Cyber Week 2024: Η ΑΙ και Κινητές Συσκευές Καθορίζουν το Μέλλον του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
08 Δεκεμβρίου 2024
Η φετινή Cyber Week (26 Νοεμβρίου – 2 Δεκεμβρίου) σηματοδότησε νέο ρεκόρ για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με τις παγκόσμιες πωλήσεις να αγγίζουν τα 314,9 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 6% σε σχέση με πέρυσι. Το γεγονός αυτό αναδεικνύει τη σταθερή άνοδο της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) ως βασικών παραγόντων για την επιτυχία των πωλήσεων.
Ο ρόλος της AI στην αύξηση των πωλήσεων
Η τεχνητή νοημοσύνη είχε καταλυτικό ρόλο στις πωλήσεις, επηρεάζοντας αγορές αξίας 60 δισ. δολαρίων. Λύσεις όπως η Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (Generative AI) και οι AI agents χρησιμοποιήθηκαν από τους εμπόρους λιανικής για τη δημιουργία εξατομικευμένων προτάσεων προϊόντων και την παροχή άμεσης εξυπηρέτησης.
Οι επιχειρήσεις που επένδυσαν σε αυτές τις τεχνολογίες είδαν αύξηση 2% στο conversion rate τους, ενώ η χρήση AI εργαλείων αυξήθηκε κατά 18% κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Επιπλέον, οι καταναλωτές αξιοποίησαν κατά 38% περισσότερο τις δυνατότητες της AI για την ολοκλήρωση των αγορών τους.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Κινητές συσκευές: Ο βασιλιάς των αγορών
Το 70% των συνολικών πωλήσεων πραγματοποιήθηκε μέσω κινητών συσκευών, αποδεικνύοντας ότι τα smartphones έχουν καθιερωθεί ως το κύριο εργαλείο για τις διαδικτυακές αγορές. Κατά τη διάρκεια της Cyber Week, οι παραγγελίες μέσω κινητών άγγιξαν τα 220 δισ. δολάρια, ενώ η χρήση ψηφιακών πορτοφολιών αυξήθηκε κατά 16%.
Η ευκολία χρήσης και η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας αγορών μέσω κινητών μειώνουν το χάσμα μεταξύ επισκεψιμότητας και παραγγελιών, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να πραγματοποιούν ακόμα και υψηλής αξίας αγορές από το smartphone τους.
Social Commerce: Νέες προοπτικές για το εμπόριο
Ένας ακόμη σημαντικός πυλώνας της φετινής Cyber Week ήταν το Social Commerce. Πλατφόρμες όπως το TikTok Shop και το Instagram συνέβαλαν στο 19% των πωλήσεων, με τους εμπόρους να αξιοποιούν στρατηγικές που συνδυάζουν την κοινωνική δικτύωση με το ηλεκτρονικό εμπόριο.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ MARKETING, ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η συμβολή της Salesforce
Η Salesforce έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαχείριση της αυξημένης ζήτησης, παρέχοντας σχεδόν 100% διαθεσιμότητα μέσω των εργαλείων της, όπως το Commerce Cloud, το οποίο διαχειρίστηκε σχεδόν 50 εκατ. παραγγελίες. Επιπλέον, το Marketing Cloud απέστειλε 56,5 δισ. προωθητικά μηνύματα, ενώ το Service Cloud χειρίστηκε 3,8 δισ. αιτήματα πελατών.
Η χρήση AI από τη Salesforce οδήγησε στη δημιουργία 60 δισ. προτάσεων προϊόντων και στην παροχή 1,67 εκατ. απαντήσεων και αποφάσεων μέσω μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLM).
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου
Η φετινή Cyber Week ανέδειξε πώς η τεχνητή νοημοσύνη, οι κινητές συσκευές και το social commerce διαμορφώνουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι έμποροι λιανικής που επενδύουν σε αυτές τις τεχνολογίες έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένες και εύκολες εμπειρίες αγορών, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα αύξηση στις πωλήσεις τους.
Με την τάση αυτή να ενισχύεται, οι επιχειρήσεις που προσαρμόζονται γρήγορα στις νέες τεχνολογίες θα βρεθούν στην πρώτη γραμμή της επόμενης εποχής του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Πληροφορική - Χρήστες
Editc: Η Τέχνη των Παρουσιάσεων με το PowerPoint
18 Δεκεμβρίου 2024