Εurostat: Το 52% των χρηστών διαδικτύου στην Κύπρο έκανε αγορές οnline το 2020
19 Φεβρουαρίου 2021
Οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) λόγω των περιορισμών της πανδημίας COVID-19, σύμφωνα με τη Eurostat, τη στατιστική υπηρεσία της ΕΕ. Σύμφωνα με την Eurostat, στους 12 μήνες πριν από την έρευνα του 2020, το 89% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχαν χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο και το 72% αυτών είχε αγοράσει ή παραγγείλει μέσω internet αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ DIGITAL MARKETING ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019, όταν το ποσοστό ήταν 68% και κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2015 (από 62%).
Περισσότεροι από 8 στους 10 χρήστες διαδικτύου στις Κάτω Χώρες (91%), τη Δανία (90%), τη Γερμανία (87%), τη Σουηδία (86%) και την Ιρλανδία (81%) είχαν αγοράσει ή παραγγείλει προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω του Διαδικτύου 12 μήνες πριν από την έρευνα.
Από την άλλη πλευρά, λιγότερο από το 50% είχε πραγματοποιήσει αγορές μέσω Διαδικτύου στη Βουλγαρία (42%), τη Ρουμανία (45%) και την Ιταλία (49%, στοιχεία 2019). Ακολουθεί η Κύπρος με 52% το 2020 (από 45% το 2019). Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό ήταν 59% το 2020 (από 51% το 2019).
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ
Κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, οι μεγαλύτερες αυξήσεις στις διαδικτυακές αγορές μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου σημειώθηκαν στη Ρουμανία (+27 ποσοστιαίες μονάδες ), στην Τσεχία και την Κροατία (από +25) καθώς και στην Ουγγαρία (+23).
Τους 3 μήνες πριν από την έρευνα, οι πιο συνηθισμένες διαδικτυακές αγορές ήταν ρούχα (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), παπούτσια ή αξεσουάρ (με παραγγελία από το 64% των αγοραστών στο διαδίκτυο), ακολουθούν οι ταινίες ή σειρές από υπηρεσίες ροής ή λήψεις (32%), παραδόσεις από εστιατόρια, αλυσίδες γρήγορου φαγητού και υπηρεσίες τροφοδοσίας (29%), έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού ή προϊόντα κηπουρικής (28%), καλλυντικά, ομορφιά ή προϊόντα ευεξίας (27%), έντυπα βιβλία, περιοδικά ή εφημερίδες (27%), υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα ή τα αξεσουάρ τους (26%) και μουσική ως υπηρεσία ροής ή λήψεις (26%).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- ΑΡΘΡΟ:Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες του μέλλοντος!
- ΑΡΘΡΟ:Eφαρμογές 5G: Πως επηρεάζουν το μέλλον των Mobile Apps
- ΑΡΘΡΟ:Τοξικοί άνθρωποι: 8 κοινά χαρακτηριστικά και πώς να τους αποφύγετε
- ΑΡΘΡΟ:Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) και η Επανάσταση που Ξεκίνησε
- NEA:Η ImarComms προσφέρει πέντε υποτροφίες για το Professional Diploma in Digital Marketing
- NEA:MMC: 20% έκπτωση σε όλα τα σεμινάρια για εγγραφές μέχρι τις 24/2/2021
- NEA:Πρωτοποριακά Σεμινάρια της Socialspace Academy για τον Μάρτιο
- NEA:Infocredit: 30% για εγγραφές μέχρι 19/2/2021 σε 7 σεμινάρια