Είναι η Επαυξημένη Πραγματικότητα το μέλλον του Marketing;

calendar icon

07 Σεπτεμβρίου 2019

Είναι η Επαυξημένη Πραγματικότητα το μέλλον του Marketing;

Η επαυξημένη πραγματικότητα ως εργαλείο marketing.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο του Augmented Reality ή όπως το μεταφράζουμε στα Ελληνικά επαυξημένη πραγματικότητα. H επαυξημένη πραγματικότητα θα έχει «πρωταγωνιστικό» ρόλο στο μέλλον του Marketing. Σύμφωνα με τον Tim Cook, (CΕΟ της Apple) η επαυξημένη πραγματικότητα θα αλλάξει ριζικά τόσο τις ζωές μας όσο και την εμπειρία του shopping. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να δοκιμάζουν ρούχα εικονικά έξω από μια βιτρίνα ή ακόμα και στο ίδιο τους το σπίτι χρησιμοποιώντας απλά την κάμερα του τηλεφώνου τους.

Επαυξημένη πραγματικότητα και Marketing

Αξίζει να αναφερθεί ότι η επαυξημένη πραγματικότητα είναι το νέο «όπλο» για κάθε Marketer που θέλει να καινοτομήσει στον χώρο της διαφήμισης. Πως λοιπόν οι marketers μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το όπλο στις marketing στρατηγικές τους προς όφελος των εταιριών τους; Τι αποτελέσματα μπορούν να έχουν μέσω του AR; Όλα αυτά θα τα απαντήσουμε παρακάτω. Πρωτού απαντήσουμε τις ερωτήσεις αξίζει να δούμε ορισμένα παραδείγματα από brands που έχουν ενσωματώσει το AR στις marketing στρατηγικές τους.

Loreal Makeup Virtual

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των γυναικών κατά τη διάρκεια του makeup shopping είναι η δοκιμή των προϊόντων. Η Loreal σε συνεργασία με την Perfect Corp, έρχεται να επιλύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα μέσω της δημιουργίας μιας εφαρμογής AR, η οποία δίνει τη δυνατότητα στις καταλανλώτριες να δοκιμάσουν διάφορα προϊόντα make-up είτε βρίσκονται στο κάταστημα είτε όχι. Πως τραβόντας απλά μια φωτογραφία στο κινητό τους τηλέφωνο.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


Διαφημιστική καμπάνια AR της Pepsi στο Λονδίνο

 Η  Pepsi όταν λάνσαρε το  Pepsi Max δημιούργησε μια ασυνήθιστη καμπάνια AR σε στάση λεωφορείων στο Λονδίνο. Οι επιβάτες που περίμεναν στη στάση έβλεπαν μέσα από το τζάμι διάφορα πράγματα όπως εκρήξεις, τέρατα να περικυκλώνουν περαστικούς και πολλά άλλα. Πρόκειται για μια πολύ έξυπνη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στον χώρο του marketing.  Αξίζει να δείτε την συγκεκριμένη καμπάνια ΕΔΩ.  

Πώς οι marketers μπορούν να χρησιμοποιήσουν το AR (Eπαυξημένη πραγματικότητα) στις marketing στρατηγικές τους;

H επαυξημένη πραγματικότητα δίνει τη δυνατότητα στους marketers να προσεγγίσουν το κοινό τους με διαδραστικό και διασκεδαστικό τρόπο. Ας δούμε κάποιες ιδέες για επιτυχημένες marketing στρατηγικές:

  • Χρήση gamification για την ανάπτυξη διασκεδαστικών παιχνιδιών για τους καταναλωτές. Φανταστείτε επισκέπτες στην Αθήνα να μεταφέρουν εικονικά μάρμαρα και να χτίσουν έναν νέο Παρθενώνα κατά την περιήγηση τους στην Ακρόπολη.
  • Tοποθέτηση προϊόντων εκεί που βρίσκονται οι καταναλωτές η επαυξημένη πραγματικότητα δίνει αυτή τη δυνατότητα. Η ΙΚΕΑ έχει δημιουργήσει μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα. Οι χρήστες μέσω της εφαρμογής έχουν τη δυνατότητα να τοποθετήσουν εικονικά επίπλα στο διαμερισμά τους. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να δουν αν ταιριάζουν στο χώρο τους και στην συνέχεια να αγοράσουν εκείνα που ταιριάζουν.
  • Brand Storytelling, η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να βοηθήσει τους marketers να φτιάξουν μια εντυπωσιακή ιστόρια γύρω από το brand τους και να το παρουσιάσουν στο κοινό τους.

To μέλλον λοιπόν του marketing είναι η επαυξημένη πραγματικότητα. Οι marketers που θα ενσωματώσουν την επαυξημένη πραγματικότητα στις στρατηγικές τους θα είναι οι νικητές του παιχνιδιού. Καινοτόμοι marketers θα δημιουργήσουν διαδραστικές εμπειρίες για τους καταναλωτές αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τόσο το brand awareness όσο και τις πωλήσεις των προϊόντων/υπηρεσιών που προωθούν.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Share: