Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές

- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service

27 Μαρτίου 2025 08:30 27 Μαρτίου 2025 16:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η τηλεφωνική επαφή είναι πολλές φορές η πρώτη επαφή που έχουν πελάτες και συνεργάτες με την εταιρία ή οργανισμό. Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι ιδιαίτερα σημαντικό αυτή η πρώτη εντύπωση να είναι ΆΡΙΣΤΗ. Η χρήση αποτελεσματικών τηλεφωνικών τεχνικών επιτρέπει στην εταιρία να μεταδώσει μια επαγγελματική πελατοκεντρική εικόνα προς τα έξω. 

Ταυτόχρονα, οι ορθές τηλεφωνικές τεχνικές μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα σε ενδοεταιρικές τηλεφωνικές επικοινωνίες, ελαχιστοποιούν τις παρεξηγήσεις και τις συγκρούσεις και γενικά προωθούν τον επαγγελματισμό στην επιχείρηση. Οι ορθές τηλεφωνικές τεχνικές μπορούν να αποτελέσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση αφού θα μπορούν να χρησιμοποιούν το τηλέφωνο με τρόπο που να εξυπηρετεί τον σκοπό και τους στόχους της.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με το τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  1. Να υιοθετήσουν μια επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία
  2. Να χρησιμοποιούν ορθά φωνητικές τεχνικές
  3. Να χρησιμοποιούν την γλώσσα του σώματος με τρόπο που να υποστηρίζει αποτελεσματικά την τηλεφωνική τους επικοινωνία
  4. Να χειρίζονται εισερχόμενα και εξερχόμενα τηλεφωνήματα
  5. Να υλοποιούν τηλεπωλήσεις και να εισπράτουν αποτελεσματικά
  6. Να διαχειρίζονται τηλεφωνικά παράπονα και συγκρούσεις
  7. Να αντιλαμβάνονται ότι η επιτυχία στις τηλεφωνικές τεχνικές εστιάζει στις μικρές και σημαντικές λεπτομέρειες

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το εργαστήριο απευθύνεται σε:

  • Τηλεφωνητές/τριες
  • Υπεύθυνους υποδοχής
  • Receptionists
  • Στελέχη τηλεφωνικών κέντρων
  • Ιδιαιτέρες γραμματείς
  • Προσωπικές βοηθούς
  • Γενικό γραφειακό προσωπικό το οποίο χειρίζεται τηλεφωνήματα είτε ενδοεταιρικά είτε με εξωτερικούς πελάτες
  • Πωλητές/πωλήτριες σε καταστήματα λιανικής πώλησης που έχουν υπό την ευθύνη τους το τηλέφωνο
  • Στελέχη λογιστηρίου που υλοποιούν τηλεφωνήματα για συλλογή χρημάτων (debt collection)
  • Τηλεφωνήματα για συλλογή χρημάτων (debt collection)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Θεματολογία Σεμιναρίου

  1. Τι είναι επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία
  2. Δεξιότητες αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας
  3. Ενεργητική ακρόαση
  4. Εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις
  5. Τηλεπωλήσεις και αποτελεσματική είσπραξη χρημάτων (Debt collection)
  6. Αντιμετώπιση συγκρούσεων και διαχείριση παραπόνων
  7. Άλλες σημαντικές λεπτομέρειες
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Ανδρικοπούλου - Head of Training and Development and HR of MMC Management
Η Βασιλική Ανδρικοπούλου απόφοιτη του τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Human Resources Management & Organisational Behaviour από το Cyprus International Institute of Management. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων αλλά και την διαχείριση θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού. Εργάζεται στo Mediterranean Management Center από τον Αύγουστο του 2019 και είναι Head of &n...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 276.00
  • € 140.00
  • € 0.00
  • € 136.00
  • € 136.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 276.00
  • € 0.00
  • € 52.44
  • € 276.00
  • € 328.44
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 27 Μαρτίου 2025

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Ανδρικοπούλου

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς...

Οι έρευνες αγοράς, ποσοτικές και ποιοτικές αποτελούν τα μοναδικά εργαλεία μέτρησης των αντιλήψεων, απόψεων και τάσεων του πληθυσμού στο σύνολο του ή/και υποσυνό...

15/01/2025 08:30

12.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Visual Merchandising για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις...

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους καταρτιζόμενους τις γνώσεις και δεξιότητες ώστε να εφαρμόζουν τεχνικές Visual Merchandising αποτελεσματικά, ώστε να...

29/01/2025 08:30

12.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά ...

11/02/2025 08:30

14.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία...

Στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, η ικανότητα αποτελεσματικής γραπτής επικοινωνίας θεωρείται σημαντικό επαγγελματικό προσόν, καθώς συνδέεται άμεσα με την καλή ...

05/03/2025 08:30

14.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές...

Η τηλεφωνική επαφή είναι πολλές φορές η πρώτη επαφή που έχουν πελάτες και συνεργάτες με την εταιρία ή οργανισμό. Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι ιδι...

27/03/2025 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online