Διοργάνωση Εκδηλώσεων – Τι να αποφύγετε
Ανθρώπινο Δυναμικό (HR),⠀
Φαινομενικά η διοργάνωση εκδηλώσεων είναι εύκολη υπόθεση, μέχρι την στιγμή που αρχίζεις να τη διοργανώνεις και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν πάρα πολλά να γίνουν.
Πιο κάτω θα δείτε τι να αποφεύγετε για να είστε πιο κοντά στην επιτυχία της εκδήλωσης σας.
1) Να έχετε λίγο χρόνο για την διοργάνωση
Η κάθε εκδήλωση χρειάζεται τον χρόνο της, αν έχετε πολύ λίγο χρόνο για να την διοργανώσετε τότε σίγουρα θα κάνετε λάθη και σπασμωδικές κινήσεις.
2) Να μην έχετε στήριξη από άτομα τα οποία είναι expert στην διοργάνωση
Αυτά τα άτομα τα χρειαζόμαστε γιατί είναι τα ιδανικά άτομα για να μας δώσουν φρέσκες και μοναδικές εμπειρίες, άλλωστε η εμπειρία είναι πολύ σημαντική.
3) Να έχετε μόνο Plan A και όχι εναλλακτικές
Η εκδήλωση είναι ζωντανή, αναπόφευκτα θα γίνει κάτι το οποίο δεν το προγραμματίσαμε, έτσι είναι πολύ σημαντικό να έχουμε εναλλακτικές λύσεις «Plan B» για να μην είμαστε σε δυσχερή θέση όταν συμβεί.
4) Να προωθήσετε την εκδήλωση τελευταία στιγμή
Είναι το χειρότερο, γιατί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της εκδήλωσης είναι το κοινό. Αν προωθήσεις την εκδήλωση τελευταία στιγμή τότε θα είναι δύσκολο να παρευρεθεί το κοινό που θες.
5) Να επαναλαμβάνεις την ίδια εκδήλωση
Το κοινό χρειάζεται κάτι διαφορετικό και μοναδικό. Το να διοργανώνεις την ίδια εκδήλωση είναι σαν να σκοτώνεις τον ίδιο σου τον εαυτό. Σκέψου κάτι καινούργιο που θα εντυπωσιάσει.
6) Να θεωρείς ότι η ροή της εκδήλωσης θα προγραμματιστεί εκείνη την ημέρα
Η ροή είναι πολύ σημαντική και είναι αυτή η οποία θα κρατήσει το κοινό στην εκδήλωση ή θα το ενθαρρύνει να φύγει. Η ροή της εκδήλωσης μπορεί να προγραμματιστεί από πριν.
7) Να νιώθεις ότι μπορεί να χειριστείς όλα μόνος σου
Η διοργάνωση εκδηλώσεων είναι ομαδική δουλειά. Για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό να στήσεις μια ομάδα η οποία θα σε στηρίξει και θα δουλεύει για την επιτυχία της εκδήλωσης.
Όλα τα πιο πάνω ακούγονται απλά, όμως οι περισσότερες εκδηλώσεις αποτυγχάνουν επειδή δεν λαμβάνουν υπόψη αυτά τα απλά πράγματα.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram και το LinkedIn λειτουργούν ως παράθυρα στον κόσμο
Ωστόσο, ο ρόλος της στη συγγραφή και τη δημοσιογραφία παραμένει ένα φλέγον ζήτημα