Κρίση ρευστότητας tips & tricks!

Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Χρηματοοικ.-Ασφαλιστικά-Τραπεζικά,⠀
Κρίση ρευστότητας tips & tricks!

Η οικονομική κρίση μας έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα, καθώς καθημερινά, οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν το άγχος της δυνατότητας αποπληρωμής των υποχρεώσεων τους.

Όταν τα λεφτά λιγοστεύουν και οι υποχρεώσεις αυξάνονται τότε η ρευστότητα θέλει ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να συνεχίσει να υπάρχει!

Σίγουρα πρόκειται για δύσκολη κατάσταση, αλλά δεν θέλει απογοήτευση και παραίτηση. Χρειάζεται ανασυγκρότηση, επαναπροσδιορισμό και έξυπνη οργάνωση. Με σωστή και έξυπνη διαχείριση της κατάστασης είναι σίγουρο ότι θα κερδίσετε χρόνο και θα δείτε αργά και μεθοδικά να βελτιώνετε η ρευστότητα της επιχείρησης σας.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ TA XPHMATOOIKONOMIKA 


1. Μην “εξαφανίζεσαι”, μπορείς με λίγα να κερδίσεις πολλά.

Καθημερινά έχεις συνεχόμενα τηλεφωνήματα από τράπεζες, προμηθευτές κτλ.

Σίγουρα δεν μπορείς να ανταποκριθείς οικονομικά σε όλους αυτούς αλλά δεν πρέπει να ξεχνάς ότι σε ένα βαθμό αισθάνονται “ήρεμοι” όταν σε βρίσκουν στο τηλέφωνο.

Μπορείς να κρίνεις ποιους έχεις περισσότερο ανάγκη, (πχ ένας πολύ σημαντικός προμηθευτής), να τους προτείνεις ένα πλάνο αποπληρωμής, στο οποίο να μπορείς να ανταποκριθείς.

Σίγουρα μια τέτοια κίνηση θα σου δώσει χρόνο και δεν θα χαλάσει η επαγγελματική σου σχέση με τον προμηθευτή που θα τον χρειαστείς σίγουρα και μελλοντικά.

2. Δημιουργήστε ένα αρχείο με τους κυριότερους προμηθευτές και πελάτες.

Το αρχείο μπορεί ενδεικτικά να έχει πληροφορίες,

α. με το ποιοι πληρώνουν στην ώρα τους (πελάτες)

β. ποιοι μπορούν να “αντέξουν” κάποια επιπλέον παράταση(προμηθευτές)

γ. ποιοι είναι σημαντικοί ή ποιοι έχουν γνωριμίες που θα σας ενδιέφεραν (πελάτες-προμηθευτές)

δ. τον τζίρο του κάθε πελάτη, τον τζίρο που κάνετε σε κάποιον προμηθευτή σας κτλ.

Επίσης λόγω των καταιγιστικών καθημερινών αλλαγών της εποχής μας, χρήσιμη αν όχι αναγκαία είναι η διαχείριση της εικόνας της επιχείρησης με σύγχρονα επιχειρηματικά εργαλεία που θα μειώσουν στο ελάχιστο το ανθρώπινο λάθος και θα συμβάλλουν στην μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα της επιχειρηματικής απόφασης.

Ο στόχος εδώ είναι να έχετε την μέγιστη δυνατή πληροφορία όταν θα έρθει η ώρα να διαπραγματευτείτε.

Σίγουρα δεν θα θέλατε να προβείτε στην αποπληρωμή ενός όχι και τόσο σημαντικού προμηθευτή απλώς και μόνο επειδή ήταν αρκετά πειστικός (πχ σας έχει πάρει δεκάδες τηλέφωνα) ή στην μη έγκαιρη είσπραξη από έναν πελάτη επειδή δεν έχετε εικόνα του ορίου πίστωσης που έχετε συμφωνήσει, εφόσον τα χρήματα που έχετε είναι περιορισμένα και δεν φτάνουν για όλους.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 


3. “Αγοράστε” χρόνο με 3 κινήσεις.

α. Μάθετε που μπορείτε να χρωστάτε και τους σχετικούς κινδύνους.

Εάν έχετε μια αξιόπιστη εικόνα σε ποιους φορείς μπορείτε να χρωστάτε και τις σχετικές συνέπειες σίγουρα θα μπορέσετε να μειώσετε το ρίσκο απρόβλεπτων δυσάρεστων γεγονότων και να κάνετε καλύτερη διαχείριση των πληρωμών σας.

β. Δημιουργήστε ένα πλάνο εισπράξεων και πληρωμών

Το “κλειδί” είναι να εισπράξετε όσο πιο νωρίς γίνεται και να πληρώσετε όσο πιο αργά γίνεται. Εδώ θα χρειαστείτε το “αρχείο με τους κυριότερους προμηθευτές και πελάτες” και καλή γνώση των των συνεπειών της οφειλής στους δημόσιους φορείς.

Επίσης μην ξεχάσετε να διευκολύνετε τους πελάτες σας σχετικά με τους τρόπους που μπορούν σας αποπληρώσουν.

γ. Ρυθμίστε το χρέος με την εφορία και τους ασφαλιστικούς φορείς εφόσον είναι εφικτό

Σε μια κατάσταση κρίσης ρευστότητας δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές αλλά είναι σημαντικό να είστε φορολογικά και ασφαλιστικά ενήμεροι λόγω του γεγονότος ότι οι συγκεκριμένες ενημερότητες χρειάζονται σε πολλές επιχειρηματικές κινήσεις.

Οπότε στα πλαίσια που είναι εφικτό μην παραβλέψετε την δυνατότητα ρύθμισης των χρεών σας στην εφορία και στους ασφαλιστικούς φορείς.

Τέλος συνοψίζοντας τα πιο πάνω υπάρχουν τρία βασικά σημεία που πρέπει να προσέξετε όταν διαχειρίζεστε μια κατάσταση κρίσης και υπάρχει πρόβλημα ρευστότητας.

Με λίγα μπορείτε να κερδίσετε χρόνο εφόσον οργανωθείτε με “έξυπνο” τρόπο

Εφόσον δεν φτάνουν για όλους , διακρίνετε και πληρώστε τους ποιο σημαντικούς

Κρατήστε υγιείς της σχέσεις σας με τους προμηθευτές και τους πελάτες σας στα πλαίσια του εφικτού, πληρώνοντας όσα μπορείτε και εισπράττοντας όσο γρηγορότερα γίνεται.,

Share:
Διαβάστε Επίσης
Οι Τρεις Θεμελιώδεις Δεξιότητες που Οδηγούν τους Νέους Ηγέτες στην Επιτυχία

Η ηγεσία δεν είναι απλώς ένας τίτλος ή μια θέση, αλλά μια δυναμική διαδικασία

Πώς η Εργασιακή Κουλτούρα Επηρεάζει την Επιτυχία των Οργανισμών

Η έννοια της εργασιακής κουλτούρας έχει αναδειχθεί ως κρίσιμος παράγοντας