Ποια 3 πράγματα συνιστά η Google για την παραγωγικότητα;

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Ανθρώπινο Δυναμικό (HR),⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Ποια 3 πράγματα συνιστά η Google για την παραγωγικότητα;

Η παραγωγικότητα είναι μια δεξιότητα που μπορεί να τελειοποιηθεί. Ουσιαστικά, πρόκειται για τη δημιουργία θετικών εργασιακών συνηθειών που είναι ρεαλιστικό να διατηρούνται όλο το χρόνο, ανεξάρτητα από το αν είστε έμπειρο στέλεχος ή μόλις ξεκινάτε την καριέρα σας.

Όπως πολλοί από εμάς μάθαμε τα τελευταία δύο χρόνια, το να είσαι παραγωγικός μπορεί να είναι πολύ δύσκολο όταν συμβαίνει κάτι απροσδόκητο. Για αυτό, η κατοχή ορισμένων βασικών δεξιοτήτων παραγωγικότητας είναι εξαιρετικά σημαντική.

Αυτές οι δεξιότητες θα μας βοηθήσουν να διαχειριστούμε καλύτερα όλα τα κινούμενα μέρη της ζωής. Έχοντας αυτό κατά νου, παρακάτω είναι τρεις συμβουλές παραγωγικότητας που πρέπει να ακολουθήσουμε για την νέα χρονιά σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς της Google:

Διαχείριση χρόνου για μεγάλα και για μικρά tasks

Όλοι έχουμε κολλήσει σε έναν αρνητικό κύκλο αναβλητικότητας όταν αντιμετωπίζουμε μια δύσκολη ή χρονοβόρα εργασία. Το να αντιμετωπίσεις την εργασία κατά μέτωπο φαίνεται πολύ τρομακτικό και μπορεί να προκαλέσει συναισθήματα άγχους.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να το αναβάλλουμε για αργότερα και επικεντρωνόμαστε σε άλλα λιγότερο επείγοντα θέματα. Καθώς πλησιάζει η προθεσμία, γινόμαστε ακόμη πιο ανήσυχοι, επιδεινώνοντας περαιτέρω την αναβλητικότητα.

Εκτός από το προφανές μειονέκτημα της απώλειας μιας προθεσμίας, η αναβλητικότητα μας εμποδίζει να χρησιμοποιήσουμε το χρόνο μας αποτελεσματικά. Ένας τρόπος για να την αποτρέψετε είναι να προσδιορίσετε τις ώρες που είστε πιο παραγωγικοί και να οργανώσετε τις απαιτητικές εργασίες σας για εκείνη την ώρα. Στη συνέχεια, μπορείτε να δεσμεύσετε το χρόνο διακοπής για μικρότερες, πιο κοσμικές εργασίες ή για συναντήσεις με χαμηλότερη ενέργεια, όπως ένα καφέ με έναν συνάδελφο.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ MANAGEMENT & LEADERSHIP


Plan Ahead

Η διαχείριση χρόνου είναι μια απίστευτα χρήσιμη δεξιότητα. Παρόλο αυτά, η διατήρηση του focus μας για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι, αναμφισβήτητα, ακόμη πιο σημαντική.

Μπορούμε να προβλέψουμε κάποιους περισπασμούς αποδεχόμενοι ότι θα συμβούν και μαθαίνοντας πώς να τους διαχειριζόμαστε. Συμβουλές συγκέντρωσης, όπως η διατήρηση ενός μόνο tab ανοιχτού και οι ειδοποιήσεις σίγασης θα κάνουν θαύματα για να ελαχιστοποιήσουν τους περισπασμούς και να αποτρέψουν την αναβλητικότητα.

Επίσης, είναι πολύ χρήσιμο να κάνετε μια λίστα με τις υποχρεώσεις σας το προηγούμενο βράδυ. Γνωρίζοντας τι σας περιμένει, θα σας είναι πιο εύκολο να ιεραρχήσετε τις εργασίες σας και να υπολογίσετε πόσο χρόνο θα χρειαστείτε για κάθε μία.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (SOFT SKILLS)


Γίνετε παραγωγικότεροι για τον εαυτό σας

Ο καθένας έχει διαφορετικό στυλ εργασίας και η κατανόηση του τι λειτουργεί για εσάς (και τι όχι) θα σας βοηθήσει να βρείτε τις συνήθειες παραγωγικότητας που ταιριάζουν στις ανάγκες σας. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε έργα στα οποία ήσασταν πιο παραγωγικοί.

Με τι ασχολείστε και πώς πετύχατε τους στόχους σας; Πώς μείνατε οργανωμένοι και με κίνητρο; Θα πρέπει επίσης να αναλογιστείτε περιπτώσεις όπου ίσως δεν ήσασταν τόσο παραγωγικοί ή δυσκολευτήκατε να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και να εντοπίσετε τυχόν επαναλαμβανόμενα θέματα.

Το βασικότερο από όλα είναι ότι η παραγωγικότητα είναι μια διαδικασία αυτοβελτίωσης. Εν ολίγοις, η παραγωγικότητα είναι κάτι το οποίο το βελτιώνετε για εσάς και όχι για τρίτα πρόσωπα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share:
Διαβάστε Επίσης
Οι 10 Καριέρες του Μέλλοντος που Πρέπει να Γνωρίζετε για το 2025

Το τοπίο της εργασίας μεταβάλλεται ραγδαία, με την πανδημία, την τεχνολογική πρόοδο

Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως Συνεργάτης και όχι ως Αντικαταστάτης των Συγγραφέων και Δημοσιογράφων

Ωστόσο, ο ρόλος της στη συγγραφή και τη δημοσιογραφία παραμένει ένα φλέγον ζήτημα