Στρατηγικές, Τακτικές και Τεχνικές για την Επίτευξη Κερδοφόρων Εμπορικών Συμφωνιών

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Digital Marketing/ Sales/ Service

26 Νοε 2020 08:30 26 Νοε 2020 16:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Στρατηγικές, Τακτικές και Τεχνικές για την Επίτευξη Κερδοφόρων Εμπορικών Συμφωνιών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η επίτευξη κερδοφόρων εμπορικών συμφωνιών είναι αναμφισβήτητα στην καθημερινότητα πολλών στελεχών. Από αυτές τις μικρές εμπορικές συμφωνίες εξαρτάται πολλές φορές η επιτυχία της εταιρίας ή του οργανισμού μας.

Η επιλογή λοιπόν δεν είναι στο ‘εάν’ θα μπούμε σε διαδικασία υλοποίησης συμφωνιών  αλλά στο ‘πως’.

Η ‘τέχνη’ με την οποία θα προσεγγίσουμε τον συνομιλητή μας και τα θέματα προς συζήτηση δίνει νόημα και ποιότητα στην συμφωνία που θα επιτευχθεί. Το εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα αφορά πολύ συγκεκριμένες τεχνικές για την επίτευξη εμπορικών συμφωνιών.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοήσουν την αναγκαιότητα και τρόπο προετοιμασίας για την επίτευξη της εμπορικής συμφωνίας
  • Έχουν επίγνωση των βασικών συστατικών μιας καλής διαπραγμάτευσης και τι την κάνει επιτυχημένη
  • Αναγνωρίζουν τις διαφορετικές στρατηγικές, τακτικές και τεχνικές και πως καλύτερα να τις αξιοποιούν
  • Ξέρουν τι είναι καλό να αποφεύγουν
  • Μπορούν πετύχουν μια καλή εμπορική συμφωνία  

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Διοικητικούς Σύμβουλους εταιρειών και οργανισμών
  • Στελέχη εταιρειών και οργανισμών (επιστημονικό προσωπικό) που ασχολούνται με εμπορικές συμφωνίες
  • Επαγγελματίες Σύμβουλους εταιρειών

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Περιεχόμενο

1η ΕΝΟΤΗΤΑ: Το  εμπορικό περιβάλλον στο οποίο θα υλοποιηθεί η συμφωνία

  • η φύση και το είδος της εμπορικής συμφωνίας
  • το σκηνικό
  • ύπαρξη ενός κύριου θέματος σε αντιδιαστολή με την ύπαρξη πολλών και διάφορων θεμάτων στα οποία τα μέρη θα πρέπει να συμφωνήσουν
  • ένας ή πολλοί «παίκτες» στο παιχνίδι
  • τι συμβαίνει όταν προϋπόθεση για την επίτευξη συμφωνίας είναι και η επίλυση υφιστάμενης διαφωνίας μεταξύ των μερών
  • η κατανόηση του εμπορικού περιβάλλοντος
  • η αναγνώριση της συγκεκριμένης εμπορικής φύσης που θα διέπει τη συμφωνία και ποια χαρακτηριστικά αυτής επηρεάζουν την διαδικασία

2η ΕΝΟΤΗΤΑ: Στρατηγικός σχεδιασμός και προετοιμασία

  • Τα βασικά συστατικά μιας καλής προετοιμασίας
  • Η αναγκαιότητα μιας καλής και επαρκούς προετοιμασίας
  • Καθορισμός του στόχου και προτεραιοτήτων και κατανόηση των αντίστοιχων για την άλλη πλευρά
  • Κατανόηση των συμφερόντων έκαστης πλευράς
  • Αναγνώριση της δύναμης και θέσης έκαστης πλευράς
  • Ξεκάθαροι στόχοι
  • Καθορισμός στρατηγικής για την επίτευξη της συμφωνίας- κόκκινες γραμμές
  • Προσδιορισμός πιθανών σημείων εμπλοκής
  • Λήψη πληροφοριών και εμπιστευτικότητα

3η ΕΝΟΤΗΤΑ: Στρατηγικές και στυλ

  • Η διάκριση μεταξύ «στρατηγικής» και «στυλ»
  • Οι διάφορες στρατηγικές για την επίτευξη εμπορικής συμφωνίας
  • Η επιλογή στρατηγικής (επιλογή ή αντίδραση?)
  • Στυλ
  • Θέτοντας την στρατηγική σε εφαρμογή
  • Ευθυγράμμιση στυλ και θέσης

4η ΕΝΟΤΗΤΑ: Τακτικές και Τεχνικές

  • Αναφορά σε συγκεκριμένες τακτικές, τα χαρακτηριστικά και η σκοπιμότητα τους
  • Αμφίβολες τακτικές και τι ρίσκο εμπεριέχουν – Τα ‘μη’
  • Αντιμετωπίζοντας το αδιέξοδο –
  • Χειρισμός συγκρούσεων με εποικοδομητικό τρόπο

5η ΕΝΟΤΗΤΑ: Πρακτική άσκηση προσομοίωσης εμπορικής συμφωνίας

Οι συμμετέχοντες θα διαχωριστούν σε 2 ομάδες και θα τους δοθεί αντίγραφο του ίδιου προσχεδίου συμφωνίας και ένα σενάριο μιας συνάντησης για οριστικοποίηση και υπογραφή των όρων της συμφωνίας. Η μια ομάδα θα επιθεωρήσει το σενάριο από την πλευρά του πωλητή και η άλλη από την πλευρά του αγοραστή. Θα ζητηθεί από τους συμμετέχοντες να διαπραγματευτούν σε σχέση με τους όρους της συμφωνίας με σκοπό ένα επωφελές αποτέλεσμα και για τις δύο πλευρές.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Μελίνα Καραολιά - Partner at M. ELIADES & PARTNERS LLC
Η Μελίνα Καραολιά, LLB (Hons) - Barrister at Law, είναι Συνέταιρος στην Δικηγορική Εταιρεία Μ. Ηλιάδης & Συνεταίροι Δ.Ε.Π.Ε από το 2008, όπου ασχολείται με ένα ευρύ φάσμα εταιρικών και δικαστικών θεμάτων. Παρέχει Νομικές Συμβουλές και Νομικές Γνωματεύσεις σε πελάτες για ζητήματα αστικού και επιχειρηματικού δικαίου. Ειδικεύεται και επικεντρώνεται σε εταιρικές και εμπορικές υποθέσεις και λαμβάνει μέρος σε διαιτησίες. Συμβουλεύει και εκπροσωπεί πελάτες σε διεθνείς εταιρικές...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 270.00
  • € 119.00
  • € 51.30
  • € 151.00
  • € 179.69

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 270.00
  • € 0.00
  • € 51.30
  • € 270.00
  • € 321.30
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 26 Νοε 2020

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μελίνα Καραολιά

Τοποθεσία:

M.M.C Management Center (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Στρατηγικές, Τακτικές και Τεχνικές για την Επίτευξη Κερδοφόρων Εμπορικών Συμφωνιών

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές...

Η τηλεφωνική επαφή είναι πολλές φορές η πρώτη επαφή που έχουν πελάτες και συνεργάτες με την εταιρία ή οργανισμό. Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι ιδι...

20/11/2024 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά ...

03/12/2024 08:30

14.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το εργαστήριο αυτό εστιάζει στο να καλλιεργήσει μια πελατοκεντρική κουλτούρα καθώς επίσης και να ενδυναμώσει τους συμμετέχοντες όσον αφορά εργαλεία και τεχνικές...

19/12/2024 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online