Σεμινάριο MMC: Ενισχύοντας την Εμπειρία του Πελάτη με Άριστες Τηλεφωνικές Τεχνικές

calendar icon

07 Σεπτεμβρίου 2023

⠀ -⠀ Digital Marketing/Sales/Service
⠀ -⠀ Πωλήσεις/Εξυπηρέτηση Πελατών
Σεμινάριο MMC: Ενισχύοντας την Εμπειρία του Πελάτη με Άριστες Τηλεφωνικές Τεχνικές

Το Mediterranean Management Center (MMC) ανακοίνωσε μια μεγάλη σειρά σεμιναρίων για το Β εξάμηνο του 2023 ανάμεσά τους σε πολλούς τομείς και ενότητες για τις κυπριακές επιχειρήσεις. Ανάμεσα σε αυτά έχει ανακοινώσει το σεμινάριο ‘Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές’ διάρκειας 7 ωρών, ένα σεμινάριο που τυγχάνει τεράστιας εκτίμησης από την αγορά  και που προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον κάθε εξάμηνο.

Στη σύγχρονη εποχή, η επικοινωνία αποτελεί τον πυρήνα κάθε επιχείρησης και οργανισμού. Η τηλεφωνική επαφή, συγκεκριμένα, είναι συχνά η πρώτη επαφή που έχουν πελάτες και συνεργάτες με μια εταιρία, καθιστώντας την αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία ζωτικής σημασίας. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η πρώτη εντύπωση πρέπει να είναι αλάνθαστη, και αυτό είναι ακριβώς το σημείο όπου το σεμινάριο "Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές" προσφέρει αξία.

Η εκπαίδευση σε αυτό το σεμινάριο προσφέρει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία και τις δεξιότητες για να υιοθετήσουν μια επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία, να χειρίζονται τηλεφωνήματα με αποτελεσματικότητα και να διαχειρίζονται τηλεφωνικά παράπονα και συγκρούσεις. Αυτές οι δεξιότητες είναι ιδιαίτερα σημαντικές στη σημερινή εποχή, όπου η επικοινωνία είναι τόσο κρίσιμη για την επιτυχία των επιχειρήσεων.


21/09/2023 – Σεμινάριο MMC για Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές


Για τους εργοδότες, η επένδυση στην εκπαίδευση των υπαλλήλων τους σε αυτό τον τομέα μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένη εικόνα της εταιρείας, μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα και αυξημένη αποτελεσματικότητα στις τηλεφωνικές επικοινωνίες. Επιπλέον, η ικανότητα να χειρίζεται κανείς τηλεφωνικές συγκρούσεις και παράπονα με επαγγελματισμό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη εκτίμηση και εμπιστοσύνη από τους πελάτες τους και να κάνουν τη διαφορά στις πωλήσεις, στις εισπράξεις και τη προώθηση των υπηρεσιών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε μια ευρεία γκάμα επαγγελματιών, από τηλεφωνητές και receptionists μέχρι πωλητές και στελέχη λογιστηρίου. Αλλά δεν περιορίζεται σε αυτούς, αφορά τον κάθε επαγγελματία, διευθυντή, επιχειρηματία όποιος και να είναι ο ρόλος του και ανάλογα με την έκταση και ένταση των τηλεφωνικών του συνομιλιών καθημερινά. 

Η εκπαιδεύτρια του σεμιναρίου, κ. Βασιλική Ανδρικοπούλου, είναι μια εξαιρετική επαγγελματίας με βαθιά γνώση και εμπειρία στον τομέα της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Απόφοιτη του τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών, η κ. Ανδρικοπούλου κατέχει επίσης μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Human Resources Management & Organisational Behaviour. Τα τελευταία χρόνια, έχει αφοσιωθεί στην εκπαίδευση ενηλίκων, αλλά και στη διαχείριση θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού, καθιστώντας την μια από τις πιο καταξιωμένες φωνές στον τομέα. Στο Mediterranean Management Center, έχει αναλάβει ρόλους ηγετικής φύσης ως Head of Training and Development and HR, ενισχύοντας την αναγνώριση και το κύρος της στον τομέα.



Share: