Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Digital Marketing/ Sales/ Service

15 Ιαν 2025 08:30 24 Ιαν 2025 12:45
Ελληνικά
12.00 ώρες ( 3 μέρες )
anad greek logo
Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι έρευνες αγοράς, ποσοτικές και ποιοτικές αποτελούν τα μοναδικά εργαλεία μέτρησης των αντιλήψεων, απόψεων και τάσεων του πληθυσμού στο σύνολο του ή/και υποσυνόλων του. Σε μια εποχή που οι αγορές μεταβάλλονται ευκολότερα σε σύγκριση με το παρελθόν και οι τάσεις καθώς και προτιμήσεις των καταναλωτών διαφοροποιούνται, η παρακολούθηση και εντοπισμός αυτών των αλλαγών είναι απαραίτητες για τις εταιρείες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. 

Ο σκοπός του προγράμματος είναι να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες στην χρησιμότητα των διαφορετικών τύπων ερευνών αγοράς και πως η αξιοποίηση τους, μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα στην κατανόηση της συμπεριφοράς και προτιμήσεων συγκεκριμένων ομάδων του πληθυσμού. Στο πλαίσιο του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν απλές έρευνες ενώ παράλληλα να αξιοποιήσουν τα αποτελέσματα πιο σύνθετων ερευνών οι οποίες υλοποιούνται από επαγγελματικές εταιρείες ερευνών

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να: 

Σε επίπεδο γνώσεων 

  1. Απαριθμεί τους διαφορετικούς τύπους ερευνών 
  2. Απαριθμεί τους παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή της έρευνας 
  3. Προσδιορίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ερευνών 
  4. Απαριθμεί τις διαφορετικού τύπου ποσοτικές έρευνες
  5. Περιγράφει διαφορετικές μεθόδους στατιστικής ανάλυσης
  6. Απαριθμεί τους διαφορετικούς τύπους ποιοτικών ερευνών
  7. Επεξηγεί διαφορετικούς τύπους ανάλυσης
  8. Ανακαλεί παραδείγματα προτιμητέας εφαρμογής
  9. Αναγνωρίζει τις διαφορές μεταξύ ποιοτικών ερευνών με διαφορετική μεθοδολογία

Σε επίπεδο δεξιοτήτων

  1. Διακρίνει μεταξύ ποιοτικών και ποσοτικών ερευνών
  2. Σχεδιάζει ερευνητικά εργαλεία για ποσοτικές έρευνες
  3. Επιλέγει μεταξύ διαφορετικών μεθοδολογιών και δειγματοληψιών στις ποσοτικές έρευνες
  4. Αναλύει δεδομένα απλής ποσοτικής έρευνας
  5. Παρουσιάζει τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας
  6. Αναπτύσσει ερευνητικά εργαλεία για ποιοτική έρευνα
  7. Εφαρμόζει την ποιοτική έρευνα
  8. Αναλύει τα δεδομένα της απλής ποιοτικής έρευνας
  9. Ερμηνεύει τα αποτελέσματα των ποιοτικών ερευνών
  10. Προγραμματίζει το ερευνητικό πλάνο για επίτευξη του σκοπού
  11. Επιλέγει την καλύτερη ερευνητική μέθοδο ανάλογα με την ανάγκη

Σε επίπεδο στάσεων

  1. Εκτιμά τις τάσεις και αντιλήψεις του πληθυσμού μέσα από τις έρευνες
  2. Απορρίπτει μη εφαρμόσιμες ερευνητικές προτάσεις
  3. Υιοθετεί τις καλύτερες ερευνητικές πρακτικές σε σχέση απόδοσης κόστους – τιμής
  4. Αμφισβητεί οποιεσδήποτε πρακτικές έρχονται σε σύγκρουση με την διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων
  5. Υιοθετεί το καταλληλότερο ερευνητικό πλάνο

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα αφορά επιστημονικό προσωπικό εταιριών ή οργανισμών που σχετίζονται με τον χώρο του μάρκετινγκ, της εξυπηρέτησης πελατών, της διαφήμισης , της προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, των πολιτικών κομμάτων, της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου και γενικά οποιοδήποτε χώρο στον οποίο μπορούν να διενεργηθούν ποσοτικές ή ποιοτικές έρευνες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδευτής: Γιώργος Σολωμού

Ο Γιώργος Σολωμού είναι ιδρυτής και ιδιοκτήτης εταιρείας ερευνών αγοράς και συμβούλων. Από το 2007 μέχρι και σήμερα έχει εκπονήσει ως επικεφαλής εκατοντάδες ερευνητικά έργα ποσοτικά αλλά και ποιοτικά τόσο στον εμπορικό τομέα όσο και στον πολιτικό. Έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια ως ομιλητής αλλά και σε δημόσιες συζητήσεις σε τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας. Είναι σύμβουλος/ εξωτερικός συνεργάτης σε μεγάλες εταιρείες της Κύπρου για θέματα στρατηγικής στηριζόμενος στην ανάλυση δεδομένων και πληροφορίων. Η δεξιότητα του που στηρίζεται στην βαθιά γνώση της αγοράς αλλά και στατιστικών μεθόδων του προσδίδει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο χώρο. Ενθουσιώδης και μεθοδικός αναζητά συνεχώς νέες ευκαιρίες για αξιοποίηση πληροφοριών για καινοτόμες προτάσεις συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη και την επιτυχία οργανισμών και ατόμων. 

Είναι κάτοχος πτυχίου χρηματοοικονομικών (BSc Finance), πτυχίου διεθνών επιχειρήσεων (BSc International Business), μεταπτυχιακού στα χρηματοοικονομικά (MSc Finance) καθώς και μεταπτυχιακού στην διοίκηση επιχειρήσεων (MBA). Επιπρόσθετα έχει πιστοποιήσεις από το πανεπιστήμιο του Cambridge με θέμα την κυκλική οικονομία και από το πανεπιστήμιο του LSE στην αγορά και την οικονομία ακινήτων. Είναι μέλος της ESOMAR (European Society of Opinion and Market Research) καθώς και της WAPOR (World Association for Public Opinion Research). Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής της ΑΝΑΔ.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 420.00
  • € 240.00
  • € 0.00
  • € 180.00
  • € 180.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 420.00
  • € 0.00
  • € 79.80
  • € 420.00
  • € 499.80
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 15 Ιαν 2025

Ώρα

08:30 - 12:45

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τετάρτη - 22 Ιαν 2025

Ώρα

08:30 - 12:45

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 24 Ιαν 2025

Ώρα

08:30 - 12:45

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς...

Οι έρευνες αγοράς, ποσοτικές και ποιοτικές αποτελούν τα μοναδικά εργαλεία μέτρησης των αντιλήψεων, απόψεων και τάσεων του πληθυσμού στο σύνολο του ή/και υποσυνό...

15/01/2025 08:30

12.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

The essentials of Management...

To φαινόμενο της αλλαγής δεν αποτελεί πλεόν εξαίρεση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά αντιμετωπίζεται ως μια περιστασιακή κατάσταση. Δεν κλονίζει πλέ...

28/01/2025 08:30

18.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Visual Merchandising για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις...

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους καταρτιζόμενους τις γνώσεις και δεξιότητες ώστε να εφαρμόζουν τεχνικές Visual Merchandising αποτελεσματικά, ώστε να...

29/01/2025 08:30

12.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

ESG and Regulatory Reporting...

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει τις γνώσεις και δεξιότητες στους καταρτιζόμενους με σκοπό την επίτευξή της πράσινης μετάβασης στην επιχείρηση τους και τη...

25/02/2025 08:30

14.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές...

Η τηλεφωνική επαφή είναι πολλές φορές η πρώτη επαφή που έχουν πελάτες και συνεργάτες με την εταιρία ή οργανισμό. Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι ιδι...

27/03/2025 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Νομολογία Δημόσιων Συμβάσεων από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο...

Για τα στελέχη που εμπλέκονται στις διαδικασίες σύναψης και διαχείρισης της υλοποίησης δημοσίων συμβάσεων είναι απαραίτητη η εξοικείωση με ειδικές περιπτώσεις σ...

03/06/2025 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online