Fix Cyprus - Τι Είναι και Πώς Βοηθά. Ήδη Αγκαλιάστηκε από 2000 Χρήστες και 200 Αναφορές Προβλημάτων

calendar icon

01 Οκτωβρίου 2022

⠀ -⠀ Πληροφορική - Χρήστες
Fix Cyprus - Τι Είναι και Πώς Βοηθά. Ήδη Αγκαλιάστηκε από 2000 Χρήστες και 200 Αναφορές Προβλημάτων

Η εφαρμογή αναπτύχθηκε στο πλαίσιο ερευνητικής συνεργασίας του Τμήματος Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων και του Κέντρου Αριστείας «Κοίος»

Το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων της Κύπρου και το Κέντρο Αριστείας για Έρευνα και Καινοτομία «Κοίος» του Πανεπιστημίου Κύπρου ανακοίνωσαν την έναρξη της λειτουργίας της πλατφόρμας και εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα FixCyprus, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2022, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Η πλατφόρμα και εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα FixCyprus, που συνοδεύεται από το σύνθημα «Για ένα ασφαλές αύριο, φτιάξε το σήμερα!», δημιουργήθηκε με στόχο τη βελτίωση της υποδομής του οδικού δικτύου και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


Η εφαρμογή επιτρέπει τη συλλογή αναφορών από τους πολίτες για αστοχίες και προβλήματα στο οδικό δίκτυο της Κύπρου. Συγκεκριμένα, η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα FixCyprus δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να αναφέρουν προβλήματα (π.χ. βλάβες, φθορές, βανδαλισμούς) που εντοπίζουν στο οδικό δίκτυο της Κύπρου, καθώς και άλλους κινδύνους σε παρεμφερείς υποδομές (π.χ. φώτα τροχαίας, πεζοδρόμια, πινακίδες) που επηρεάζουν την ποιότητα αλλά και την ασφάλεια του δικτύου. Οι αναφορές των πολιτών θα συνοδεύονται από φωτογραφίες και ακριβείς πληροφορίες για τη θέση της αστοχίας ή του προβλήματος, καθώς και σχετικά σχόλια. Η κάθε αναφορά υποβάλλεται αυτόματα στο αντίστοιχο Επαρχιακό Γραφείο του Τμήματος Δημοσίων Έργων, το οποίο με τη σειρά του μέσα από την πλατφόρμα διαχείρισης FixCyprus θα αξιολογεί και θα προβαίνει στις κατάλληλες ενέργειες για επιδιόρθωση ή ανάθεσή της σε άλλες αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς για ανάλογο χειρισμό.

Οι αστοχίες και προβλήματα στο οδικό δίκτυο αφορούν τόσο κρατικές υπηρεσίες όσο και τοπικές διοικήσεις (Έπαρχους, Δήμους και Κοινότητες), αλλά και υπηρεσίες όπως η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου, τα Συμβούλια Υδατοπρομήθειας και Αποχετεύσεων, οι Πάροχοι Τηλεπικοινωνιών. Οι υπηρεσίες αυτές έχουν ενημερωθεί και εκπρόσωποί τους έχουν εκπαιδευτεί για να συμβάλουν στη διαχείριση των αναφορών μέσω της πλατφόρμας FixCyprus, προγραμματίζοντας σειρά ενεργειών με στόχο την επιδιόρθωση των αστοχιών ή την επίλυση των προβλημάτων που αναφέρθηκαν. Μέσω της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα FixCYPRUS παρέχεται επίσης η δυνατότητα στους πολίτες να παρακολουθούν την πρόοδο της κάθε αναφοράς που υπέβαλαν, η οποία εμφανίζεται στο ιστορικό των αναφορών εντός της εφαρμογής μέχρι και την ολοκλήρωσή της.

Η χρήση της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα FixCyprus από τους πολίτες αναμένεται να επιφέρει την ταχύτερη ταυτοποίηση των αστοχιών και προβλημάτων στο οδικό δίκτυο, την επιδιόρθωσή τους, την ενδυνάμωση της επικοινωνίας με τους πολίτες και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και ‘Εργων κ. Γιάννης Καρούσος κάλεσε τους πολίτες να χρησιμοποιούν την εφαρμογή FixCyprus και με αυτό τον τρόπο να συνδράμουν και οι ίδιοι στην αναβάθμιση της ποιότητας των υποδομών και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ


Η ανάπτυξη της πλατφόρμας και της εφαρμογής εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας του Τμήματος Δημοσίων Έργων και του Κέντρου Αριστείας «Κοίος» για τη δημιουργία ενός ψηφιακού διδύμου του οδικού δικτύου του Τμήματος Δημοσίων Έργων, το οποίο θα συμβάλλει στην ανάπτυξη ευφυών και βιώσιμων συστημάτων μεταφορών, και το οποίο χρηματοδοτείται από τον Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Κύπρου.

Η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα FixCyprus είναι διαθέσιμη για Android και iOS συσκευές.

2000 χρήστες και 200 αναφορές το πρώτο 24ωρο στο FixCyprus

«Η εφαρμογή FixCyprus, είναι για όλα τα κινητά έχει στόχο την βέλτιστη διαχείριση του οδικού δικτύου της Κύπρου», δήλωσε στην εκπομπή ΑΤΖΕΝΤΑ στον ΑCTIVE ο ερευνητής μηχανικός στο κέντρο Αριστείας KIOS, Γιώργος Χρίστου, εξηγώντας ότι προσπάθεια είναι να ψηφιοποιηθεί το εγχείρημα και να υπάρχει γνώση του τι συμβαίνει στο οδικό δίκτυο ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια της μέρας.

Η εν λόγω εφαρμογή είχε δοκιμαστεί πιλοτικά και από την περασμένη Τρίτη που ανακοινώθηκε επίσημα, έχουν καταχωρηθεί ήδη οι πρώτες αναφορές για προβλήματα που υπάρχουν στο οδικό δίκτυο, ανέφερε ο κύριος Χρίστου.

«Τώρα οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Δημοσίων Έργων, να καταγγέλλουν ή να αναφέρουν προβλήματα, για τα οποία μέχρι σήμερα δεν ήξεραν που να αποταθούν. Έχουν εγγραφεί δύο χιλιάδες χρήστες μέχρι τώρα στην εφαρμογή και είχαμε 200 αναφορές καταγγελίες που αφορούν σε προβλήματα πεζοδρομίων, οδοστρωμάτων και άλλα κακώς έχοντα που εμπίπτει στους όρους χρήσης της εφαρμογής» σημείωσε ο κύριος Χρίστου, εξηγώντας ότι, έχει στηθεί μια ομάδα με δύο Λειτουργούς σε κάθε επαρχία στο τμήμα των Δημοσίων έργων και η κάθε αναφορά, ανάλογα με την τοποθεσία, προωθείται προς επίλυση.

Share: