Επιχειρηματική ενσυναίσθηση: Πως να βάλετε τον εαυτό σας στα «παπούτσια» του καταναλωτή

Digital Marketing/Sales/Service,⠀
Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Επιχειρηματική ενσυναίσθηση: Πως να βάλετε τον εαυτό σας στα «παπούτσια» του καταναλωτή

Έχετε αναρωτηθεί, τι χρειάζονται οι πελάτες σας, πριν λανσάρετε ένα προϊόν - υπηρεσία στην αγορά; Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε τι πραγματικά θέλουν οι καταναλωτές. Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλοί επιχειρηματίες «ερωτεύονται» τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και ξεχνούν να κατανοήσουν τι ακριβώς θέλουν οι καταναλωτές.

Για να είμαστε αντικειμενικοί, θα πρέπει, πέρα από την καθημερινή εργασιακή ρουτίνα, να κατανοήσουμε τι πράγματι θέλουν οι πελάτες μας. Τι μπορεί να κάνει τους καταναλωτές να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία μας ξανά και ξανά, αγνοώντας τον ανταγωνισμό. Δεν υπάρχει εύκολη απάντηση για αυτό. Αλλά αν βγάλουμε το «καπέλο» του επιχειρηματία και φορέσουμε το «καπέλο» του καταναλωτή, θα δούμε ότι οι καταναλωτές ζητούν ποιότητα, αξιοπιστία, φιλικότητα, ειλικρίνεια και άψογη εξυπηρέτηση.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ MARKETING


Η απάντηση σε αυτό είναι η ενσυναίσθηση (empathy). Όταν συναισθάνεστε τους καταναλωτές, μπορείτε να σχεδιάσετε σπουδαία προϊόντα και υπηρεσίες, μπορείτε να «επιταχύνετε» το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας, να αποκτήσετε πιστούς πελάτες, δείχνοντας έτσι ότι ή επιχείρηση σας νοιάζεται για αυτούς και τις ανάγκες τους.

Κατανοήστε τι θέλουν οι καταναλωτές, τοποθετώντας τον εαυτό σας στα «παπούτσια» τους, έτσι είναι πιο εύκολο να καταλάβετε τι ακριβώς ψάχνουν. Με τον τρόπο αυτό θα καταλάβετε όχι μόνο τι θέλουν αλλά και τι δεν θέλουν οι καταναλωτές. Προσπαθήστε να φανταστείτε τους φόβους και τις ανησυχίες τους, πριν ανησυχήσουν για αυτούς οι ίδιοι.

Ακούστε τους πελάτες σας. Μην κάνετε υποθέσεις, ακούστε την άποψη τους για την επιχείρηση σας. Είναι πολύ εύκολο να ακούσετε την άποψη τους για σας, μέσα από το blog ή την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας, ζητώντας τα σχόλια τους, ή μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί η επιχείρηση σας.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ SOFT SKILLS & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


Ποίοι είναι οι πραγματικοί λόγοι, που τους κάνουν να αγοράσουν τα δικά σας προϊόντα, ρωτήστε τους, μην κάνετε υποθέσεις, θα εκπλαγείτε με την ειλικρίνεια τους.

Τέλος σκεφθείτε ότι και εσείς οι ίδιοι είστε καταναλωτές, σκεφθείτε σαν επιχειρηματίας όταν παρέχετε την υπηρεσία ή τα προϊόντα σας, και σαν καταναλωτές όταν προσπαθείτε να λύσετε τα προβλήματα τους. Οι άνθρωποι που νοιάζονται περισσότερο για την επιβίωση της επιχείρησης σας, είναι οι ίδιοι οι πελάτες σας. Χρειάζεται χρόνο, εκπαίδευση, στην εξυπηρέτηση πελατών και την καταναλωτική συμπεριφορά ώστε να κατανοήσετε τι πράγματι θέλουν ή δεν θέλουν οι καταναλωτές και να τους προσφέρετε το καλύτερο που μπορείτε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share:
Διαβάστε Επίσης
Μεταγνώση (Metacognition): Τι είναι και γιατί είναι κλειδί για αυτογνωσία και βελτίωση της μάθησης

Αυτή η διαδικασία αυτοαντίληψης μας βοηθά να κατανοούμε τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουμε

Λάθη: Το Μονοπάτι προς την Επιτυχία

Τα λάθη και η αποτυχία, αν και συχνά φοβίζουν και απογοητεύουν, είναι μια φυσική και αναπόφευκτη πτυχή