
Επικοινώνησε με Όλους
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σε ένα περιβάλλον γεμάτο απαιτήσεις και ταχύτητα, η αποτελεσματική επικοινωνία είναι αναγκαιότητα. Το σεμινάριο επικοινωνίας δίνει στα στελέχη τα εργαλεία για να συνεννοούνται καθαρά, να αποφεύγουν παρεξηγήσεις και να χτίζουν εμπιστοσύνη στην ομάδα.
Πρακτικό, εφαρμόσιμο και σχεδιασμένο για τις πραγματικές προκλήσεις του χώρου εργασίας.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με το πέρας του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
Κατανοούν γιατί η επικοινωνία συχνά αποτυγχάνει στη σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα
Εφαρμόζουν τεχνικές ενσυναίσθησης και συναισθηματικής νοημοσύνης στον διάλογο
Παρουσιάζουν ιδέες με πειστικό και δομημένο τρόπο, χειριζόμενοι αντιρρήσεις
Ακούν ενεργητικά και προσαρμόζουν το επίπεδο ακρόασης ανάλογα με την περίσταση
Μετατρέπουν συγκρούσεις σε ευκαιρίες συνεργασίας και κοινών λύσεων
Επικοινωνούν με σαφήνεια και σεβασμό μέσω μη-βίαιης επικοινωνίας
Δίνουν και λαμβάνουν assertive feedback με ξεκάθαρο και εποικοδομητικό τρόπο
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:
Στελέχη επιχειρήσεων και προϊσταμένους ομάδων
HR Managers και επαγγελματίες ανθρώπινου δυναμικού
Project Managers και Team Leaders
Συμβούλους, εκπαιδευτές και επαγγελματίες που παρουσιάζουν ιδέες
Εργαζόμενους που επιθυμούν να βελτιώσουν την καθημερινή επαγγελματική επικοινωνία
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Πρόγραμμα
Γιατί είναι δύσκολη η επικοινωνία σήμερα
- Τα νέα πρότυπα επικοινωνίας στην ψηφιακή εποχή
- Παρερμηνείες, προκαταλήψεις και φίλτρα αντίληψης
- Το τρίγωνο: Εγώ – Ο Άλλος – Το Μήνυμα
- Ο ρόλος της ενσυναίσθησης & της συναισθηματικής νοημοσύνης στην επικοινωνία
Πειθώ και Παρουσίαση Ιδεών
- Το τρίπτυχο της επιρροής: ήθος – πάθος – λόγος
- Τεχνικές αφήγησης και δομής παρουσίασης (storytelling, rule of 3)
- Πώς να χειρίζεσαι αντιρρήσεις για τις ιδέες που παρουσιάζεις
- Πρακτική άσκηση: “Pitch your idea in 3 minutes”
Συμφωνία μέσα από διάλογο – Η δύναμη της win-win επικοινωνίας
- Αρχές της επιτυχημένης επικοινωνίας
- νεργητική ακρόαση και τεχνικές ερωτήσεων
- Από τη σύγκρουση στην κοινή λύση
- Role-playing: “Επικοινωνία για από κοινού απόφαση”
Η Σύγκρουση ως Ευκαιρία
- Τύποι συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο
- Στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στη σύγκρουση
- Τεχνικές αποφόρτισης και επαναπλαισίωσης
- Ανάπτυξη κοινής γλώσσας και κουλτούρας εμπιστοσύνης
Εργαλεία & Τεχνικές Επικοινωνίας για δύσκολες περιπτώσεις
- Ενεργητική ακρόαση
- Downloading – Ακούμε αυτό που ήδη ξέρουμε
- Fact Listening – Ακούμε για πληροφορίες
- Empathic Listening – Ακούμε με ενσυναίσθηση
- Generative Listening – Ακούμε για να δημιουργήσουμε κάτι νέο μαζί
Mini reflection: “Σε ποιο επίπεδο ακούω πιο συχνά; Σε ποιο θέλω να φτάσω;”
Μη-βίαιη επικοινωνία
- Τετραμερής προσέγγιση του Marshall Rosenberg:
- Παρατήρηση χωρίς κρίση
- Συναίσθημα που προκαλείται
- Ανάγκη που υποβόσκει
- Αίτημα ξεκάθαρο και θετικό
Άσκηση: Πως μπορούμε να μιλήσουμε εποικοδομητικά όταν κάποιος:
- Αργεί συστηματικά στις συναντήσεις;
- Παραβιάζει κάποιους κανονισμούς της εταιρείας;
- Δεν είναι τόσο συνεργάσιμος με τους συναδέλφους;
Assertive Feedback Model
Μοντέλο για να δίνουμε εποικοδομητική ανατροφοδότηση:
- Τι παρατήρησα (συγκεκριμένο, όχι γενικευμένο)
- Πώς ένιωσα ή τι επίδραση είχε
- Τι θα ήθελα να συμβεί στο μέλλον
Άσκηση ζευγαριών: εξάσκηση στο “δέχομαι ή δίνω feedback με σεβασμό και ξεκάθαρο μήνυμα”.
Τελικά Συμπεράσματα / Αξιολόγηση Σεμιναρίου
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 250.00
- € 140.00
- € 0.00
- € 110.00
- € 110.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 250.00
- € 0.00
- € 47.50
- € 250.00
- € 297.50
Ελληνικά
English

