CIIM: 100% Επιχορηγημένο Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας για την Εξυπηρέτηση Πελατών

calendar icon

26 Νοεμβρίου 2019

CIIM: 100% Επιχορηγημένο Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας για την Εξυπηρέτηση Πελατών

Το CIIM διοργανώνει ένα από τα πιο πρωτοποριακά σεμινάρια του εξαμήνου για την εξυπηρέτηση πελατών και τους τρόπους που αυτή να βοηθήσει την επιχείρηση να αναπτυχθεί κερδοφόρα. Η προσέγγιση στο κρίσιμο αυτό θέμα της αγοράς από το CIIM προσδίδει ακριβώς τη κρισιμότητα που του αποδίδει η ΑνΑΔ υιοθετώντας το ως Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας.

Δεν είναι όλοι οι πελάτες το ίδιο και συνεπώς καμιά ‘συνταγή’ δεν μπορεί να ταιριάζει σε όλους. Το σεμινάριο μέσα από αυτό το φακό της μοναδικότητας του κάθε πελάτη προσεγγίζει την εξυπηρέτησή του από τη δική του πλευρά καλύπτοντας τις δικές του προσδοκίες και τους δικούς του στόχους και όραμα. Με αυτό τον τρόπο η εξυπηρέτηση του πελάτη μεταφέρει τη σχέση σε στρατηγικό επίπεδο και καθιστά το πελάτη συμμέτοχο και κοινωνό στην αμφίδρομη επιτυχία και κερδοφορία αμφοτέρων των πλευρών.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Innovation in the Customer Servicing Chain for Profitable Growth

 

Το σεμινάριο κοστίζει €1530 + ΦΠΑ αλλά η επιχορήγηση της ΑνΑΔ αγγίζει το 100% του κόστους, έτσι οι συμμετέχοντες θα μπορούν να το παρακολουθήσουν χωρίς κανένα κόστος από τις επιχειρήσεις του. Τα οφέλη του σεμιναρίου δεν σταματούν εδώ αφού με το πέρας του Σεμιναρίου, ο Εμπειρογνώμονας/Εισηγητής θα επισκεφθεί όλες τις επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν παρέχοντας για 4 ώρες συμβουλευτικές υπηρεσίες Δωρεάν για τη πρακτική εφαρμογή των παραμέτρων του Σεμιναρίου και μεγιστοποίηση της αξίας του προγράμματος.

Τέτοιες ευκαιρίες σε τέτοιο επίπεδο εκπαιδευτικού προγράμματος δεν αποτελεί καθημερινή ρουτίνα. Ένα σεμινάριο μεγάλης αξίας, εντελώς δωρεάν και με τη πρακτική συμβολή του Εισηγητή στην εφαρμογή των διδαχθέντων στις επιχειρήσεις.

Δείτε εδώ τις λεπτομέρειες και εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας στο σεμινάριο όπου οι διαθέσιμες θέσεις μειώνονται καθημερινά.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share: