Cyprus College: Digital Customer Care, Customer Experience & Artificial Intelligence (A.I.)

calendar icon

14 Νοεμβρίου 2022

⠀ -⠀ Πωλήσεις/Εξυπηρέτηση Πελατών
Cyprus College: Digital Customer Care, Customer Experience & Artificial Intelligence (A.I.)

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας κρίσιμος τομέας για κάθε επιχείρηση. Ο τρόπος που γίνεται, οι προσφερόμενες επιλογές, η παρεχόμενη ποιότητα, η αξιοπιστία και η τεχνολογική υποστήριξη διαμορφώνουν και τα αποτελέσματα που φαίνονται άμεσα  στις πωλήσεις και κατ’επέκταση στα κέρδη της επιχείρησης. Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. 


Cyprus College Seminar:Digital Customer Care, Customer Experience and Artificial Intelligence


Η τεχνολογία μεταμορφώνει την εμπειρία του πελάτη.  Μέσα από αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν τις έννοιες του Customer Experiences, το πως σε συνδυασμό με την Τεχνική Νοημοσύνη μπορούν να αφουγκράζονται τους πελάτες τους προκειμένου να βελτιώσουν την καθημερινή εμπειρία του πελάτη,  να δημιουργούν το στρατηγικό τους πλάνο και φυσικά πως η νέα μετα COVID-19 εποχή ενισχύει την εξ αποστάσεως εργασία η οποία μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία μιας επιχείρησης


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ CYPRUS COLLEGE 


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Στελέχη τμημάτων Πωλήσεων & Logistics

  • CX Professionals & Managers

  • HR Managers

  • Στελέχη Μάρκετινγκ

  • Διευθύνοντες Σύμβουλοι & Ανώτατα Διευθυντικά στελέχη

  • Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)

Προσφέρεται 15% έκπτωση για περισσότερους από δύο (3+) συμμετέχοντες από την ίδια επιχείρηση 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: ΦΑΝΗΣ ΑΡΙΤΖΗΣ (MBA, MSC, MA, BA) - HEAD OF PHYGITAL RETAIL MARKETING @WIND HELLAS - NEURO LINGUISTIC PROGRAM MASTER, ACCREDITED AGILE BUSINESS COACH & AUTHOR



Share: