Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές
- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η τηλεφωνική επαφή είναι πολλές φορές η πρώτη επαφή που έχουν πελάτες και συνεργάτες με την εταιρία ή οργανισμό. Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι ιδιαίτερα σημαντικό αυτή η πρώτη εντύπωση να είναι ΆΡΙΣΤΗ. Η χρήση αποτελεσματικών τηλεφωνικών τεχνικών επιτρέπει στην εταιρία να μεταδώσει μια επαγγελματική πελατοκεντρική εικόνα προς τα έξω.
Ταυτόχρονα, οι ορθές τηλεφωνικές τεχνικές μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα σε ενδοεταιρικές τηλεφωνικές επικοινωνίες, ελαχιστοποιούν τις παρεξηγήσεις και τις συγκρούσεις και γενικά προωθούν τον επαγγελματισμό στην επιχείρηση. Οι ορθές τηλεφωνικές τεχνικές μπορούν να αποτελέσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση αφού θα μπορούν να χρησιμοποιούν το τηλέφωνο με τρόπο που να εξυπηρετεί τον σκοπό και τους στόχους της.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με το τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
- Να υιοθετήσουν μια επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία
- Να χρησιμοποιούν ορθά φωνητικές τεχνικές
- Να χρησιμοποιούν την γλώσσα του σώματος με τρόπο που να υποστηρίζει αποτελεσματικά την τηλεφωνική τους επικοινωνία
- Να χειρίζονται εισερχόμενα και εξερχόμενα τηλεφωνήματα
- Να υλοποιούν τηλεπωλήσεις και να εισπράτουν αποτελεσματικά
- Να διαχειρίζονται τηλεφωνικά παράπονα και συγκρούσεις
- Να αντιλαμβάνονται ότι η επιτυχία στις τηλεφωνικές τεχνικές εστιάζει στις μικρές και σημαντικές λεπτομέρειες
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το εργαστήριο απευθύνεται σε:
- Τηλεφωνητές/τριες
- Υπεύθυνους υποδοχής
- Receptionists
- Στελέχη τηλεφωνικών κέντρων
- Ιδιαιτέρες γραμματείς
- Προσωπικές βοηθούς
- Γενικό γραφειακό προσωπικό το οποίο χειρίζεται τηλεφωνήματα είτε ενδοεταιρικά είτε με εξωτερικούς πελάτες
- Πωλητές/πωλήτριες σε καταστήματα λιανικής πώλησης που έχουν υπό την ευθύνη τους το τηλέφωνο
- Στελέχη λογιστηρίου που υλοποιούν τηλεφωνήματα για συλλογή χρημάτων (debt collection)
Τηλεφωνήματα για συλλογή χρημάτων (debt collection)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Θεματολογία Σεμιναρίου
- Τι είναι επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία
- Δεξιότητες αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Ενεργητική ακρόαση
- Εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις
- Τηλεπωλήσεις και αποτελεσματική είσπραξη χρημάτων (Debt collection)
- Αντιμετώπιση συγκρούσεων και διαχείριση παραπόνων
- Άλλες σημαντικές λεπτομέρειες
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 276.00
- € 140.00
- € 0.00
- € 136.00
- € 136.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 276.00
- € 0.00
- € 52.44
- € 276.00
- € 328.44
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 27 Μαρτίου 2025
Ώρα
08:30 - 16:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Βασιλική ΑνδρικοπούλουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom