
Mastering Sustainability Marketing: Στρατηγικές για την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
- Digital Marketing/ Sales/ Service - Καινοτομία/ Start Ups - Ασφάλεια & Υγεία στην Εργασία - Ενέργεια/ Α.Π.Ε./ Περιβάλλον

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η ανάγκη για κατάρτιση στο Sustainability Marketing κρίνεται αναγκαία λόγω της αυξανόμενης πίεσης από καταναλωτές, επενδυτές και τα νομοθετικά πλαίσια προς τις επιχειρήσεις να υιοθετήσουν βιώσιμες πρακτικές και να επικοινωνήσουν την υπευθυνότητα τους με διαφάνεια και αξιοπιστία. Παράλληλα, απαιτείται η διαφανής και αξιόπιστη επικοινωνία των δράσεών τους. Οι επαγγελματίες του marketing και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις και εργαλεία για να σχεδιάζουν και να υλοποιούν στρατηγικές που προωθούν τη βιωσιμότητα ως στρατηγικό πλεονέκτημα, διασφαλίζοντας ότι οι ισχυρισμοί τους είναι αυθεντικοί και αποφεύγοντας την παγίδα του greenwashing.
Σκοπός του προγράμματος είναι οι καταρτιζόμενοι να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις για την επιτυχημένη ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στις στρατηγικές marketing των επιχειρήσεών τους.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
Σε επίπεδο γνώσεων
- Ορίζουν το Sustainability Marketing
- Απαριθμούν τις βασικές αρχές και διαστάσεις του Sustainability Marketing (περιβαλλοντικές, κοινωνικές, και ηθικές) και τη σημασία τους στο σύγχρονο και δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Περιγράφουν τον ρόλο των εργαλείων πιστοποίησης και των οικολογικών σημάτων στη διαμόρφωση στρατηγικών marketing για βιώσιμα προϊόντα.
- Παρουσιάζουν καλές πρακτικές και στρατηγικές για την προώθηση της βιωσιμότητας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
- Ορίζουν το greenwashing
- Εξηγούν τη σημασία της διαφάνειας και της αποφυγής του greenwashing για τη διατήρηση της αξιοπιστίας των εμπορικών σημάτων σε σχέση με τη βιωσιμότητα.
- Επεξηγούν τον τρόπο με τον οποίο η βιωσιμότητα μπορεί να ενσωματωθεί σε όλα τα στάδια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος, από τον σχεδιασμό μέχρι την απόσυρση.
- Εντοπίζουν τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία και κανάλια επικοινωνίας που υποστηρίζουν την αποτελεσματική προώθηση πρωτοβουλιών βιωσιμότητας στο marketing.
Σε επίπεδο δεξιοτήτων
- Σχεδιάζουν ένα μήνυμα μάρκετινγκ που προωθεί τη βιωσιμότητα, ενσωματώνοντας αρχές storytelling και αξιοπιστίας.
- Δημιουργούν βιώσιμες προτάσεις αξίας για την επιτυχία του πλάνου marketing
- Αναπτύσσουν ένα πλάνο επικοινωνίας για την προώθηση δράσεων βιωσιμότητας, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας.
- Δημιουργούν αξιόπιστες περιγραφές των χαρακτηριστικών των προιόντων αποφεύγοντας το Greenwashing - αξιοπιστία και διαφάνεια
- Επιλέγουν πρακτικές και εργαλεία marketing ανάλογα με την βιώσιμη πρόταση αξίας
- Καθορίζουν και μετρούν κατάλληλους δείκτες απόδοσης (KPIs) για την αξιολόγηση του sustainability marketing.
Σε επίπεδο στάσεων
- Εκτιμούν την αξία του Sustainability Marketing στον οργανισμό
- Υιοθετούν μια ηθική προσέγγιση στο μάρκετινγκ που προωθεί τη διαφάνεια και την αξιοπιστία, αποφεύγοντας πρακτικές greenwashing
- Υιοθετεί το καταλληλότερο ερευνητικό πλάνο
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Επαγγελματίες Μάρκετινγκ (Brand Managers, Marketing Managers, Communication Officers)
- Sustainability/CSR Managers και officers
- Υπεύθυνους Σχεδιασμού Προϊόντων και Καινοτομίας
- Στελέχη που εργάζονται στα ΜΜΕ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Θεματολογία
- Εισαγωγή στο Sustainability Marketing
- Δημιουργία μιας βιώσιμης πρότασης αξίας
- Αποφυγή του Greenwashing - αξιοπιστία και διαφάνεια
- Εργαλεία μάρκετινγκ για τη βιωσιμότητα
- Σχεδιασμός βιώσιμων προϊόντων και υπηρεσιών
- Επικοινωνώντας τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας
- Μέτρηση του αντίκτυπου του sustainability marketing
Εκπαιδεύτρια Άντρη Κωνσταντίνου
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 465.00
- € 240.00
- € 0.00
- € 225.00
- € 225.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 465.00
- € 0.00
- € 88.35
- € 465.00
- € 553.35
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δευτέρα - 23 Ιουν 2025
Ώρα
08:30 - 15:00
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τρίτη - 24 Ιουν 2025
Ώρα
08:30 - 15:00
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom