CIIM: 100% Επιχορηγημένο Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας για την Εξυπηρέτηση Πελατών
26 Νοεμβρίου 2019
Το CIIM διοργανώνει ένα από τα πιο πρωτοποριακά σεμινάρια του εξαμήνου για την εξυπηρέτηση πελατών και τους τρόπους που αυτή να βοηθήσει την επιχείρηση να αναπτυχθεί κερδοφόρα. Η προσέγγιση στο κρίσιμο αυτό θέμα της αγοράς από το CIIM προσδίδει ακριβώς τη κρισιμότητα που του αποδίδει η ΑνΑΔ υιοθετώντας το ως Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας.
Δεν είναι όλοι οι πελάτες το ίδιο και συνεπώς καμιά ‘συνταγή’ δεν μπορεί να ταιριάζει σε όλους. Το σεμινάριο μέσα από αυτό το φακό της μοναδικότητας του κάθε πελάτη προσεγγίζει την εξυπηρέτησή του από τη δική του πλευρά καλύπτοντας τις δικές του προσδοκίες και τους δικούς του στόχους και όραμα. Με αυτό τον τρόπο η εξυπηρέτηση του πελάτη μεταφέρει τη σχέση σε στρατηγικό επίπεδο και καθιστά το πελάτη συμμέτοχο και κοινωνό στην αμφίδρομη επιτυχία και κερδοφορία αμφοτέρων των πλευρών.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Innovation in the Customer Servicing Chain for Profitable Growth
Το σεμινάριο κοστίζει €1530 + ΦΠΑ αλλά η επιχορήγηση της ΑνΑΔ αγγίζει το 100% του κόστους, έτσι οι συμμετέχοντες θα μπορούν να το παρακολουθήσουν χωρίς κανένα κόστος από τις επιχειρήσεις του. Τα οφέλη του σεμιναρίου δεν σταματούν εδώ αφού με το πέρας του Σεμιναρίου, ο Εμπειρογνώμονας/Εισηγητής θα επισκεφθεί όλες τις επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν παρέχοντας για 4 ώρες συμβουλευτικές υπηρεσίες Δωρεάν για τη πρακτική εφαρμογή των παραμέτρων του Σεμιναρίου και μεγιστοποίηση της αξίας του προγράμματος.
Τέτοιες ευκαιρίες σε τέτοιο επίπεδο εκπαιδευτικού προγράμματος δεν αποτελεί καθημερινή ρουτίνα. Ένα σεμινάριο μεγάλης αξίας, εντελώς δωρεάν και με τη πρακτική συμβολή του Εισηγητή στην εφαρμογή των διδαχθέντων στις επιχειρήσεις.
Δείτε εδώ τις λεπτομέρειες και εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας στο σεμινάριο όπου οι διαθέσιμες θέσεις μειώνονται καθημερινά.
- ΑΡΘΡΟ: Πώς να παίρνεις αυτό που θέλεις στο Γραφείο: Κάνε τους να πουν Όχι
- ΑΡΘΡΟ: 4 Τρόποι για να Κερδίσεις την Εμπιστοσύνη των Άλλων
- ΑΡΘΡΟ: Διαχείριση Χρόνου στην Δουλειά. Τα 6 πιο Συνηθισμένα Λάθη που Κάνουμε
- ΑΡΘΡΟ: Ποιότητα και Ασφάλεια Κρασιών
- ΝΕΑ: Deloitte, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Cass και Globaltraining Ανακοινώνουν Διεθνές Πρόγραμμα Σπουδών
- ΝΕΑ: Συμφωνία μεταξύ Υπουργείου Παιδείας και ΑΗΚ για Εγκατάσταση Φωτοβολταϊκών Συστημάτων στα Σχολεία
- ΝΕΑ: Ιδρύθηκε το Cyprus VAT Association (CYVA). Η Ενιαία Φωνή του ΦΠΑ στη Κύπρο
- ΝΕΑ: Μοντέρνο Φαρμακείο και ο Ρόλος του Σύγχρονου Φαρμακοποιού
Share:
Διαβάστε Επίσης
Το νέο e-kalathi φέρνει επανάσταση στη διαφάνεια των τιμών στην Κύπρο
23 Δεκεμβρίου 2024