Μην πηγαίνετε νωρίς στη δουλειά και μην μένετε ως αργά – Τι συμβουλεύουν οι ειδικοί
Στις μέρες μας, υποστηρίζεις, «πιστεύω ότι αυτή είναι μια ξεπερασμένη άποψη, ειδικά τώρα που έχουμε εισέλθει σε αυτή τη νέα εποχή που θέτει όρια και δίνει προτεραιότητα στην ψυχική σας υγεία»
Οι φιλόδοξοι εργαζόμενοι λαμβάνουν πολλές συμβουλές στην αρχή της καριέρας τους σχετικά με το πώς να εξελιχθούν. Μια κοινή συμβουλή είναι: Να είστε από τους πρώτους που φτάνουν στο γραφείο και από τους τελευταίους που φεύγουν για να δείξετε στο αφεντικό σας ότι είστε αφοσιωμένοι στην εργασία σας.
Όπως μεταδίδει το CNBC, η Μπριάνα Ντο συνήθιζε να αισθάνεται έτσι. Όταν η επαγγελματίας του μάρκετινγκ ξεκίνησε την καριέρα της πριν από περίπου μια δεκαετία, συχνά έφτανε νωρίς στο γραφείο και δούλευε πολλές ώρες «για να δείξω ότι έχω την ορμή και το κίνητρο και ότι θέλω να εξελιχθώ μέσα στην εταιρεία».
Η Ντο ήταν πρόθυμη να δείξει στον προϊστάμενό της και στους ανθρώπους σε άλλα τμήματα ότι μπορούσε «να κάνει το κάτι παραπάνω» και ένιωσε ότι «ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχει αυτό είναι να είναι η πρώτη που εμφανίζεται και η τελευταία που φεύγει», λέει η ίδια στο CNBC Make It. Τούτου λεχθέντος, «βίωσα επίσης έντονους κύκλους επαγγελματικής εξουθένωσης κάνοντας ακριβώς αυτό».
Κοιτάζοντας πίσω, η Ντοε αναγνωρίζει ότι οι καλοπροαίρετες συμβουλές συχνά συνοδεύονται από την προειδοποίηση ότι η πολύωρη εργασία δείχνει την αφοσίωσή σας στη δουλειά σας εις βάρος του προσωπικού σας χρόνου και της ζωής σας.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (HR)
«Δεν είχα κανενός είδους ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής», λέει η Ντο, η οποία τώρα διευθύνει τη δική της εταιρεία μάρκετινγκ, τη Verbatim. Στις μέρες μας, λέει, «πιστεύω ότι αυτή είναι μια ξεπερασμένη άποψη, ειδικά τώρα που έχουμε εισέλθει σε αυτή τη νέα εποχή που θέτει όρια και δίνει προτεραιότητα στην ψυχική σας υγεία».
Η Stacie Haller, επικεφαλής σύμβουλος καριέρας στο ResumeBuilder με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας σε θέματα προσλήψεων, συμφωνεί με την παραπάνω άποψη. «Νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι αρκετά ενημερωμένοι στις μέρες μας ώστε να γνωρίζουν ότι το γεγονός ότι κάθεστε στο γραφείο οκτώ ώρες την ημέρα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είστε ένας παραγωγικός εργαζόμενος», λέει η ίδια.
Ένας καλύτερος τρόπος για να ξεχωρίσετε
Αντ’ αυτού, υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τον χρόνο σας για να δείξετε ότι είστε ενθουσιασμένοι με τη δουλειά σας και θέλετε να εξελιχθείτε.
«Δημιουργήστε σχέσεις, βρείτε έναν μέντορα, γνωρίστε μια ομάδα», λέει ο Haller. «Παρατηρήστε τους επιτυχημένους ανθρώπους, δείτε πώς εργάζονται και λειτουργούν και ζητήστε συμβουλές».
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ SOFT SKILLS
Οι εργαζόμενοι της γενιάς Z, ειδικότερα, είναι μπορούν να δώσουν προτεραιότητα στην οικοδόμηση εργασιακών σχέσεων που μπορούν να τους βοηθήσουν χρόνια αργότερα, λέει ο Haller: «Αυτό πρέπει να κάνετε στο γραφείο. Μην εστιάζετε στο να πηγαίνετε νωρίς και να μένετε μέχρι αργά μόνο και μόνο για να πιστέψετε ότι είστε σκληρά εργαζόμενος. Αυτό δεν πρόκειται να αποδώσει».
Αυτό το μήνυμα πρέπει επίσης να προέρχεται από την κορυφή. Η Ντο πιστεύει ότι οι εργοδότες θα πρέπει να επανεξετάσουν τις προσδοκίες τους, αν επικεντρώνονται στο χρόνο που περνάει ένας εργαζόμενος στο γραφείο του και όχι στο τι projects ολοκληρώνει ή πώς εκφράζει τη φιλοδοξία του. «Αν ο νέος σας υπάλληλος κάνει σπουδαία δουλειά και σας ζητάει περισσότερες ευκαιρίες και θέλει να συμμετέχει σε διαφορετικά έργα, αυτό θα πρέπει να λέει περισσότερα από κάποιον που απλώς μένει πιο αργά από εσάς», λέει.
Έχοντας πει όλα αυτά, η Haller προσθέτει ότι είναι σημαντικό να ακολουθείτε το παράδειγμα της ομάδας σας όσον αφορά το πότε θα εμφανιστείτε και πότε θα φύγετε από τον χώρο εργασίας. Τηρήστε την εταιρική κουλτούρα: Να είστε στην ώρα σας, να μην αργείτε, να μην χάνετε συναντήσεις και «να μην έχετε άθλιες δικαιολογίες», λέει η Haller. Τέλος , επισημαίνει, «αν όλοι είναι εκεί 8:30 με 6, να είστε εκεί 8:30 με 6. Αλλά αν έρχεστε στις 7 μόνο και μόνο για να αποδείξετε κάτι στον εαυτό σας, αυτό είναι λίγο τρελό».
Share:
Διαβάστε Επίσης
Η ηγεσία δεν είναι απλώς ένας τίτλος ή μια θέση, αλλά μια δυναμική διαδικασία
Ένας στους δύο πολίτες δηλώνει ανοιχτά ότι δεν εμπιστεύεται