Personal Brand, η προσωπική επαγγελματική εικόνα σας. Πώς και για ποιο λόγο πρέπει να τη χτίσετε.

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Διεύθυνση & Ηγεσία,⠀
Επικοινωνία,⠀
Personal Brand, η προσωπική επαγγελματική εικόνα σας. Πώς και για ποιο λόγο πρέπει να τη χτίσετε.

Οι εργαζόμενοι καθώς και οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται ότι το μέλλον της απασχόλησης θα είναι πολύ διαφορετικό σε σύγκριση με το παρελθόν. Η απομακρυσμένη εργασία αυξάνεται όλο και περισσότερο και οι θέσεις εργασίας μεταβάλλονται ταχύτατα, στους οικονομικούς κλάδους. Αυτό, μπορεί να καταστήσει δύσκολη την προετοιμασία σας για το επόμενο βήμα της καριέρας σας, αλλά υπάρχουν τρόποι ενίσχυσης του επαγγελματικού σας προφίλ. Η εστίαση στην εξέλιξη και στην ανάπτυξη, μπορεί να σας βοηθήσει να προοδεύσετε επαγγελματικά και να ανοίξετε νέες πόρτες βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.

Ακολουθούν τρία βασικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να δημιουργήσετε ένα προσωπικό επαγγελματικό προφίλ, το οποίο θα «επιβιώσει» σε περιόδους αβεβαιότητας και στο μέλλον.

Ενημερώστε ή δημιουργήστε ένα προφίλ στο LinkedIn

Ένα προφίλ στο LinkedIn είναι απαραίτητο θεμέλιο για την προσωπική σας εικόνα. Χρησιμοποιήστε την ενότητα «περιγραφή» στο προφίλ σας για να καθορίσετε με σαφήνεια και συνέπεια τους στόχους και τα επιτεύγματα της καριέρας σας από την αρχή της, μέχρι σήμερα. Στη συνέχεια, αξιοποιήστε  το υπόλοιπο προφίλ σας για να προωθήσετε τις δεξιότητες,  και τους στόχους σας.

Εάν έχετε ήδη πραγματοποιήσει τα παραπάνω βήματα, αφιερώστε χρόνο στην αναθεώρηση του περιεχομένου του προφίλ σας αφαιρώντας τυχόν μη σχετικές πληροφορίες, φωτογραφίες ή κείμενα και κάντε το προφίλ σας πιο σχετικό με αυτό που ζητείται σήμερα από τους εργοδότες.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ


Κάντε χρήση των multimedia υλικών 

Κάθε πλατφόρμα, από το Facebook έως το LinkedIn, υποστηρίζει τη χρήση βίντεο, απευθείας στους ιστότοπούς τους. Αυτό επιτρέπει μεγαλύτερη προβολή των προσωπικών σας δεξιοτήτων, όπως της δημόσιας ομιλίας, των ηγετικών ικανοτήτων και της επαγγελματικής σας παρουσίας. Εάν το βίντεο δεν είναι το αγαπημένο σας μέσο, υπάρχουν άλλες ψηφιακές επιλογές για να «διαδώσετε» το μήνυμα που θέλετε, όπως για παράδειγμα τα podcasts. Εργαλεία όπως το Anchor.fm καθιστούν δυνατή την διενέργεια ενός podcast με ελάχιστο εξοπλισμό και με τη χρήση βασικών εργαλείών, όπως το τηλέφωνό σας.

Δείτε τις βασικές συμβουλές για την πραγματοποίηση μιας βιντεοσκόπησης εδώ. Καθώς οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να χρησιμοποιούν μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης, είναι σημαντικό για τα άτομα που αναζητούν μια θέση εργασίας να μπορούν να παρουσιαστούν εξίσου καλά στη νέα εικονική συνέντευξη.

Επικεντρωθείτε στη ικανότητα εκμάθησης

Κανείς μας δεν γνωρίζει τι θα φέρει το μέλλον της εργασίας, αλλά γνωρίζουμε σίγουρα ότι η συνεχή εκμάθηση στην εργασία είναι απαίτηση. Προκειμένου να αντιμετωπιστούν αυτές οι νέες προκλήσεις, η ευμάθεια είναι απαραίτητη καθώς αποτελεί την επιθυμία και την ικανότητα συνεχούς εκμάθησης και ανάπτυξης καθ’ όλη την επαγγελματική σταδιοδρομία. Έχετε αναρωτηθεί το τελευταίο διάστημα, πότε ήταν η τελευταία φορά που διαβάσατε κάτι νέο; Πότε αφιερώσατε χρόνο για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες γύρω από μια νέα βιομηχανία; Για να διατηρήσετε την ικανότητα εκμάθησης σας, ενώ η αβεβαιότητα αυξάνεται, αφιερώστε χρόνο για αναζήτηση νέων θεμάτων, και συνεχίστε να μαθαίνετε.

Σε αυτή την περίοδο αλλαγών, οι εργαζόμενοι που είναι σε θέση να επιδείξουν την ικανότητα της προσαρμογής και της ανθεκτικότητας  θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία στους οργανισμούς. Οι εργασιακοί ρόλοι θα εστιάζουν όλο και περισσότερο σε αυτά που οι εργαζόμενοι είναι πρόθυμοι να μάθουν, να προσαρμόσουν και να εφαρμόσουν για τις ανάγκες του μέλλοντος. Χτίζοντας τώρα το προσωπικό σας επαγγελματικό προφίλ, θα μπορέσετε να φέρετε αξία σε μια αγορά που το χρειάζεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ



Share:
Διαβάστε Επίσης
Αναπτύξτε τη Δύναμη της Θέλησης: 7 Στρατηγικές για Στοχοπροσήλωση και Αυτοβελτίωση

Η δύναμη της θέλησης, μια ανθρώπινη ικανότητα που αναγνωρίζεται από τους ψυχολόγους ως καθοριστική

Μαθήματα Δημόσιων Σχέσεων που Δεν Πρέπει να Αγνοήσετε από το 2024 με το βλέμμα στο 2025

Οι πρακτικές που καθόρισαν το 2024 προσφέρουν πολύτιμα διδάγματα και ευκαιρίες για βελτιώσεις