερικανός συγγραφέας και εμπνευσμένος λέκτορας, Dale Carnegie (1888–1955) θεωρείται ένας από τους πρωτοπόρους στον κλάδο της αυτοβελτίωσης. Τα εκπαιδευτικά του προγράμματα ήταν εξαιρετικά επιτυχημένα, με υπαλλήλους της Audi, της BMW, της Coca-Cola, της Oracle και της Honda να παρακολουθούν μαθήματα Carnegie. Απέδειξε ότι οι πιο επιτυχημένοι στη ζωή και τις επιχειρήσεις δεν είναι αυτοί που διαθέτουν τεχνική τεχνογνωσία, αλλά άτομα με ανεπτυγμένες κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
Θεμελιώδεις Τεχνικές Επικοινωνίας με βάση τις Αρχές του Dale Carnegie
Ακολουθούν 3 βασικές τεχνικές επικοινωνίας από τον Dale Carnegie για να σας βοηθήσουν να επικοινωνείτε αποτελεσματικά.
1.Μην Κριτικάρετε, μην Διαμαρτήρεστε και μην Καταδικάζετε
Ο διάσημος Αμερικανός ψυχολόγος Burres Frederick Skinner απέδειξε ότι ένα ζώο που ανταμείβεται για καλή συμπεριφορά μαθαίνει πολύ πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από ένα ζώο που τιμωρείται για κακή συμπεριφορά.
Επιχορηγημένα Σεμινάρια Dale Carnegie - Skills for Success σε όλες τις πόλεις της Κύπρου
20/03/2023 The Dale Carnegie Course - Skills for Success - Larnaka
21/03/2023The Dale Carnegie Course - Skills for Success – Nicosia
23/03/2023 The Dale Carnegie Course - Skills for Success – Limassol
29/03/2023The Dale Carnegie Course - Skills for Success – Paphos
Περαιτέρω έρευνα έχει δείξει ότι αυτή η αρχή ισχύει και για τους ανθρώπους: η κριτική δεν παράγει θετικά αποτελέσματα. Ο άνθρωπος είναι ένα πλάσμα που καθοδηγείται πρώτα από όλα από τα συναισθήματα και μόνο μετά από τη λογική. Τα αρνητικά σχόλια πληγώνουν την υπερηφάνεια και τον εγωισμό, επομένως η κριτική δεν είναι σε θέση να κατευθύνει τον διάλογο προς μια παραγωγική κατεύθυνση.
Αν η συμπεριφορά του συνομιλητή σας ενοχλεί, μην βιαστείτε να εκφράσετε τις σκέψεις σας. Σκεφτείτε τους λόγους αυτής της συμπεριφοράς και πείτε στον εαυτό σας, «Πρέπει να τον συγχωρήσω γιατί…» και συμπληρώστε την πρόταση με ανοιχτό μυαλό. Αυτό θα σας απαλλάξει από την επιθυμία για κριτική και καταδίκη.
2. Εκφράστε Ειλικρινή Εκτίμηση
Οι περισσότερες βασικές ανάγκες καλύπτονται από τους ανθρώπους μόνοι τους. Αλλά υπάρχει μια βαθιά ριζωμένη επιθυμία που σπάνια πραγματοποιείται: η επιθυμία να είναι κανείς σημαντικός, να εκτιμάται.
Ενημερώστε τους άλλους ότι τους εκτιμάτε. Τα λόγια ειλικρινούς ευγνωμοσύνης μπορούν να αυξήσουν την ανταπόκριση και το κίνητρο του συνομιλητή σας, να γίνουν η κινητήρια δύναμη πίσω από την επιτυχία.
3. Δώστε στους Ανθρώπους αυτό που Χρειάζονται
Ας πούμε ότι το αγαπημένο σας επιδόρπιο είναι το κέικ μπισκότων. Σπουδαία επιλογή! Τώρα φανταστείτε ότι πήγες για ψάρεμα και δόλωσες ένα κέικ αντί για σκουλήκι. Πόσα ψάρια πιστεύεις ότι θα πιάσεις; Πιθανότατα, όχι αρκετό, γιατί το ψάρι δεν του αρέσει το κέικ, αλλά προτιμά τα σκουλήκια.
Με άλλα λόγια, δώστε στους ανθρώπους αυτό που θέλουν, όχι αυτό που σας αρέσει. Μάθετε να βλέπετε τα πράγματα από τη σκοπιά του άλλου και παρακινήστε τον να κάνει αυτό που χρειάζεστε επισημαίνοντας τα οφέλη που θα αποκομίσει. Για να το κάνετε αυτό, κάντε στον εαυτό σας 2 ερωτήσεις: «Πώς μπορώ να τον κάνω να θέλει να το κάνει αυτό;» και «Πώς να το διατυπώσω με βάση τις ανάγκες του;»
Μην είστε εγωιστές στην επικοινωνία. Να θυμάστε ότι μπροστά σας έχετε ένα ζωντανό άτομο με μοναδικό εσωτερικό κόσμο, εμβαθύνετε και μην περιορίζεστε σε επιφανειακή επικοινωνία.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Οι αξίες δεν είναι απλώς ένα σύνολο κανόνων· είναι η φιλοσοφία που ορίζει το ποια είναι η επιχείρηση
Από την ταχύτατη τεχνολογική εξέλιξη έως τις οικονομικές αστάθειες